• Anonym (50)

    Var sätter du DIN övre gräns?

    Vad avser hur många en potentiell partner "får" ha legat med innan hen blir tillsammans med DIG.

  • Svar på tråden Var sätter du DIN övre gräns?
  • Anonym (hata HEN)
    Anonym (50) skrev 2015-04-28 01:01:00 följande:

    Vad avser hur många en potentiell partner "får" ha legat med innan hen blir tillsammans med DIG.


    Min övre gräns går när någon säger "hen", fyfan!
  • Anonym (tycker)
    Anonym (hata HEN) skrev 2015-04-28 01:14:54 följande:
    Min övre gräns går när någon säger "hen", fyfan!
    Precis, en "hen" vill man inte ligga med. Det skall vara en fullfjädrad fullblods-Quinna. En "hon"!
  • IllegalaWax

    Hur långt är ett snöre? Alla har olika smak och tycker olika, det går inte att få fram något svar, helt enkelt för att det inte handlar om någon sorts absolut sanning. Det som är många för någon är få för andra. Det enda diskussionen kan landa i är något sorts majoritetskonsensus om att "för många" alltid är fler än vad man känner sig bekväm med.

    Personligen tycker jag att frågan är oväsentlig, för få eller för många har absolut ingen betydelse. Eftersom jag är en sån lättköpt bekräftelsetorsk kan jag ju tänka lite utanför lådan och räkna baklänges också. Ju fler hon har haft sex med, desto mer ego-boost ger det mig ju att hon väljer just mig. Av alla killar hon har knullat är jag den hon helst vill vara med. Min kuk är den bästa av alla hon har haft i sig, min smak är den den hon föredrar mest av alla.

  • Anonym (50)
    Anonym (hata HEN) skrev 2015-04-28 01:14:54 följande:

    Min övre gräns går när någon säger "hen", fyfan!


    Okej, fröken konservativ.
  • Anonym (50)
    Anonym (tycker) skrev 2015-04-28 01:45:19 följande:

    Precis, en "hen" vill man inte ligga med. Det skall vara en fullfjädrad fullblods-Quinna. En "hon"!


    "Hen" är mig veterligen ingen särskild typ av kvinna. Däremot är det ett så kallat könsneutralt pronomen.

    Bättre lycka nästa gång!
  • Anonym (d-_-b)

    Hur många som helst. Varför skulle jag bry mig om det? Hen är ju med mig nu...

    Så länge hen är trogen och håller sig till en åt gången (om de nu är partners) och ser till att skydda sig mot könssjukdomar så kvittar det.

  • Anonym (50)
    Anonym (d-_-b) skrev 2015-04-28 04:32:09 följande:

    Hur många som helst. Varför skulle jag bry mig om det? Hen är ju med mig nu...

    Så länge hen är trogen och håller sig till en åt gången (om de nu är partners) och ser till att skydda sig mot könssjukdomar så kvittar det.


  • Fjäril Vingad
    Anonym (50) skrev 2015-04-28 01:01:00 följande:

    Vad avser hur många en potentiell partner "får" ha legat med innan hen blir tillsammans med DIG.


    Jag frågar inte. Det har jag inte något med att göra hur många han har legat med.
  • Anonym (anonym)

    Så länge partnern inte har ett sexmissbruk eller är otrogen så spelar det ingen roll hur många partners den haft.

  • Johan70

    Jag har ingen siffra. Det är viktigare att hon håller sig till 1 (mig) när vi väl är tillsammans.

  • Johan70
    Anonym (50) skrev 2015-04-28 01:59:46 följande:
    "Hen" är mig veterligen ingen särskild typ av kvinna. Däremot är det ett så kallat könsneutralt pronomen.

    Bättre lycka nästa gång!
    Det pronomen du hänvisar till avser en person där könet är okänt. Det är inte så många som vill ha sex med någon utan att veta vilket kön personen har (även om det finns de som inte har något emot det). Därför passar detta pronomen inte in i den här tråden.

    För övrigt stavas det hän, inte hen.
  • Anonym (50)
    Johan70 skrev 2015-04-28 15:50:01 följande:

    Det pronomen du hänvisar till avser en person där könet är okänt. Det är inte så många som vill ha sex med någon utan att veta vilket kön personen har (även om det finns de som inte har något emot det). Därför passar detta pronomen inte in i den här tråden.

    För övrigt stavas det hän, inte hen.


    Dubbelfel!

    Det är alldeles utmärkt för denna tråd som riktar sig till både män och kvinnor.

    Det stavas visst "hen".
  • Johan70
    Anonym (50) skrev 2015-04-28 15:53:51 följande:
    Dubbelfel!

    Det är alldeles utmärkt för denna tråd som riktar sig till både män och kvinnor.

    Det stavas visst "hen".
    Nej och nej. Du kanske tycker så, men det får stå för dig.
  • AngelOfHarlem

    Hen kan användas när könstillhörighetet är oväsentlig vilken den i det här fallet är.

    Jag bryr mig inte om antalet sexpartners.

  • Anonym (Jens)
    Anonym (50) skrev 2015-04-28 01:01:00 följande:

    Vad avser hur många en potentiell partner "får" ha legat med innan hen blir tillsammans med DIG.


    Runt 30027 st, sen får det vara nog!
  • jojope
    Anonym (hata HEN) skrev 2015-04-28 01:14:54 följande:
    Min övre gräns går när någon säger "hen", fyfan!
    Absolut  ..... allt annat är diskutabelt!
  • Pussan
    Anonym (Jens) skrev 2015-04-29 16:28:18 följande:
    Runt 30027 st, sen får det vara nog!
    Bra! Lite erfarenhet är ju aldrig fel, men någon måtta får det vara. Menar du i livstiden eller per år?
Svar på tråden Var sätter du DIN övre gräns?