• Anonym (NU!)

    Vi som har gett oss FAN på att sluta med Godis/kakor! NU kör vi!

    Återigen kommer man hem med massa godis/fikabröd.
    Jag som bara skulle ha bananer och strumpor....
    Idag äter jag mitt sista godis/ fikabröd!
    Imorgon Tisdag 28 April 2015  är det DAG 1 :)
    Häng på du med! Här kan vi skriva vilken dag vi är på och ventilera tankar.

  • Svar på tråden Vi som har gett oss FAN på att sluta med Godis/kakor! NU kör vi!
  • Anonym (nu)

    Kasta det och börja på en gång! Det ger dig mer självförtroende och förmåga att kasta och inte äta upp även längre fram - vilket annars är svårt! Börja nu! Inte i morgon. Lycka till!

  • Anonym (NU!)
    Anonym (nu) skrev 2015-04-27 15:33:19 följande:

    Kasta det och börja på en gång! Det ger dig mer självförtroende och förmåga att kasta och inte äta upp även längre fram - vilket annars är svårt! Börja nu! Inte i morgon. Lycka till!


    Haha ,jag gjorde ju det precis,men åt ju en halv 100g chockladkaka och lite godis, innan jag slängde det,så jag kommer ju räkna hela dagar utan godis/kakor,därför jag skrev att jag börjar imorgon ;)
  • Sagolina

    Jag är med:) startade visserligen idag (dop på lördagen, så igår åt jag tårta i mängder...). Målet är en månad helt utan godis, bakverk o glass, sen får vi se hur det känns. Endera fortsätter jag med nolltolerans, eller så får jag äta något lite nu och då


  • LauraPalmer

    Jag hänger på! Jag är verkligen helt hopplös när det gäller både mat och godsaker. Så jag börjar med godsakerna och tar maten sen.

    Håll tummarna för mig för jag är verkligen helt hopplös.

  • Snällasötarara

    Har kört utan i ca 3-4 månader. Bakat lite rawfoodkakor när jag varit för sugen. Även slutat med bröd, pasta, potatis o ris. Tappat 8 kg ????

  • audio

    Ååå tänk dig en STOR chokladmuffins, nybakad lagom kladdig som smälter i munnen. Wienerbröd så frasiga och saftiga i mitten. Vaniljglass med kolasås och inte tala om hallonpaj! SLURP!!!


    Gå och dö. Ärligt talat jag bryr mig inte (Ta det inte personligt)
  • Anonym (mmmm)
    audio skrev 2015-04-27 16:56:26 följande:

    Ååå tänk dig en STOR chokladmuffins, nybakad lagom kladdig som smälter i munnen. Wienerbröd så frasiga och saftiga i mitten. Vaniljglass med kolasås och inte tala om hallonpaj! SLURP!!!


    krispiga potatischips som krasar härligt med en god dippa till och en stor skål med blandgodis av dom bästa sorterna att frossa i....mmmmmmm...maräng swiss med massor av grädde och banan och glass och chokladsås
  • audio
    Anonym (mmmm) skrev 2015-04-27 20:04:50 följande:
    krispiga potatischips som krasar härligt med en god dippa till och en stor skål med blandgodis av dom bästa sorterna att frossa i....mmmmmmm...maräng swiss med massor av grädde och banan och glass och chokladsås
    Måste förbi willys imorgon!!!
    Gå och dö. Ärligt talat jag bryr mig inte (Ta det inte personligt)
  • Lilla JJ

    Jag tänker hänga på. Har tänkt att skippa kolhydrater från 1/5 men godis och fikabröd kan jag ju börja med några dagar tidigare. Tror dock inte att jag kommer att kunna hålla det speciellt länge om jag känner mig själv.


    Le-det kan smitta!
  • Lilla JJ

    Det har gått bra hela dagen. Men nu slår kvällssuget in. Hur går det för er andra?


    Le-det kan smitta!
Svar på tråden Vi som har gett oss FAN på att sluta med Godis/kakor! NU kör vi!