• Forumvärd

    Vilken mobiloperatör använder du och varför?

    Vilken mobiloperatör använder du och hur fungerar det?
    Rösta och diskutera gärna i tråden

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken mobiloperatör använder du och varför?
  • Anonym (Telenor)

    Telenor. Det var det enda som funkade här ute på ön för 15år sen och sen så har jag behållt det. Jag har fri surf och betalar 349:- i månaden, så det gör jag mig inte av med.

  • Fjäril Vingad

    Telia både privat och via jobbet. Jobbet kan jag inte påverka, och privat så bor jag i ett hus där Telia är det enda som jag har täckning på. Tele2 mfl fungerar inte alls där. 

  • Rainbow gg

    Halebop kontantkort. Det är det som passar mig bäst helt enkelt. Ringer gratis till alla med halebop, vilket alla i min familj har och det är i princip bara de jag ringer till. Och så kan jag själv styra över hur mycket jag ska betala i månaden. 

  • aleakim

    Har tele2, har haft det sedan jag fick min första mobil. Har ett skapligt abonnemang och det brukar vara bra service.


    W och liten i magen :)
  • Anonym (Tele2)

    Har haft tele2 i över 10 år. Har alltid varit nöjd och förnyar mina abonnemang vartannat år och får ut en ny iPhone. Minns inte vad jag betalar nu.

  • Anonym (pratglad)

    Tele 2.

    Fria samtal, sms, mms samt 50gb surf.

    339 kronor per månad.

  • Erizajo

    Använder tre för att det är det enda där man får ringa för hela månadskostnaden. Inga extra avgifter. Telefonen på köpet

  • nanneN

    Telia.
    Jag är nöjd med tjänsten och har aldrig haft några problem, så jag har ingen anledning att byta.

Svar på tråden Vilken mobiloperatör använder du och varför?