• Svar på tråden Ny blogg!
  • miamiamia
    Söker vänner som är riktiga vänner, som inte bara gillar mej utan utan som också behöver och litar på mej. Därför kan du tex fråga om tjänster. Vi ska vilja finnas för varandra helt enkelt. Hoppas finna den där nära vänskapen där man kan umgås och prata om allt och ingenting och känna sej avslappnade ihop. Som syskon.
    Jag är en kvinna, mamma, fru på 44 år. Sysselsättning genom Ljungby kommuns psykatrin.
    Jag är intresserad av promenera, träna, vara med hundarna, shoppa, mode, resa, fika på stan, bio, djur, inredning, djur och natur m.m.
    Jag söker efter både vänner .
    Jag är en snäll, omtänksam, glad ,öppen, positiv person som längtar efter vänner att hitta på saker i hop med tex fika på stan gå ut och ta ett glas och vin ihop med eller nåt annat trevligt. Hör gärna av er till mig.
    Här kan ni följa min vardag som aktiv draghundsförare genom allt från träning och motgång till tävling och framgång.
    Barmark Under tidig vår och senare höst pågår barmarkssäsongen. Barmarksstilen växer fort i Sverige och i södra Europa är den väldigt populär. Under denna säsong tävlar jag och hundarna i grenarna 1R, Kickbike (sparkcykel en hund) och Canicross (löpning) där banlängderna är ca. 5-6 respektive 2-3 km.
    Min Hund och Jag
    44- årig kvinna, fru, mamma som gjort hunden och sporten till sitt liv!
    Hej och välkomna till min lilla blogg!
    Jag heter Mia och är 44 år. Jag är en aktiv och frilufts människa som älskar att åka skidor och tävla i sporten draghund, för att ge sporten och mej själv en ärlig chans.
    Mitt namn är Mia, jag är i 44 årsåldern och lever med ett flertal diagnoser. Vardagen är inte lätt när man lider av psykisk ohälsa och alla fördomar man stöter på i vardagen gör inte saken lättare. Jag bloggar om psykisk ohälsa för att minska tabun m.m.
    Ensamhet är det värsta som finns jag avskyr ensamheten specielt när man inte kan ta sig ur den jag har inte en enda vän ingen man heller det är så tråkigt speciellt den här tiden på året då man vill ha någon att hitta på saker med.
    Det tråiga men såna här sdor är att det är aldrig någon som tar kontakt eller vil träffas varför finns dessa sidor då?

    Jag är en kvinna, mamma, fru på 44 år. Sysselsättning genom Ljungby kommuns psykatrin. Jag är intresserad av promenera, träna, vara med hundarna, shoppa, mode, resa, fika på stan, bio, djur, inredning, djur och natur m.m Jag söker efter vänner som är seriösa, ärliga, snälla. Jag är en snäll, omtänksam, glad ,öppen, positiv person som längtar efter vänner att hitta på saker i hop med t.ex fika på stan gå ut och ta ett glas och vin ihop med eller nåt annat trevligt skällskap. Hör gärna av er till mig.
    Jag är en 44 årig mamma, fru. vi bor på landet med våra 6 hundar och två katter. Det är livet för mig i alla fall. Vi gillar djur och natur m.m Vi bor ca 5 - 6 mil från Växjö. Utanför Ljungby. Vi håller på med draghundar och vi träna och tävla med dom. Både sommar och vintern. Jag är sjupensionär. Så jag är för det mesta hemma. Jag är en mycker social och utåtrikata person som vill har social kontakt hela tiden. Jag tycker mycker om att hittar på olika saker. Vad som helst. Jag är mjuk, snäll, trevlig, försikt m.m På återsende! Har det så gott!

    E-mail: mia2@home.se Blogg: miamiamia.bloggplatsen.se/

    Jag är en en gift mamma lång "kvinna" på 43 år som hade blivit jätteglad för att träffa en riktig vän.
    Vi har 2två st barn 14/12 år.
    Jag gillar natur/ skog / fjällvärlden, mina hundar och katter!
    Jag hade blivit jätteglad för någon som vill "prata / maila" och ev träffa mig i framtiden!
    Jag tror på 100% ärlighet och att man pratar sig igenom ev problem, jag har ett öppet sinne och lyssnar gärna!
    Jag saknar så innerligt en äkta vän!
    Finns det någon ensam ärlig människa som vill ha kontakt med mig?
    Vägen till lycka är en äkta vän!
    Är med djuren, vandrar, tycker om att titta på film, musik!
    Går gärna ut och äter ibland eller lagar något gott hemmavid, tycker om att spela kort och sällskapspel..
    Har inte varit ute och dansat på många år men det hade säkert varit kul.
    Jag söker en ärlig vän !
    En som säger vad den tycker och inte är någon kappvändare!
    Är pigg på det mesta!
    Jag är en mamma / fru till två barn. Jag är 44 år och jag söker brevvänner i ålder 40 år och uppåt. Kvinnliga då. Kronobergs län, Småland omnejd. Så man kan träffas IRL. Pm:a mig i såna fall. Ha det bra. Hoppas på svar.
    / E-mail: mia2@home.se

