• Anonym (Kille)

    Singelkillar!

    Hur ofta får ni ligga?

  • Svar på tråden Singelkillar!
  • grabben

    Typ aldrig,allt blev så jobbigt när man märkte att man ej klarade av att knulla.så illa blev de pinsamt men sant

  • Anonym (hej)
    Anonym (hej) skrev 2015-04-28 17:00:47 följande:

    Typ 1 -2ggr per år. 


    Men det blir mer när man blir gammal rik och mäktig. 
  • Anonym (hej)
    Anonym (Jag) skrev 2015-04-28 16:57:59 följande:

    Väntar fortfarande på första gången.


    Det finns alltid villiga fjortisar på krogen för den som vill lägga tid på det. 
  • Anonym (DIF08)

    Ha ha ha ligga vad är det!? Som singelkille får man jobba hårt för alldeles för lite. Inte ens värt jobbet, så jäkla skönt är det inte och nu har ju Game of thrones börjat igen så då får man annat att se fram emot.

  • Anonym (Jag)
    Anonym (hej) skrev 2015-04-28 17:09:24 följande:

    Det finns alltid villiga fjortisar på krogen för den som vill lägga tid på det. 


    Inte när man är över 30...
  • Anonym (Kille)

    Hur ofta hade ni velat ligga då? Om ni fick bestämma själva.

  • Anonym (Jag)
    Anonym (Kille) skrev 2015-04-28 17:24:38 följande:

    Hur ofta hade ni velat ligga då? Om ni fick bestämma själva.


    Ett par ggr i veckan vore ju inte fel.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Jag) skrev 2015-04-28 17:26:32 följande:

    Ett par ggr i veckan vore ju inte fel.


    Bara 2? Jag hade föredragit varje dag.
  • Anonym (Jag)
    Anonym (Kille) skrev 2015-04-28 17:45:55 följande:

    Bara 2? Jag hade föredragit varje dag.


    Skulle nog inte palla varje dag men några ggr/ vecka vore nåt. Hur ofta får du ligga själv?
  • Anonym (fd långtids singel)

    bara när jag åkte på semester.
    bodde hemma hos föräldrarna och ville inte släpa hem någon då,
    går aldrig ut på krogen i Sverige av en massa olika anledningar, min typ av tjej finns ändå inte där.
    jobbade övertid och sparade pengar istället.

  • Hadraniel

    Eftersom jag inte direkt anstränger mig för att få ligga så blir det väl kanske vartannat till vart tredje år eller så i nuläget. Skulle helst vilja ha sex i princip varje dag om jag hade en varaktig partner eller kk. Engångsligg är generellt värdelösa ("död fisk"-syndromet) så sådana skulle jag ägnat mig åt väldigt sällan även om jag skulle haft fri tillgång till det utan ansträngning. Måste dessutom gilla personligheten hos kvinnan och ha kompatibla sexuella intressen för att det ska kännas meningsfullt att ha sex.

  • Smecker

    Är inte singel längre, men 1-10 ggr/mån när det begav sig.


    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Jag) skrev 2015-04-28 18:02:02 följande:

    Skulle nog inte palla varje dag men några ggr/ vecka vore nåt. Hur ofta får du ligga själv?


    Några gånger per år. Är snäll men ful, så är glad att det blivit så "mycket" ändå.
  • Anonym (hej)
    Anonym (Kille) skrev 2015-04-28 18:39:41 följande:
    Några gånger per år. Är snäll men ful, så är glad att det blivit så "mycket" ändå.
    Då är det ju för att du är ful. Det är värre om man inte är det. 
  • anonymK

    Jag slår ju alla rekord här.. Har vart singel i mer än 10 år pga för trång förhud så samlag gjorde bara ont o min fd sa "Gå till doktorn o fixa det",men jag tänker inte låta nån doktor skära i min förhud,nä tack ! MEN,jag har helt glömt bort hur det känns att kyssa en tjej på munnen och inga ONS alls..så,hörni..inte ett ligg på över 10 år för mig,how ´bout that ?? Well,it´s true..de enda ja får komma nära 2 sekunder är att farsgubben har fått hemtjänst,så jag lockar åt mig en o annan kram av hemtjänst-tjejerna,när dom vart snälla mot farsan när jag är över o hälsar på honom och dom kommer.

  • Anonym (Jag)
    anonymK skrev 2015-04-28 20:22:19 följande:

    Jag slår ju alla rekord här.. Har vart singel i mer än 10 år pga för trång förhud så samlag gjorde bara ont o min fd sa "Gå till doktorn o fixa det",men jag tänker inte låta nån doktor skära i min förhud,nä tack ! MEN,jag har helt glömt bort hur det känns att kyssa en tjej på munnen och inga ONS alls..så,hörni..inte ett ligg på över 10 år för mig,how ´bout that ?? Well,it´s true..de enda ja får komma nära 2 sekunder är att farsgubben har fått hemtjänst,så jag lockar åt mig en o annan kram av hemtjänst-tjejerna,när dom vart snälla mot farsan när jag är över o hälsar på honom och dom kommer.


    Då har du missat mig! Jag tror jag slår ditt rekord. Försökt i drygt 20 år utan att få till det en endaste gång.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (hej) skrev 2015-04-28 19:18:50 följande:

    Då är det ju för att du är ful. Det är värre om man inte är det. 


    Är det svårare att få ligga om man är snygg, eller vad menar du?

    Eller menar du att det är för att jag är snäll som jag överhuvudtaget fått ligga? Att snällheten väger tyngre än fullheten?
Svar på tråden Singelkillar!