• dannekanske

    tjejer som onanerar!

    Jag har aldrig riktigt förstått hur man kan se att en tjej onanerar? Kan man se det i trosorna? på fingrarna? på lakanet? Om en tjej duschar längeeee, onanerar hon förmodligen då? Tjejer dela med er, jag tycker det är duktigt sexigt med tjejer som onanerar och jag vill veta hur det oftast går till och nääär det oftast händer? På kvällen innan sömn eller i duschen tex? Tell me :)

  • Svar på tråden tjejer som onanerar!
  • Anonym (jisses)

    Nej, du kan inte se det i trosorna eller liknande....

    Nej, om hon duschar länge kan hon lika gärna göra en hårinpackning, raka benen eller vad som helst...

    Allt i livet är INTE sex......*suck*

  • dannekanske

    nej men nu handlade tråden om sex och inte raka benen *suck*

  • Anonym (jisses)
    dannekanske skrev 2015-04-28 06:25:50 följande:

    nej men nu handlade tråden om sex och inte raka benen *suck*


    Men du frågar om tjejer onanera när dom duschar länge, och jag svarade på det....

    Men det var inte svaret du var ute efter.....
  • dannekanske

    Är du tjej? Ålder? Har du aldrig onanerat i duschen? :o

  • Anonym (Jomenvisst)
    dannekanske skrev 2015-04-28 05:43:45 följande:

    Jag har aldrig riktigt förstått hur man kan se att en tjej onanerar? Kan man se det i trosorna? på fingrarna? på lakanet? Om en tjej duschar längeeee, onanerar hon förmodligen då? Tjejer dela med er, jag tycker det är duktigt sexigt med tjejer som onanerar och jag vill veta hur det oftast går till och nääär det oftast händer? På kvällen innan sömn eller i duschen tex? Tell me :)


    Är tjej, 19 år, onanerar iprincip varje gång jag duschar. Då är det garanterat att jag kan vara ifred och då kan ja slappna av mer, och jag brukar använda duschen (men det tar inte så lång tid - att raka överallt tar längre tid så att en tjej duschar länge innebär nog inte onani.)

    Annars gör ja de emellanåt på morgonen/kvällen. Om jag inte har bråttom iväg eller är alltför trött på kvällen dvs. Å då är det med min dildo allt som oftast :)

    Så kontentan av det hela är - minst en gång om dagen :).
  • dannekanske

    wow :o dig skulle jag gärna skriva med lite mer privat om just onani! Går det att lösa tror du? :D

  • dannekanske

    nyfiken på vilka som gör det och inte gör det i min närhet :)

  • LaLola
    dannekanske skrev 2015-04-28 07:12:19 följande:

    nyfiken på vilka som gör det och inte gör det i min närhet :)


    För att?
  • Mrs Okänd
    LaLola skrev 2015-04-28 07:10:12 följande:
    Varför måste du prompt kunna se det?

    Undrar jag också. Vad är det för syfte med det?
Svar på tråden tjejer som onanerar!