• Anonym (suck!­)
    Äldre 27 Apr 01:05
    3843 visningar
    12 svar
    12
    3843

    ALLTID! Tafsar och tjatar till sex.

    Hej,

    Vet inte riktigt vad jag skall göra med en man som jag dejtar sedan ca:1-2 månad nu. Allt är bra mellan oss i övrigt och tycker bra om honom men de finns ett problem...


    Det känns som varje gång vi är tillsammans så ska de alltid sluta med något sexuellt, han ska tafsa antingen om det är handen klämandes innanför bh:n eller klämma på rumpan eller "råka" när han smeker på rumpan komma åt en mellan bena...eller börja juka mot mig ...säga hur mycket han vill ha sex med mig och att han har hög sexdrift samt börjar berätta vad han vill göra i mer detalj, även fast jag gjort helt klar för han att JAG INTE VILL ikväll. Men jag skall tydligen uppskatta att jag gör honom kåt. Visst, men det börjar bli tjatigt när det samma skit varje gång. Har även gått så långt att jag gick med på att ha sex en gång efter han tjatade som fan och blev sur när han inte fick som han ville.


    Om jag säger rakt ut jag inte har lust, då fortsätter han tjata och tar på mig "oskyldigt". Jag visar då att det inte e så uppskattat genom att ta bort hans hand och säger nej inte där... och tror han ska fatta vinken att jag inte har lust nu...men vet inte hur mycket mer tydlig man kan vara? Han tror väl han är fyndig och att det är rent av upphetsande när man tafsar och att de ska göra mig tänd på han? Vill jag inte så slutar de oftast med att han säger "kan jag få titta bara då" "kan jag bara få göra det 1 gång till", "jag LOVAR ska inte röra dig"... 


    När vi började dejta berättat jag för honom att jag har svårt för sex, pga av saker som hänt mig med mitt ex som vi senare även pratat mycket om och verkligen litat på honom för att kunna dela med mig den delen av mitt liv. Han har sagt att han försöker förstå det som hänt och hur det är samt respekterar det att jag behöver ta det lugnt, men detta känns ju totalt bortglömt nu. Får mindre och mindre lust till sex med honom, känner mig irriterad och äcklad när han håller på som han gör finns inget charmigt med det överhuvudtaget. Det kanske är normalt för en kille i sina unga 20år men när man är med en äldre man känns de bara konstigt att man beter sig såhär? Han kan säga du är så blyg när han berättar allt han vill göra sexuellt med mig när han ser min tomma respons, men i ärlighetens den tomma responsen bara ett irriterad trött rop...


    I övrigt är han en typiskt snäll man, har humor, omtänksam, hjälpsam.. Så vill ju tycka bra om honom men det känns bara som detta förstör mer och mer... Vet att han är mot det seriösa hållet och vill inleda något långvarigt med mig...Tror inte dock han varit med så många kvinnor innan så han kanske inte bara vet hur man ska vara...... Jag vill inte få frågor, om jag vill det o det, eller att man ska bli tafsad på... sex är något som för mig skall infalla naturligt av en attraktion som skapas av en ömsesidig närhet, vill partnern inte och markerar det så slutar man ju självklart...och respekterar det..


    Någon som varit i samma sits och verkligen tyckt bra om personen i övrigt..? Vad ska jag göra för att förtydliga mer

  • Svar på tråden ALLTID! Tafsar och tjatar till sex.
  • Anonym (Mona)
    Äldre 27 Apr 01:38
    #1

    Han kommer definitivt inte sluta.

    Han har redan visat att han inte respekterar dina nej.

  • Anonym (Johan­na)
    Äldre 27 Apr 01:49
    #2

    Det spelar absolut ingen roll om han i övrigt är perfekt på alla sätt och vis! Om han verkligen respekterade dig så skulle han vara lyhörd för dina behov och känslor kring detta. Att ha fått höra om det du gått igenom och ÄNDÅ hålla på såhär är så brutalt egoistiskt och ignorant. Han verkar ju inte ha någon form av förståelse heller när han tjatar TROTS att du säger ifrån. Hur kan man vilja ha sex med ens partner som helt klart inte vill samma sak?!?! Sex ska ju vara något fint mellan två personer, inte något som gör den ena äcklad och frustrerad.

