• Anonym (Finger)

    Vad är det för fel på mina fingrar? Problem att använda både mobil, musplatta och vissa spisar.

    Jag har problem att använda både musplattan, mobilen och vissa spisar (såna som man trycker igång direkt på spishällen). Det är som att mina fingrar inte registreras när jag trycker, vilket är extremt irriterande.

    Vet att det bara gäller mina fingrar också, för när sambon försöker direkt därpå så funkar det för honom. Vad gör jag för fel? Är det bara såhär för vissa, och vad beror det på?

  • Svar på tråden Vad är det för fel på mina fingrar? Problem att använda både mobil, musplatta och vissa spisar.
  • BCH52

    Tochkontroller fungerar därför att det blir en ström mellan ytan och ditt finger. Det fungerar sämre/inte alls om man är väldigt torr om händerna.

  • Anonym (Finger)
    BCH52 skrev 2015-04-27 17:25:02 följande:

    Tochkontroller fungerar därför att det blir en ström mellan ytan och ditt finger. Det fungerar sämre/inte alls om man är väldigt torr om händerna.


    Fast torra fingrar har jag inte. Möjligen lite kladdiga eftersom jag smörjer in dem då och då.
Svar på tråden Vad är det för fel på mina fingrar? Problem att använda både mobil, musplatta och vissa spisar.