• Rumpnissan

    BF Januari 2016

    Hej! Jag plussade idag och hoppas att vi blir fler i denna tråd som kan följas åt under resan :) Detta är mitt tredje barn och bf 1 januari :)

  • Svar på tråden BF Januari 2016
  • Mariii

    Hej!
    Jag plussade igår, mitt andra barn. Tror bf är 9 jan. Detta var en överraskning då vi har en bebis som är 7 månader bara. Men super lycklig för det :)

  • Mariii
    Linnea1986 skrev 2015-04-29 20:16:18 följande:

    Finns en annan tråd oxå för januari 2016 :)


    var är den tråden? :) kass på att hitta
  • Linnea1986
    Mariii skrev 2015-05-02 08:29:51 följande:
    var är den tråden? :) kass på att hitta
    Den heter BF Januari 2016 :) Smilisen ska vara med
  • Trolllmor

    Grattis på er!!!! Vi blev gravida nu på första försöket och jag testade ett svagt plus imorse med billiga tester grav test! På BIM-4 så BF blir den 16/1

    Har 3 vildingar redan;) Tjej 06, pojke 08, tjej 11

    Gjorde en abort för ca ett år sedan som jag mått dåligt över men nu blir det en till iallafall:)

  • MHK

    Hej. Hoppar in i tråden. Plussade för någon dag sedan. Har 2 pojkar, 4 och 6 år. Mår inte illa som mina förra graviditeter utan har ont i ryggen och ömma bröst. Hoppas det varar så. Får förmodligen i januari. Ännu ett vinterbarn????

  • MHK
    Trolllmor skrev 2015-05-04 07:52:38 följande:

    Grattis på er!!!! Vi blev gravida nu på första försöket och jag testade ett svagt plus imorse med billiga tester grav test! På BIM-4 så BF blir den 16/1

    Har 3 vildingar redan;) Tjej 06, pojke 08, tjej 11

    Gjorde en abort för ca ett år sedan som jag mått dåligt över men nu blir det en till iallafall:)


    Blev oxå gravid på första försöket och beställde billiga graviditetstest från graviditetskollen tror jag det hette???? Man blir så glad när allt går som man vill????
  • faglin

    Jag är 34 år och fick för några dagar sen veta att jag väntar vårt tredje barn. Vi har två pojkar sen innan som är 4 år 2 mån och 1 år 10 mån. Tanken var att vänta med den tredje men så blev det inte riktigt. ;) Bf borde bli andra veckan i januari. Fyller själv år 7 Jan så kanske får dela dag. :)

  • Ninjan

    Hej! Här har ni mig :) är 34, bor i Sthlm

    och har en liten son på 7 månader, 5/1 är det dags igen :)

    Finns denna grupp någonstans på Facebook?svårt att läsa i telefonen då det blir yttepyttelitet :)

  • linb

    Hej! 26 år med ett barn på snart 3 år. Vi har försökt bli gravida sedan november och idag tog jag ett test som var positivt!! Är så himla glad. BF bör vara 26 januari (vissa appar visar 22 men det beräknas ju på en 28 dagars menscykel och min brukar vara på 31-32). Ska köpa ett nytt test idag och testa i morgon. Jag har beräknad mens idag, inte kan väl det ge positivt utslag på ett test? Usch blir så orolig att jag bara sett i syne och att mensen kommer komma de närmsta dagarna. Visst är det väl 2 streck på detta test? Och undrar om det finns en grupp på Facebook för oss med BF i januari? Vore det något att skapa annars kanske?

  • Esanwi
    linb skrev 2015-05-20 06:47:05 följande:

    Hej! 26 år med ett barn på snart 3 år. Vi har försökt bli gravida sedan november och idag tog jag ett test som var positivt!! Är så himla glad. BF bör vara 26 januari (vissa appar visar 22 men det beräknas ju på en 28 dagars menscykel och min brukar vara på 31-32). Ska köpa ett nytt test idag och testa i morgon. Jag har beräknad mens idag, inte kan väl det ge positivt utslag på ett test? Usch blir så orolig att jag bara sett i syne och att mensen kommer komma de närmsta dagarna. Visst är det väl 2 streck på detta test? Och undrar om det finns en grupp på Facebook för oss med BF i januari? Vore det något att skapa annars kanske? phpanV22V90595.jpg


    Jag har också mens beräknad idag, plussade för fyra dagar sedan med ett svagt plus och för två dagar sedan med ett starkt plus, så visst kan testet visa plussidan för dig! grattis! ????

    Jag har en son innan på 17 månader! Däremot är jag rädd för missfall då jag fick det i mars nu som var. Men vi hoppas och tror att detta lilla liv vill stanna ????
  • kahlo

    Hej! Får man hoppa in här?

    Bor i Stockholm, är 29 år gammal. Fick för några dagar sen ett ganska chockerande graviditetsbesked, BF bör vara i mitten av januari. Har en son född i april -14, och detta är lite tidigare än vad vi hade tänkt oss... men nu är det så, och alternativet känns inte riktigt som att det finns på kartan.

    Känns konstigt att vara i denna sits igen! 

  • Emeigh 89

    Hej!
    Hoppar gärna in här. Plussade idag på BIM -4. Blev tydligt positivt trots fyra dagar innan BIM så blev väldigt överraskad!
    Jag är 26 år och min man är 32, vi har en son född januari -13 och detta blir nu beräknat 31 januari. Vi gillar tydligen januaribarn haha! Just nu känns allt overkligt, spännande och läskigt! Hur ska det gå att vara gravid samtidigt som man har ett litet barn och hur ska det gå sen med 2 små barn. Mycket tankar som snurrar runt i huvudet.

Svar på tråden BF Januari 2016