• Äldre 27 Apr 15:53
    64750 visningar
    10 svar
    10
    64750

    Hairbell/ Hair Jazz - för hår

    Hej!


    Jag undrar bara om det är någon som har testat något av det ovanstående?


    Jag är skeptisk men ändå nyfiken.


    Undrar om man tappar håret också? Jag har ganska kort och vill ha längre, men det kanske inte är den rätta vägen att gå.

  • Svar på tråden Hairbell/ Hair Jazz - för hår
  • Äldre 28 May 21:49
    #1
    Hairbell verkligen fungerar.
    Hair jazz är en kopia som inte fungerar.
    Jag rekommenderar att du använder den ursprungliga HAIRBELL.
  • Äldre 9 Jul 23:39
    #2

    Hej, jag använder det för 2 veckor och det funkar inte till mig.

  • Äldre 17 Jul 17:41
    #3

    Funkar inte :(

    O dessutom skickar de ut påminnelse innan paketet kommer så jag blev riktigt besviken :(

    PS! Första inlägget här är med samma dåliga svenska som de skriver från företaget så jag tror de är de själva som har skrivit d.

    Riktigt dåligt i så fall :(

  • Äldre 22 Jul 07:42
    #4

    Det fungerar för mig :)

    Är inne på fjärde eller femte veckan nu och kan tydligt se skillnad då jag gjorde slingor precis innan jag började. 1,5 cm kanske vilket är mer ön det brukar växa. Dock tar det ju lite extratid i duschen men jag lägger gärna den tiden då jag vill få långt hår

  • Äldre 22 Jul 07:54
    #5
    -1

    Kan tillägga att ett hår växer ca 2-3 cm i månaden UTAN några produkter what so ever.

    Jag är frisör, så jag vet.

    Finns inget schampoo som kan få håret att växa. Däremot finns det produkter som gör att håret känns fylligare, dock endast dom gångerna man använder dom.

  • Äldre 20 Dec 01:19
    #6
    -1

    Såg i dag en annons på produkten på FB och en bild på en tjej med löshår...och så stod det att produkten fungerar för att få långt hår, köpt av många osv...Mhm.

    Hon på bilden hade olika längd på håret. På ena sidan var det kort och på andra sidan långt. Dessutom olika färg på håret så. Man såg tydligt att det tjocka håret under "det stripiga" var löshår.

    Inte ok

  • Äldre 18 Jan 13:58
    #7
    +1

    Till dig som skrev att du är frisör och att ett hår  växer " 2-3 cm UTAN några produkter"


    Bullshit!... tror du får läsa på lite i din utbildning..


    Att ett hår skulle växa 3 cm på en månad är ovanligt, men visst vissa har tur såklart. fortfarande ovanligt


    Ett normalt hår växer ca 1-1,5 cm i månaden du kan googla de till och med om du tänker argumentera emot nu..


    för vissa så växer inte ens håret ens 1 cm..


    Jag är nämligen också frisör.. skrattar när jag läser att folk skriver.. " jag e frisör, så jag vet" så e dom helt ute å cyklar.


     

  • Äldre 9 Aug 20:31
    #8

    Mitt hår har helt slutat växa men skulle jag klippa det nu blir det lika långt som det är nu och stannar där.. hade gärna velat ha någon produkt som gör håret längre, men men..

  • Äldre 11 Aug 21:59
    #10

    Slösa inte pengar och energi på sådant. Ser inte hur en produkt skulle kunna förändra hårväxten, om det inte är en produkt som kräver att man masserar hårrötterna och därmed ger stimulans och blodtillförsel och ökar växten en smula. Men då är det också det det handlar om, en smula. I slutändan handlar det för det mesta om gener, men även hälsa osv.  

    Föreslår istället att du sätter dig in i hur just ditt hår behöver vårdas, vad just det behöver. Eventuellt börja med balsammetoden eller köpa sulfatfria schampon.

    En kombo mellan bm och sls-fritt schampo har funkat som susen i musen för mig, mitt hår har aldrig varit så hälsosamt, och det kan ju växa ut och växa "snabbare" än innan i och med att jag inte behöver klippa det så ofta då det är hälsosamt, dessutom vet jag om när det behöver klippas och när det bara är i behov av fukt, protein eller/och fett. 

  • Fri 28 Jan 2022 07:44
    #10

    Haha, ni tjejer är alltid så jäkla lättlurade :)

Svar på tråden Hairbell/ Hair Jazz - för hår