• Anonym (Skrik­&stön)
    Äldre 1 May 19:49
    9662 visningar
    74 svar
    74
    9662

    Jag är en screamer

    Hej!

    Jag är en screamer. Jag är med andra ord väldigt ljudlig när jag har sex, inte sällan skriker, vrååålar jag rakt ut när jag kommer. Det är som att jag inte riktigt kan låta bli när det är så där skönt. Jag fejkar eller överdriver inte utan det är helt enkelt så jag låter när jag har gött sex. Jag kan med stor ansträngning hålla mig tystare om situationen kräver det men det känns verkligen som att kväva orgasmen, som att jag inte kan släppa fram den till fullo om jag inte får leva ut den helt.

    Jag VET att mina grannar hör mina skrikorgasmer. När vi möts i trappen låtsas jag som ingenting... Jag vill verkligen inte störa mina grannar på flit och jag går verkligen inte igång på att dom hör men jag har så svårt att vara tyst! Varje gång jag flyttar till ny lägenhet tänker jag att här ska jag inte skämma ut mig, nu ska jag lägga band på mig... På förra stället jag bodde fick jag klagomål för att jag var så ljudlig (arg lapp i brevlådan). Skämdes! Samtidigt tycker jag att sex är en naturlig del av livet och inget att skämmas över men jag vill ju inte heller trycka upp mitt sexliv i ansiktet på mina grannar

    Jag undrar över er uppfattning kring "screamers" i allmänhet. Är du själv sån eller har du haft en riktigt ljudlig partner? Mest undrar jag vad ni anser om ljudliga grannar. Stör det er att höra grannarna ha sex? Eller går ni kanske till och med igång på det?

    Allt om skriksex kan ventileras här!

  • Svar på tråden Jag är en screamer
  • Anonym (Screa­mer 2)
    Äldre 1 May 20:02
    #1

    Jag med

    Det går inte att hålla tillbaka, låter likadant när jag onanerar. Pinsamt om man bor där det är lyhört. Känner mig också generad när jag möter grannar. Är nyinflyttad nu i ett tvåfamiljshus och en av mina första frågor till dem var att jag undrade var de hade sitt sovrum. De kanske tycker jag är jätteknasig men de kommer att fatta varför jag frågade efter ett tag.

  • Anonym (Skrik­&stön) Trådstartaren
    Äldre 1 May 20:09
    #2
    Anonym (Screamer 2) skrev 2015-05-01 20:02:21 följande:

    Jag med

    Det går inte att hålla tillbaka, låter likadant när jag onanerar. Pinsamt om man bor där det är lyhört. Känner mig också generad när jag möter grannar. Är nyinflyttad nu i ett tvåfamiljshus och en av mina första frågor till dem var att jag undrade var de hade sitt sovrum. De kanske tycker jag är jätteknasig men de kommer att fatta varför jag frågade efter ett tag.


    He he, skönt på nåt sätt att höra från en gelike ;) Det är som du skriver, det går inte hålla tillbaka.

    Det har hänt att jag skrikit mig hes... Jag är glad över att jag har en "stor sexuell förmåga" och får orgasm på orgasm så jag nästan svimmar MEN jag vill ju inte väcka hela huset och jag undrar vad folk tycker om såna som mig...

    "de kommer fatta varför jag frågade efter ett tag" Jag tror dig :)
  • Anonym (Skrik­&stön) Trådstartaren
    Äldre 1 May 20:15
    #3
    Anonym (Screamer 2) skrev 2015-05-01 20:02:21 följande:

    Jag med

    Det går inte att hålla tillbaka, låter likadant när jag onanerar. Pinsamt om man bor där det är lyhört. Känner mig också generad när jag möter grannar. Är nyinflyttad nu i ett tvåfamiljshus och en av mina första frågor till dem var att jag undrade var de hade sitt sovrum. De kanske tycker jag är jätteknasig men de kommer att fatta varför jag frågade efter ett tag.


    Hur har dina partners uppfattat din ljudlighet? Är det uppskattat?

    Jag har varit med om att partners har trott att jag fejkat/överdrivit... det känns lite pinsamt. Jag skriker ju som en galning, skulle jag fejka skulle jag nog vara lite mer diskret ;)

    De flesta har ändå uppskattat att se och höra mig njuta :)
  • Anonym (Jag)
    Äldre 1 May 20:23
    #4

    Antingen blir jag sprängkåt och runkar vilt nedan jag lyssnar eller så blir jag ledsen och deprimerad över att aldrig få uppleva sex.

