• Lillab­ullenJ
    Äldre 29 Apr 12:12
    3569 visningar
    52 svar
    52
    3569

    unga gravida i Stockholm?

    Hej!


    Julia heter jag och är 22 år gammal och jag bor i Stockholm i Bromma har bott här i ca 3 månader. Jag kommer från Gävle så jag känner inte så många andra här i Stockholm och tycker därför det skulle vara superkul att iallafall ha kontakt med någon i Stockholms området som också är gravida för råd tips osv. 


    Jag är i v.7 och har BF i slutet av December 2015.

  • Svar på tråden unga gravida i Stockholm?
  • Äldre 2 May 13:35
    #1

    Hej! Jenny heter jag och blir 19 i aug ! Jag och min sambo bor i märsta och barnet är beräknat till den 16e dec :) Jag har bott i sandviken och dalarna innan och har bott i sthlm ungefär i 3 år haha (y) 

  • Äldre 8 May 21:28
    #2

    Hej! Jag är 19 och bor i liljeholmen, BF någongång vid 19-22 december! Första barnet och både jag och min sambo är överlyckliga! Var på vul idag också, roligaste på länge!

  • Äldre 16 May 15:21
    #3

    Hej! Jag är 16 år och min pojkvän är 19, vi bor utanför Stockholm hos mina föräldrar och har varit tillsammans i ett år ungefär, jag är gravid i v. 6 (5+5) (bf 10 jan 2016) och vi är fortfarande väldigt osäkra på hur vi ska göra. Vi har berättat för våra föräldrar och de tog det väldigt bra. Hur mår ni? :)

  • Äldre 21 May 10:10
    #4

    Hej! Jag är 21 och bor också i Bromma! Jag och min sambo, 28 väntar vårt första barn :) är i vecka 9 (8+4) och bebis är räknad till 27/12, hoppas att den vill stanna inne lite längre och bli en januari-bebis! Har inte gjort något ul än så bf kan ändras :)

  • Äldre 21 May 20:25
    #5

    jag är 18 och är tillsammans med barnets pappa. Barnet är beräknat den 19 november bor i Skärholmen och har ingen i min närhet som har barn eller är gravid skulle vara roligt att få lära känna andra i samma situation !

  • Äldre 23 May 12:35
    #6

    Hej 21 år här som väntar mitt första barn med min sambo som är Snart 22. Bf 6 oktober. Bor på fridhemsplan och kommer från Norrland bott här i snart 2 år. Känner inte Heller någon som väntar elr ska ha barn så skulle ju vara kul att lära känna någon i samma sits!:)

  • Äldre 24 May 17:09
    #7

    Hej!

    Är 20 år, bor i västertorp och väntar första barnet 24 september tillsammans med min sambo, 25. :)

  • Äldre 25 May 09:02
    #8

    Hej igen, gick in i v 11 idag å hoppas att allt ser bra ut. Tänkte fall de skulle vara kul att göra en grupp/chat på Facebook eller något så vi får mer kontakt?

  • Äldre 31 May 10:17
    #9

    De låter ju bra blir nog lite lättare där :)

  • Äldre 2 Jun 12:45
    #10

    Hej! Jag är 20 år och bor i Tumba. Kommer ursprungligen från Jämtland och har bott här i ca tre år nu. Jag väntar mitt första barn tidigt i Januari :)

    Det skulle vara jättekul att få lära känna andra gravida.

Svar på tråden unga gravida i Stockholm?