• Anonym (Älmhultskillen)

    Svårt att hitta kvinnor i åldern 45/50-60

    Hej!

    Jag är en väldigt ung kille som älskar äldre kvinnor. Problemet är att jag inte hittar dem. :(

    Tycker det är så sexigt med äldre kvinnor.

    VART ÄR DOM/NI? 

    Älmhultsområdet bor jag i

  • Svar på tråden Svårt att hitta kvinnor i åldern 45/50-60
  • MissHelene
    Anonym (Älmhultskillen) skrev 2015-05-03 01:26:09 följande:

    Hej!

    Jag är en väldigt ung kille som älskar äldre kvinnor. Problemet är att jag inte hittar dem. :(

    Tycker det är så sexigt med äldre kvinnor.

    VART ÄR DOM/NI? 

    Älmhultsområdet bor jag i


    Nog lättare att hitta dom på ngn dejtingsida än här, testa badoo vettja, tror chansen e större att hitta en kåt tant där som letar småpojkar än här då det är lite mer av en familjesida :)
  • Smecker

    Du får sluta hänga på Balders. Men om vi tänker lite logiskt här, så är samhället fullt med kvinnor i de åldrarna. Att du inte hittar dem måste betyda att de gömmer sig för dig. Är det för att de vill leka kurragömma, eller kan det finnas fler anledningar till att de gömmer sig..?


    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • anonymK

    Håller med fullständigt: De kvinnor via jobbet som jag gärna skulle hamna isäng med,är 53,56 och 61..de är gifta och har vuxna barn.Speciellt hon som är 61,hon är 165, precis lagom,mysig och otroligt söt.Lyllos hennes man som fått göra henne med barn.

  • Anonym (K40)

    Göra henne med barn.....hm då var hon ju betydligt yngre :)

  • Testalite

    Boka upp dig på en båtresa över östersjön med tex birka så skall du se att du får träff direkt. Dräller av 50+ kvinnor där som gärna knullar med yngre.

    Sen att dyngfulla kvinnor är oatraktiva är en annan sak du får inte vara så petig :D

  • anonymK

    Ja,jag undrar hur de känns att kyssa en fräsch 55-åring ? Får man ge exempel på skådisar,är ju Lena Endre vrålmysig,tänk att få tungkyssa henne..hon e ju 50+

Svar på tråden Svårt att hitta kvinnor i åldern 45/50-60