  • Anonym (Screa­mer 2)
    Äldre 1 May 20:26
    #5
    Anonym (Skrik&stön) skrev 2015-05-01 20:15:19 följande:

    Hur har dina partners uppfattat din ljudlighet? Är det uppskattat?

    Jag har varit med om att partners har trott att jag fejkat/överdrivit... det känns lite pinsamt. Jag skriker ju som en galning, skulle jag fejka skulle jag nog vara lite mer diskret ;)

    De flesta har ändå uppskattat att se och höra mig njuta :)


    De flesta har uppfattat det positivt men en och annan har blivit vettskrämd och hållit för munnen på mig. Men jag blir så borta när jag kommer, är liksom inte ens medveten om att jag skriker. Men jag fattar ju att jag låter fruktansvärt mycket eftersom mina partners reagerat på det. Och att de vill stänga fönstret om det står öppet. En del har blivit rädda och trott grannarna ska ringa polisen.
  • Anonym (Skrik­&stön) Trådstartaren
    Äldre 1 May 20:30
    #6
    Anonym (Jag) skrev 2015-05-01 20:23:46 följande:

    Antingen blir jag sprängkåt och runkar vilt nedan jag lyssnar eller så blir jag ledsen och deprimerad över att aldrig få uppleva sex.


    Bra att höra att du inte blir direkt störd att av det men tråkigt att höra att du är missnöjd med ditt sexliv.
  • Anonym (Skrik­&stön) Trådstartaren
    Äldre 1 May 20:38
    #7
    Anonym (Screamer 2) skrev 2015-05-01 20:26:13 följande:
    De flesta har uppfattat det positivt men en och annan har blivit vettskrämd och hållit för munnen på mig. Men jag blir så borta när jag kommer, är liksom inte ens medveten om att jag skriker. Men jag fattar ju att jag låter fruktansvärt mycket eftersom mina partners reagerat på det. Och att de vill stänga fönstret om det står öppet. En del har blivit rädda och trott grannarna ska ringa polisen.
    Å vad jag känner igen mig! Man är så helt inne i känslan att man inte fattar hur högt man skriker. Hur högt jag verkligen vrålat fattar jag först efteråt. Som sagt, skönt att prata med nån som fattar ;)

    En gammal pojkvän valde att flytta till ny lägenhet för att jag "vrålknullat sönder den". Det var tunna väggar, grannarna pikade och han orkade inte bo kvar efter alla skrikorgier.

    Ska man behöva flytta ut på landet?
  • Anonym (Screa­mer 2)
    Äldre 1 May 20:38
    #8

    Det enda som oroar mig lite nu där jag bor är grannen, mannen i huset. Han uppvisar redan ett påfallande intresse och många män blir upphetsade av screamers. Vi har båda hund och jag vill inte ha honom hängande i hälarna som en tiggande cocker spaniel när jag går ut med hunden. Inte bra för grannsämjan.

  • Anonym (Jag)
    Äldre 1 May 20:40
    #9
    Anonym (Skrik&stön) skrev 2015-05-01 20:30:42 följande:

    Bra att höra att du inte blir direkt störd att av det men tråkigt att höra att du är missnöjd med ditt sexliv.


    Är mest missnöjd att sexlivet saknas. Att ingen ser mig som tillräckligt attraktiv att ha sex med. Annars hade jag aldrig reagerat negativt alls av sexskrik.

    Får man fråga vad är det som får dej att skrika? Är det bara när du kommer?
  • Anonym (Skrik­&stön) Trådstartaren
    Äldre 1 May 20:52
    #10
    Anonym (Screamer 2) skrev 2015-05-01 20:38:58 följande:

    Det enda som oroar mig lite nu där jag bor är grannen, mannen i huset. Han uppvisar redan ett påfallande intresse och många män blir upphetsade av screamers. Vi har båda hund och jag vill inte ha honom hängande i hälarna som en tiggande cocker spaniel när jag går ut med hunden. Inte bra för grannsämjan.


    Vad jobbigt! En del kan nog bli triggade av screamers och tro att det är fritt fram på nåt vis. Som att vi låter så där mycket för att vi VILL ha andras uppmärksamhet :( Jag vill i alla fall inte det.

    Särskilt jobbigt tänker jag att bo i tvåfamiljshus. Man blir ju mer "nära" och har ingen annan i huset att skylla på :/

    Kör på att ignorera bara. Var artig men ignorera alla kontaktförsök.
Svar på tråden Jag är en screamer