• Anonym (Hjälp)

    Min bonus runkar överallt

    Min bonusson bor hos oss Vh. Han är 16 år och har väl precis kommit underfund med sin sexualitet. Nu till problemet. Han onanerar överallt när han är hos oss. Han kan låsa in sig på toan i en timme och hålla på. I soffan när vi kollar på tv så kan han smyga med handen under en filt. I våran säng har jag hittat kladdiga pölar. Han tar knäcken på mig då jag försöker skydda vår fyraåring från att se. Vi har naturligtvis pratat med honom otaliga gånger och svaret vi alltid får är att "det är naturligt". Jag känner mig helt vilse. Klart ungen ska få leka med sig själv men jag blir galen när det är hela tiden och överallt! !!

  • Svar på tråden Min bonus runkar överallt
  • Anonym (Ehm...)

    Fast det är inte naturligt att runka inför föräldrar och småsyskon, om så i smyg och att runka i andra människors säng är bara respektlöst och äckligt. Alltså ska ni inte finna i er i den förklaringen. Runkar gör man i privat eller med partner och inte inför hela familjen under en filt eller i någon annans säng eller rum. 

  • Philanthropy

    Att han är så sen kanske har en del i detta gränslösa beteende. Uppenbarligen räcker det inte att bara säga till, förklara för honom att det mycket riktigt är naturligt men knappast på ett så offentligt sätt och varför...

  • Anonym (Ehm...)

    Oj jag missade hur gammal han var. Då kanske det är bäst att gå till läkare med honom eftersom det låter som någon form av begåvningshandikapp eller utvecklingsstörning att ha sin onani helt publikt vid den åldern. Jag trodde att han kanske var 10-13 eller så men vid 16 är det faktiskt lite varningslampa på det hela. 

  • Anonym (hm)

    Jag undrar om allt står rätt till i killens tillvaro. Mitt tips är att ni kontaktar BUP så han får hjälp med det som tynger honom och så han får ett mer normalt beteende.

  • Anonym (T)

    Gör han det hos mamman också? Eller är det något han bara gör hos er av någon anledning. Verkligen inte naturligt att hålla på överallt, det borde han väl veta vid så hög ålder.

  • Anonym (Hjälp)

    Han gör det hos mamman också. Han är i kontakt med BUP pga. Sin adhd. Kan den bidra till detta ? Inget annat begåvningshandikapp vad vi vet ..

  • Fjäril kär
    Anonym (Hjälp) skrev 2015-04-27 18:00:00 följande:

    Han gör det hos mamman också. Han är i kontakt med BUP pga. Sin adhd. Kan den bidra till detta ? Inget annat begåvningshandikapp vad vi vet ..


    det kan aboslut ha med adhd att göra då man i det läget saknar impulskontroll. Hormonerna i den pubertala tonåringen rusar runt och gör saken ännu värre givetvis angånde att helt följa sina impulser. Blir han kåt i soffan vid tv:n så tänker han inte utan bara följer att det är skönt . 

    jag tänker så här - när ni ser honom. Påminn honom om det oriktiga i situationen och be honom gå undan.  Att han sitter 1 timma på toaletten anser jag kan vara helt okej , då är han ju ändå i avskildhet och ifred för er övriga. 
  • Regndamen

    Lämna iväg det minsta barnet till barnvakt. Sen tar ni och passar på att njuta av lite vuxenlekar, överallt. Låt honom hitta er knullandes i hans säng. Har han åsikter, säg bara att det är naturligt!

  • Anonym (Eh NEJ!)

    Eh nej det är INTE naturligt att sitta och runka framför andra och överallt. Det är tvärt om SJUKT beteende och han borde få hjälp. Inte normalt och jävligt äckligt beteende.

  • Anonym (Usch!)

    Men fy fan. Jag hade blivit riktigt jävla arg och gormat och skrikigt, spec om de var i våran säng, tvingat honom att byta och tvätta sängkläderna!!!

    Naturligt, ja visst MEN I ENSKILDHET!

    Han får väl gå in på sitt rum! Hur svårt kan de vara liksom?

Svar på tråden Min bonus runkar överallt