• Anonym (ts)
    Äldre 3 May 09:05
    634 visningar
    5 svar
    5
    634

    varför har han så svårt att släppa mi?

    Har känt en kille i snart 1 år. Han separerade i vintras och vi har haft nån form av sexrelation. Det har varit väldigt av och på, han har betett sig riktigt illa. Men eftersom han har mått dåligt över separationen vet jag att han inte är sån i normala fall, även om det inte har är en bra ursäkt (vilket jag har sagt till han)

    För nåra veckor sen sa jag att jag hade fått känslor, vilket jag fick redan under hösten men kände nu att jag va tvungen att säga de för att jag inte mådde bra i det vi hade. Jag sa också att jag inte ville träffa han nå mer. Han förstod.

    Nu hörde han av sig här igen för några dagar sen. Han saknar mig. Han vet att han har varit ett riktigt svin, han vill göra allt han kan för att gottgöra de och säger sig veta att det är nästan omöjligt att göra. Han vill träffas, inte som förut där han bara ville träffas 10 min för se ibland. Han ångrar att vi inte gjorde mer, promenader och sånt, lärde känna varandra. Så det vill han göra. Man kan säga att han vill ha som ett riktigt förhållande. MEN han är väldigt tydligen med att han inte vill ha ett förhållande, han är inte redo för de.

    Jag va väldigt tydlig med att jag absolut inte kände för sex alls. Att han har fått så många chanser. Jag sa att jag vill ha nå seriöst med en normal vardag. Jag va dock inte tydlig att jag ville de med han, tror jag. Jag sa att jag förstod att varför han inte ville ha nå seriöst, men att de va ju det jag ville ha. Att han inte kan ge mig det jag behöver och vill ha.

    Jag klarar inte av det här av och på nå mer. Han dyker upp som gubben i lådan och snurrar med mina känslor. Så jag skrev precis det till han, och sa att jag vill ha ett riktigt avslut där vi säger hej då och håller det, inte nån kontakt nånsin mer igen. Han tyckte att det kändes tråkigt. Jag skrev att jag också tycker de men att g vill inte ha de såhär, va tydlig igen att han inte kan ge mig det jag behöver. Då ville han vänta, tills vi träffas och se hur vi känner då. Jag skulle inte ha så bråttom.

    Svarade aldrig på de, sen har jag inte hört nå mer (va i förrgår)

    Hoppas han att jag ska ändra mig ?? Har varit väldigt tydlig med allt så han borde inte de. Varför är de så svårt för han att släppa mig? Känner han nåt för mig ändå?

  • Svar på tråden varför har han så svårt att släppa mi?
  • Anonym (Han försök­er)
    Äldre 3 May 09:45
    #1

    Tycker du har gjort rätt som både varit tydlig o brutit. Varför skulle en kille som betett sig illa mot dig o fått massa chanser få nån fler chans, när han dessutom sagt att han öht inte vill nåt förhållande? Skulle han förtjäna det? Nej, knappast.

    En strulputte, som verkar vilja leka med dina känslor. Klart han vill vänta tills ni ses, för då vet han att det finns chans till sex (i 10 minuter). Allt på hans villkor. Så jag skulle råda till att fortsätta inte ha nån kontakt.

  • Anonym (ts) Trådstartaren
    Äldre 3 May 09:58
    #2
    Anonym (Han försöker) skrev 2015-05-03 09:45:21 följande:

    Tycker du har gjort rätt som både varit tydlig o brutit. Varför skulle en kille som betett sig illa mot dig o fått massa chanser få nån fler chans, när han dessutom sagt att han öht inte vill nåt förhållande? Skulle han förtjäna det? Nej, knappast.

    En strulputte, som verkar vilja leka med dina känslor. Klart han vill vänta tills ni ses, för då vet han att det finns chans till sex (i 10 minuter). Allt på hans villkor. Så jag skulle råda till att fortsätta inte ha nån kontakt.


    Jag har sagt att jag gärna träffas, men som kompisar utav sex då. Har varit väldigt tydlig med att de inte blir nå sex.

    Jag vill gärna ha punkt, där han inte kommer tillbaka igen. Fast egentligen vill jag ju ha han där, men på riktigt då.. Fast som sagt va vill vi ju olika där. Tror jag ska föreslå en träff idag och skriva att han då får känna efter va han vill, men att jag redan vet. Dum idé kanske? Men vill inte gå och vänta heller.
  • Äldre 3 May 10:04
    #3

    Det är väl ganska tydligt att den här killen inte mår riktigt bra. Troligtvis har han något jobbigt i sitt bagage. Kanske en skilsmässa, förlorat jobb, utbrändhet eller vad det kan vara.
    Du kom troligtvis som en "räddare i nöden" och höll honom flytande när det var som värst. Han inser nog att han inte är sig själv och därför inte mogen för ett förhållande i nuläget. Men du är samtidigt hans enda stöttepelare.

    Jag tror absolut att han har de rätta känslorna för dig. Han vill något mer, men vill bli "frisk" först.
    Prata med honom och fatta inga livslånga beslut. Kanske ska ni bryta och inte hålla kontakt på ett tag. Men jag tror det är fel att avsluta med att ni ALDRIG ska ses eller höras igen. Låt framtiden vara oskriven.

  • Anonym (Han försök­er)
    Äldre 3 May 10:09
    #4

    Spelar ingen roll att du säger ses som kompisar, han känner nog av vad du vill ändå. O kommer försöka igen, vid tillfälle. Kanske får du acceptera att du inte får punkt på det sättet som du vill, det blir ibland så. O han kommer att säga vad han vet att du vill höra eller försöka hålla dig på halster igen.

    Men visst, vill du fortsätta med en kille som gjort dig illa o lär göra det igen, så kör på.

  • Anonym (ts) Trådstartaren
    Äldre 3 May 12:45
    #5
    Haskel skrev 2015-05-03 10:04:01 följande:

    Det är väl ganska tydligt att den här killen inte mår riktigt bra. Troligtvis har han något jobbigt i sitt bagage. Kanske en skilsmässa, förlorat jobb, utbrändhet eller vad det kan vara.

    Du kom troligtvis som en "räddare i nöden" och höll honom flytande när det var som värst. Han inser nog att han inte är sig själv och därför inte mogen för ett förhållande i nuläget. Men du är samtidigt hans enda stöttepelare.

    Jag tror absolut att han har de rätta känslorna för dig. Han vill något mer, men vill bli "frisk" först.

    Prata med honom och fatta inga livslånga beslut. Kanske ska ni bryta och inte hålla kontakt på ett tag. Men jag tror det är fel att avsluta med att ni ALDRIG ska ses eller höras igen. Låt framtiden vara oskriven.


    Ja han har sen några månader tillbaka separerat. Han sa nu när han hörde av sig att han har mått riktigt dåligt, men att de är på bättringen nu.

    På ett sätt har jag nog kanske varit där som nån stöttning, men kanske mest på sexbiten är jag rädd. Han har mer stängt in sig och inte velat prata om de. Fast han har nog ändå vetat att jag är där.

    Jag känner mig ganska säker på att han fick känslor när han hade sambo. Men nu blir jag rädd att han bara vill ha mig där för att han känner sig ensam. Han är ju så tydlig med att han inte vill att de ska bli nå allvarligt. Men så säger han ju också att han vill att vi gör mycket, lär känna varandra..
Svar på tråden varför har han så svårt att släppa mi?