    Tyvärr är mitt råd att du bör lämna denna man. Det finns bättre karlar där ute som behandlar dig med den respekt du förtjänar! TA INGEN MER SKIT, utan stå på dig! Din kropp är DIN och all beröring, kommentarer osv som du känner inte är ok är övergrepp!!!

    Hjärta

  • Anonym (reali­st)
    Äldre 27 Apr 03:12
    #3

    Behåll kläderna på och ge honom ett handjobb.

  • Anonym (hm)
    Äldre 27 Apr 04:11
    #4

    Var mer bestämd och säg ifrån tydligt, eftersom han fortsätter så har du inte lyckats nå fram.

  • Äldre 27 Apr 04:28
    #5
    Anonym (Mona) skrev 2015-04-27 01:38:51 följande:

    Han kommer definitivt inte sluta.

    Han har redan visat att han inte respekterar dina nej.


    Håller med. Dumpa grisen.
  • sextio­talist
    Äldre 27 Apr 05:37
    #6

    A och o i ett förhållande är att man respekterar varandra. Gör man inte det så är man inte trevlig även om man kan de övriga sociala koderna.

    Han respekterar dig inte

  • Anonym (Maria­)
    Äldre 27 Apr 05:51
    #7

    Jag hade fått spykänslor på en sådan man! Aldrig att jag hade stannat i det förehållandet. Vilken gris. . . men du gör som du vill.

  • Äldre 27 Apr 05:54
    #8
    Anonym (Maria) skrev 2015-04-27 05:51:00 följande:
    Jag hade fått spykänslor på en sådan man! Aldrig att jag hade stannat i det förehållandet. Vilken gris. . . men du gör som du vill.
    Instämmer , sitter här och blir lite äcklad på morgonkvisten. Sen skulle han få vara hur trevlig som helst , aldrig pallat med en sådan karlKräks
  • Djävul­ens Högra Hand
    Äldre 27 Apr 06:16
    #9

    Ts nästa gång du/ni är och handlar lämna tillbaka han där du hittade han. Förresten det var väl på secondhand va? I mina ögon har han förbrukat sina chanser att kunna agera som en riktig karl och jag blir faktiskt att förundras över om han är störd påriktigt faktiskt. Det finns bättre människor att spendera livet med, låt någon annan likasinnade få han, kanske finns någon på familjeliv åt han.

  • Anonym (kvinn­a)
    Äldre 27 Apr 06:23
    #10

    Jag har nyligen börjat dejta mitt ex. Under vår tid tillsammans hade vi mkt 6 så kanske av den anledningen tror exet att det bara är att hoppa in i gamla hjulspår.

    Han beter sig nämligen precis som mannen du dejtar. Tafsar och berättar i detalj vad han vill göra med mig. Sen när han inte får respons kommer det massa pikar att jag inte gillar sex längre, att jag gillar sex men inte med honom o.s.v.

    Jag blir sjukt äcklad och är inte det minsta sugen på att ha sex med honom alls nu! Men till slut har han iaf fattat. Han sa förra veckan att han har insett att hans tjat och tafsande inte "funkar" på mig utan ger motsatt effekt. Så nu ska han ändra stil och låta mig komma till honom istället, ta första steget.
    Det har han gjort så han är inte helt avskriven ännu.

    Hoppas din man också fattar snart - för det där beteendet är olidligt och äckligt! Avtändande är bara förnamnet!

  • Anonym (skall­ebank)
    Äldre 27 Apr 09:57
    #11

    Det är ju väldigt lustigt att någon som inte vill ha sex dejtar någon som inte vill annat.
    Undrar lite över sanningshalten också, jag menar, helt klart är ju att ts är en man eller hur.

  • neverp­reggo
    Äldre 27 Apr 12:35
    #12

    Känns som jag läste denna tråd för några dagar sedan? Anyhow...

    Han respekterar inte att du säger nej, är en idiot och nej han går inte att ändra.

Svar på tråden ALLTID! Tafsar och tjatar till sex.