    Jag är en glad och trevlig kvinna på 44 år som bor i Småland. MItt stora problem i livet är att jag saknar vänner, så jag hittade denna sida och tänkte att jag kan ju göra ett försök.
    Jag är en kvinna på 44 år som söker nya vänner.
    Jag är en väldigt kreativ tjej som gillar att hålla på med hemmet, matlagning, bakning, handarbete, trädgård, pyssel, foto, djur, spela spel, titta på film osv, Ja som ni kanske förstod så är jag inte typen som går ut på krogen och så utan är mer hemma typen. Gillar att bjuda på middag och spela spel och ha det gött i goda vänners lag. Söker någon att vädra både vardagslivet, tankar och allt annat mellan himmel och jord. Vet inte riktigt mer vad jag ska skriva så det får duga så länge, Hoppas du finns där ute och är likasinnad som jag.
    Vad jag gör på min fritid:
    Pysslar, håller på i trädgården, bakar, tittar på teve m.m. osv
    Om den jag söker:
    Likasinnad som jag, tycker om att umgås och spela bräd/familjespel eller kanske gå ut och ta ett glas å en go middag på en mysig pub eller varför inte en bio eller bowlingkväll.

    / E-mail: mia2@home.se
  • miamiamia
    Jag söker någon öppensinnad att dela erfarenheter, tankar och funderingar med. Jag är väldigt intresserad av hundsport, Hästsport natur, pomenader, sticka, segling, djur, skärgård. Det skulle vara väldigt givande att få dela tankar med någon som också finner dessa ämnen intressanta. Alla är välkomna att skriva. Söker främst brevvänner oh träffas utanför internät.
    / E-mail: mia2@home.se

    Jag är en glad och trevlig kvinna på 44 år som bor i Småland. MItt stora problem i livet är att jag saknar vänner, så jag hittade denna sida och tänkte att jag kan ju göra ett försök.
    Jag är en kvinna på 44 år som söker nya vänner.
    Jag är en väldigt kreativ tjej som gillar att hålla på med hemmet, matlagning, bakning, handarbete, trädgård, pyssel, foto, djur, spela spel, titta på film osv, Ja som ni kanske förstod så är jag inte typen som går ut på krogen och så utan är mer hemma typen. Gillar att bjuda på middag och spela spel och ha det gött i goda vänners lag. Söker någon att vädra både vardagslivet, tankar och allt annat mellan himmel och jord. Vet inte riktigt mer vad jag ska skriva så det får duga så länge, Hoppas du finns där ute och är likasinnad som jag.
    Vad jag gör på min fritid:
    Pysslar, håller på i trädgården, bakar, tittar på teve m.m. osv
    Om den jag söker:
    Likasinnad som jag, tycker om att umgås och spela bräd/familjespel eller kanske gå ut och ta ett glas å en go middag på en mysig pub eller varför inte en bio eller bowlingkväll.

    / E-mail: mia2@home.se
    Anledning för rapport:


  • miamiamia

    Att det ska vara så svårt att presentera sig! Hur ska jag få till det utan att det låter alltför deprimerande. Jag är en gift tvåbarnsmamma som har stött på många baksidor av livet. Pga av all otur har det varit svårt att möta någon som förstår/respekterar hur det är/varit och varför det är svårt att vara som "alla andra". Kanske kan vi förgylla vardagen för varandra på något sätt oavsett vilken relation vi har.
    Är: rök, drogfri, lugn, ärlig, snäll, försiktig, m.m.
    Tycker om: ärlighet, respekt, djur, hantverk, handarbete, natur m.m.
    Tycker inte om: elakheter, ytlighet, orättvisor, stökigt uteliv m.m. 


    Min E-mail: [email protected]


    Min bloggadress: miamiamia.bloggplatsen.se


    /Mia.        

Svar på tråden Ny blogg!