• Äldre 29 Apr 23:50
    1196 visningar
    1 svar
    1
    1196

    resurs till barn med autism/ADHD

    Hej ,jag behöver erat hjälp, vi fick nyligen resultat av utredning att min son har autism och Adhd ,han har 4,8 år.i samma veckan fick han plats i en ny förskola som är privat,nu väntar de mitt svar om jag ska tacka ja ell nej till den platsen .förskolan som han går nu de vet om hans diagnos (för att de var med oss på ett samtal tillsamans med hab personalen) ,vi somm föräldrar tycker att vårat son behöver resurs med honom för att hjälpa honom o göra dagen lättare även att utväkla sig men försolans chef kan inte ordna det sa hon allt vad hon kan göra att skaffa extra personal när det blir mera barn .min fråga till er hur gjörde ni för att få resurs till erat barn?ska jag acceptera den platsen i ny förskolan ?och vem som är ansvarig för att skaffa resurs till barnen med autism är det cheffen till förskolan eller kommunen för att den ny förskola är privat så jag är orolig om att om han flyttar så han får inte samma chans som han har på kommunal förskolan om att få resurs tack för hjälpen

  • Svar på tråden resurs till barn med autism/ADHD
  • Äldre 30 Apr 08:21
    #1

    snälla hjälpa mig !

Svar på tråden resurs till barn med autism/ADHD