• Anonym (MP)
    Äldre 1 May 16:50
    1555 visningar
    55 svar
    55
    1555

    Rangordna riksdagens...

    3 bästa partier, som ni ser det. 1, 2 och 3.

  • Svar på tråden Rangordna riksdagens...
  • Anonym (Isaac­)
    Äldre 1 May 18:16
    #1

    1 SD

    2 SD

    3 SD

  • Anonym (MSC)
    Äldre 1 May 18:28
    #2

    1 M
    2 S
    3 C

  • Äldre 1 May 19:10
    #3

    1 SD

    2 SD

    3 SD

    Finns INGET annat parti i sverige som bryr sig om Sverige längre.

    Förr hade jag kunnat säga sossarna, men aldrig i helvete att jag skulle rösta på nån av de galningarna som sitter och leker lekstuga nu.

  • Anonym (MP) Trådstartaren
    Äldre 2 May 01:32
    #4
    Anonym (Isaac) skrev 2015-05-01 18:16:01 följande:

    1 SD

    2 SD

    3 SD


    Fullständigt felaktigt tillvägagångssätt! Riksdagen består, som bekant, endast av ett parti med namnet "SD", eller Sverigedemokraterna, om du så vill.
  • Anonym (MP) Trådstartaren
    Äldre 2 May 01:35
    #5
    louloufox skrev 2015-05-01 19:10:45 följande:

    1 SD

    2 SD

    3 SD

    Finns INGET annat parti i sverige som bryr sig om Sverige längre.

    Förr hade jag kunnat säga sossarna, men aldrig i helvete att jag skulle rösta på nån av de galningarna som sitter och leker lekstuga nu.


    Nu frågade jag inte om favoritpartiETT, utan nämligen om de TRE bästa partierna i riksdagen. Har du måhända hört talas om begreppet "lässvårighet"?
  • Anonym (Isaac­)
    Äldre 2 May 08:01
    #6
    Anonym (MP) skrev 2015-05-02 01:32:59 följande:

    Fullständigt felaktigt tillvägagångssätt! Riksdagen består, som bekant, endast av ett parti med namnet "SD", eller Sverigedemokraterna, om du så vill.


    Ha lite glimten i ögat och se inte det här som en seriös doktorsavhandling, det här är faktiskt ett socialt forum och inte en byråkratpölsebyrå där svar ska inlämnas i ett vitt, ett gult och ett ljusblått exemplar som ska kopieras innan allt körs i dokumentförstöraren.
  • Anonym (allia­ns)
    Äldre 2 May 08:04
    #7

    C

    FP

    KD

  • Äldre 2 May 08:12
    #8
    Anonym (MP) skrev 2015-05-02 01:35:34 följande:

    Nu frågade jag inte om favoritpartiETT, utan nämligen om de TRE bästa partierna i riksdagen. Har du måhända hört talas om begreppet "lässvårighet"?


    Nu tycker ju inte JAG att nåt annat parti är värt att rösta på! Så då kan jag inte välja något annat parti.

    Hade jag sagt mp mp mp så hade du säkert blivit glad. Men jag uppskattar INTE ett parti som vill totalt ta död på sverige...
  • Anonym (MP) Trådstartaren
    Äldre 2 May 09:58
    #9
    Anonym (Isaac) skrev 2015-05-02 08:01:42 följande:

    Ha lite glimten i ögat och se inte det här som en seriös doktorsavhandling, det här är faktiskt ett socialt forum och inte en byråkratpölsebyrå där svar ska inlämnas i ett vitt, ett gult och ett ljusblått exemplar som ska kopieras innan allt körs i dokumentförstöraren.


    Fast nu avvek du ju kraftigt ifrån grunduppmaningen, så det handlar inte om att jag ser det som en doktorsavhandling, det handlar om att rätt skall vara rätt!
  • Anonym (MP) Trådstartaren
    Äldre 2 May 10:00
    #10
    louloufox skrev 2015-05-02 08:12:17 följande:

    Nu tycker ju inte JAG att nåt annat parti är värt att rösta på! Så då kan jag inte välja något annat parti.

    Hade jag sagt mp mp mp så hade du säkert blivit glad. Men jag uppskattar INTE ett parti som vill totalt ta död på sverige...


    Som sagt: Lässvårigheter. Gillar du bara ett parti så svarar du helt enkelt inte i en tråd som eftersöker 3 (!) favoritpartier. Det förstår t o m ett dagisbarn...
Svar på tråden Rangordna riksdagens...