• Äldre 27 Apr 13:33
    3534 visningar
    35 svar
    35
    3534

    The Real Housewives of..?

    Jag gillar de från New York. Jag följer de från New Jersey just nu. Beverly Hills följde jag när det gick tider som jag kunde se.
    Värsta subborna ever var de i Vancouver, men det blev inte så många säsonger med dem vad jag vet?

  • Äldre 27 Apr 19:33
    #4

    (Namedropper) kul att ni känner nån i NY-fruarna.

  • Äldre 27 Apr 20:02
    #6

    Men ändå Har lite svårt för LuAnn, men annars gillar jag de allihop.

  • Äldre 28 Apr 09:00
    #8

    Åh ja, paret som bor i Brooklyn. Kommer heller inte på vad hon heter, men vet mycket väl vem du menar. Kommer snart...Alex! Alex Mc Cord.
    Nu är det ju Aviva med benet som måste ha med sin man överallt pga sina neuroser.

  • Äldre 28 Apr 19:20
    #10

    Svårt att veta tycker jag. Ex Så verkar ju Heather och Carole verkligen vara vänner, men Who knows?!

  • Äldre 28 Apr 19:36
    #12

    Kan absolut vara fejk alltihop. Att vuxna människor kan ha så mycket gräl och intriger som alla dessa fruarna har vare sig det är NY eller nån annan stad är fasen inte trovärdigt.

  • Äldre 28 Apr 20:00
    #14

    Gunilla ger mig magont, men jag tittar på de svenska fruarna också. Jag är uppenbarligen en sucker för intriger

  • Äldre 28 Apr 20:03
    #16

    Du är också trevlig (namedropper)

    OC har jag settlite grann av i början, men sen tappade jag bort dem.

  • Fri 5 Jun 2020 13:19
    #22

    Oj, gammal tråd!

    Är det det som är lockande med dessa serier? något annat förutom det 

    Beror väl på vad man uppskattar att se på tv? Det är mycket tjafs och trams och där emellan kan de ha lite roligt också men så mycket djup finner du inte i dessa program.

  • Fri 5 Jun 2020 13:52
    #24

    Ingen aning om åldersspannet. Själv är jag över 40.

Svar på tråden The Real Housewives of..?