• Anonym (Oj oj)

    Min mamma har valt en tjej till mig

    Det här kanske kommer att låta jättejobbigt för er. Man ska ju välja sin egen kärlek man vill leva med. Men nu har min mamma valt en tjej till mig.

    Jag bor inte hemma, jag bor själv i en lägenhet och försörjer mig själv. Förra månaden när jag besöker mina föräldrar så säger mamma såhär till mig: "jag har hittat en tjej till dig. Förlåt gubben, jag et att du ska välja din kärlek själv, men försök lyssna på mig lite i detta fall och ge det en chans. Hon är jättevackert och har jättebra personlighet". Tydligen skulle de komma hem till oss den dagen (hon och hennes föräldrar) på middag då de är arbetskamrater med mamma. Jag bara skrattade och tänkte "jaja".

    Men när hon klev in föll mitt hjärta pladaskt. Jag kunde knabbt prata och vara social under hela kvällen. Måste säga att min mamma verkligen presenterade en skönhet för mig.

    Jag har tänkt på den här tjejen hela månaden. Jag vill kontakta henne. Men är det mobbat om jag tar nån som mamma valt till mig? Tänk er situationen någon frågar hur vi träffades och jag säger "jo min mamma valde henne till mig". Haha

  • Svar på tråden Min mamma har valt en tjej till mig
  • Anonym (Oj oj)

    Det här kommer kanske låta JÄTTELÖJLIGT för er, ska det stå i den inledande meningen. Skrev fel! Sorry

  • Anonym (Isabell)

    Nej, inte alls "mobbat". Bara gulligt tycker jag! Snacka om att ni verkar tycka bra om samma sorts stil din mamma och du. Bara fint tycker jag, kontakta henne och lycka till

  • Anonym (Oj oj)
    Anonym (Isabell) skrev 2015-04-26 22:10:04 följande:

    Nej, inte alls "mobbat". Bara gulligt tycker jag! Snacka om att ni verkar tycka bra om samma sorts stil din mamma och du. Bara fint tycker jag, kontakta henne och lycka till


    Haha ja snacka om att ja e imponerad av hennes val.

    Hmm. Du kanske har en poäng. Ska fundera på det!
  • Drottningen70

    Vaddå "ta nån som mamma valt"

    Tjejen har ingen talan eller?

  • driver28

    Det är väl inte fel om ni blir ömsesidigt kära i varann båda två bara för att mamma fixade ihop er? Det blir ju bara fel om en eller båda av er inte vill vara med den andra. Kör på. Kontakta tjejen och se hur det utvecklar sig och om hon har känslor för dig.

  • CissiJissi

    Häftigt att din mamma hade så rätt tycker jag:D vet själv inte om en mamma som hade kunnat göra så.. Definitivt inte min svärmor och inte min mamma heller.. Coolt:)

  • Fiona M

    fast hon har ju inte valt åt dig, hon har introducerat dig för en trevlig tjej helt enkelt?

  • Pastella

    Din mamma har ju inte valt henne åt dig, ni träffades via era föräldrar helt enkelt. Om hon nu känner samma sak som du då.

  • Anonym (Oj oj)
    Pastella skrev 2015-04-26 22:32:09 följande:

    Din mamma har ju inte valt henne åt dig, ni träffades via era föräldrar helt enkelt. Om hon nu känner samma sak som du då.


    Det är klart hon känner samma sak för mig eftersom jag ser väldigt bra ut och är snygg. Det är inte några tjejer som velat ha mig
  • CissiJissi
    Anonym (Oj oj) skrev 2015-04-26 22:38:58 följande:

    Det är klart hon känner samma sak för mig eftersom jag ser väldigt bra ut och är snygg. Det är inte några tjejer som velat ha mig


    Troll på en söndag...?
  • Fiona M
    Anonym (Oj oj) skrev 2015-04-26 22:38:58 följande:
    Det är klart hon känner samma sak för mig eftersom jag ser väldigt bra ut och är snygg. Det är inte några tjejer som velat ha mig
    ...?
  • Anonym (Oj oj)
    CissiJissi skrev 2015-04-26 22:43:05 följande:

    Troll på en söndag...?


    Haha lugna ner dig. Jag skojar bara.

    Jag är mer "söt"-typen. Hon är "vacker"-typen
  • Anonym (k)

    Snygga killar är oftast skit också kanske får nöja dig med mammas bröst.

  • Anonym (k)
    Anonym (k) skrev 2015-04-26 23:16:53 följande:

    Snygga killar är oftast skit också kanske får nöja dig med mammas bröst.


    Som borde sättas på kvalitets  prov , även tjejer .
  • Anonym (k)

    Fast det va bra att ni matchade ,får du ju bygga vidare på om du själv gillade henne.

  • Anonym (k)
    Anonym (k) skrev 2015-04-26 23:31:26 följande:
    Du låter som en sådan som suger patte fortfarande.
    En mes typ.
  • Anonym (k)
    Anonym (Oj oj) skrev 2015-04-26 22:38:58 följande:
    Det är klart hon känner samma sak för mig eftersom jag ser väldigt bra ut och är snygg. Det är inte några tjejer som velat ha mig
    Vilken överraskning av din mamma ......får ni fira allihopa för det blev så lyckat... lycka till.
  • Anonym (En kille)

    Ja, går fet så går det, så det är väl bara att fråga om tjejen vill gå på en dejt.

    Min mamma presenterar mig för nya tjejer hela tiden. Jag kan väl säga att det inte brukar bli så bra.

Svar på tråden Min mamma har valt en tjej till mig