• Anonym (vad skulle ni ha gjort)

    Livejasmin webbsida, är han otrogen tycker ni?

    Hej.

    Jag vet om att min pojkvän porrsurfar ibland och det har han öppet erkänt. Nu är det bara det att han på senaste tiden varit inne på Livejasmin.com och NEJ det är inte pop-upsidan utan den riktiga webbsidan. 

    Anledningen till att jag fick veta detta var att han hade öppet livejasminsidan när jag kom hem tidigare från jobbet, men ursäktade det hela med att han varit inne på en vanlig sida, typ Swefilmer och att det var pop-upreklam. 

    Enligt historiken var han inne på denna sida 4ggr samma dag och JA jag har varit inne i hans dator eftersom jag såg att det inte var pop-up och jag ville dubbelkolla så att mina misstankar stämmer. 

    Detta är första gången jag gått in i min pojkväns dator, så att ni inte tror att jag är en stalker.

    Han har tydligen registrerat konto eftersom en av länkarna gick till log-in. 
    Känns olustigt att veta att han nu börjat med livecam och att han gör det trots att vi har ett kanonbra sexliv (inte bara jag som anser detta). Jag har aldrig sagt att jag inte har lust, inte han heller och vi är båda två spontana.

    Jag tycker att han korsat gränsen för otrohet. Om han har livecam och sitter och snackar med en naken brud som han samtidigt onanerar framför, ja då känner jag mig äcklad.
    Skulle helst inte vilja berätta att jag snokat, utan se om det bara är en engångsföreteelse för att vi var lite sura på varandra den dagen och att han gjorde det som hämnd(ingen ursäkt dock).

    Har någon av er varit med om detta? Hur hanterade ni situationen?

  • Svar på tråden Livejasmin webbsida, är han otrogen tycker ni?
  • Anonym (Det vet ni bäst själva)

    För ER är det ju uppenbarligen det eftersom du tycker att det är det och eftersom han försöker mörka/släta över.

    För mig och min pojkvän vore det INTE otrohet så vi skulle inte ha någon anledning att "hantera situationen" på något särskilt sätt.

    Är det otrohet för er? Ja, då är det otrohet för er. Det vet ni själva. Hur vill du lösa situationen?

  • Anonym (vad skulle ni ha gjort)

    Han skulle flippa ur om jag satt och var inloggad på en livecamsida med killar. Då skulle jag bli klassad som hora och han skulle bryta direkt. Han pratade en gång om en tjejkompis han hade som gjort så och han tyckte hon var vidrig. Lite dubbelmoral tycker jag om han själv sitter framför tjejer o sedan ska inte jag göra något för då är jag ett luder.

  • Anonym (Det vet ni bäst själva)
    Anonym (vad skulle ni ha gjort) skrev 2015-05-02 15:28:23 följande:

    Han skulle flippa ur om jag satt och var inloggad på en livecamsida med killar. Då skulle jag bli klassad som hora och han skulle bryta direkt. Han pratade en gång om en tjejkompis han hade som gjort så och han tyckte hon var vidrig. Lite dubbelmoral tycker jag om han själv sitter framför tjejer o sedan ska inte jag göra något för då är jag ett luder.


    Det låter som ett väldigt osunt förhållande ni har, för att uttrycka det milt! Vill du verkligen ha ett sånt förhållande? Själv skulle jag aldrig stanna i en sån relation men det är jag.

    Vad vill du? Tycker du att hans beteende och attityder är acceptabla?
  • Anonym (vad skulle ni ha gjort)

    Man hoppas ju på att det är en engångsgrej, men vem vet hur ofta han sitter med sån't. Får konfrontera honom och försöka få en vettig förklaring. Hade 19 år helvete med mitt ex innan jag vågade fly det förhållandet. Jag låter mig inte kränkas och bli skrattade åt en gång till, jag är värd så mycket mer.

  • Anonym (Det vet ni bäst själva)
    Anonym (vad skulle ni ha gjort) skrev 2015-05-02 18:00:53 följande:

    Man hoppas ju på att det är en engångsgrej, men vem vet hur ofta han sitter med sån't. Får konfrontera honom och försöka få en vettig förklaring. Hade 19 år helvete med mitt ex innan jag vågade fly det förhållandet. Jag låter mig inte kränkas och bli skrattade åt en gång till, jag är värd så mycket mer.


    Bra! Kom ihåg det.
  • Anonym (Miki)

    Usch vad jobbigt! Jag hade inte heller tyckt det var ok! Hur har det gått, har ni pratat?

  • Angel73

    Jag är tjej och tittar på porr. Dessa sidor du skriver om poppar upp automatiskt när jag är inne på vanliga porrsidor på nätet. De lägger sig i bakgrunden och på historiken utan att jag sökt upp dem. Behöver inte vara så att din kille varit på dessa sidor alls.

  • Pentra

    Hej TS! ... Du skriver att du och din pojkvän har ett bra och fungerande sexliv tillsammans. Du säger alltså att du, sexuellt och närhetsmässigt, får det du behöver av din pojkvän, så där ser jag därför egentligen inte problemet. ... Men, om han däremot anser sig att ha sin fulla rätt att camma med andra och samtidigt förnekar dig jämförelsevis samma sak, om du nu skulle vilja ha den "friheten", så är det inte rätt av honom och ett problem i sig. ... Med vänlig hälsning, Pentra

  • Anonym (vad skulle ni ha gjort)
    Angel73 skrev 2015-05-02 23:12:21 följande:

    Jag är tjej och tittar på porr. Dessa sidor du skriver om poppar upp automatiskt när jag är inne på vanliga porrsidor på nätet. De lägger sig i bakgrunden och på historiken utan att jag sökt upp dem. Behöver inte vara så att din kille varit på dessa sidor alls.


    Jag kollar också på porr emellanåt, men när man kollar i historiken så är det skillnad på ikonen framför livejasmin, beroende på om det är pop-upreklam. Är det pop-up är den röd och är det webbsidan så är den en jordglob. Jag testade själv och det stämmer. Han har tydligen sökt på lokal eskortservice samma dag, så ikväll blir det en rejäl diskussion för det där är oacceptabelt.
  • Anonym (-)

    Jag har lite samma problem.. såg att min man varit inne på livechatten på xhamster ..i historiken står exakt vilka rum han har varit inne i och det är en hel del... vet inte om han pratar med folk (och spenderar pengar) men det känns så olustigt när det är riktiga människor bakom skärmen som han kan kommunicera med=(
    Jag har inte vågat prata med honom för dom flesta ser det kanske som samma sak som vanlig porr?
    Han har varit otrogen innan så det är väl därför jag nojjar...

Svar på tråden Livejasmin webbsida, är han otrogen tycker ni?