• Anonym (Svens­son)
    Äldre 3 May 11:51
    23128 visningar
    60 svar
    60
    23128

    Hårt analsex?

    Finns det kvinnor som gillar alternativt fantiserar om att bli påsatt "pang på" analt? Alltså utan uppvärmning eller med glidmedel, utan ungefär som man kan bli påsatt pang på vaginalt.

    Jag tänder lite på tanken att ta en kvinna hårt i baken utan att vara försiktig först. Gäller ju bara att hitta nån som gillar det först ^^

  • Svar på tråden Hårt analsex?
  • Äldre 3 May 12:02
    #1

    Ingen aning men jag hoppas inte det med tanke på de skador som torde uppstå. Det går knappast att jämföra med pang på vaginalt.

  • Anonym (nej)
    Äldre 3 May 12:04
    #2

    Nej, hårt analsex går endast då analen är ordentligt insmord, helst slapp och uppmjukad. Behåll det andra i fantasin!

  • AnnaZL
    Äldre 3 May 13:00
    #3

    Vill du leva ut din fantasi kan du göra som porrskådisar gör:
    Be din partner förbereda sig med glidmedel och dildos. Sedan kan du komma in efter överenskommen tid och låtsas. Precis som på film.

  • Anonym (Svens­son) Trådstartaren
    Äldre 3 May 13:13
    #4
    AnnaZL skrev 2015-05-03 13:00:44 följande:

    Vill du leva ut din fantasi kan du göra som porrskådisar gör:
    Be din partner förbereda sig med glidmedel och dildos. Sedan kan du komma in efter överenskommen tid och låtsas. Precis som på film.


    Gillar du pang-på-analt eller fantiserat om det?
  • Anonym (Cam)
    Äldre 3 May 13:25
    #5

    Var ett tag väninna med en tjej som var fd porrskådis. Frågade henne om det inte gjorde ont med dessa våldsamma anala samlag.

    -Tacka Fan för att det skulle göra ont om man inte använde bedövningssalva innan inspelningen, du tror väl ingen kvinna skulle göra det för att det är skönt?

    Slå det ur hågen, skilj på fiction och irl.

  • Äldre 3 May 13:38
    #6

    Jag har en ide´om en variant på TS tema...
    Hon uppmanas föra in en plugg innan vi ses (som jag tillsammans med glidmedel smugit ner i hennes handväska), så tar jag henne analt direkt.

  • j a d e d
    Äldre 3 May 13:56
    #7

    Ja det finns.

    Vad vill du diskutera exakt? Söka nån att sätta på gör man väl ändå inte HÄR?

  • Borkas­on
    Äldre 3 May 15:44
    #8
    Anonym (Svensson) skrev 2015-05-03 11:51:14 följande:

    Finns det kvinnor som gillar alternativt fantiserar om att bli påsatt "pang på" analt? Alltså utan uppvärmning eller med glidmedel, utan ungefär som man kan bli påsatt pang på vaginalt.

    Jag tänder lite på tanken att ta en kvinna hårt i baken utan att vara försiktig först. Gäller ju bara att hitta nån som gillar det först ^^


    Anonym (Cam) skrev 2015-05-03 13:25:02 följande:

    Var ett tag väninna med en tjej som var fd porrskådis. Frågade henne om det inte gjorde ont med dessa våldsamma anala samlag.

    -Tacka Fan för att det skulle göra ont om man inte använde bedövningssalva innan inspelningen, du tror väl ingen kvinna skulle göra det för att det är skönt?

    Slå det ur hågen, skilj på fiction och irl.


    Jag har haft sex med en kvinna som gillade analsex utan uppvärmning, som du beskriver. Så lyssna inte på Cam, det finns sådana kvinnor! Men de är nog tyvärr få... ;)

  • Äldre 3 May 16:10
    #9

    Man "lär sig" analsex med tiden. Mitt ex gillade analsex mycket och med åren så minskade behovet av uppvärmning. Inte för att hon blev slapp (som många verkar tro) utan för att hon lärde sig att slappna av.

    Helt pang på utan glidmedel tror jag dock inte att vi gjorde. Det är ju upphetsande att smörja in och leka med en rumpa:)

  • Anonym (Cam)
    Äldre 3 May 16:23
    #10
    Borkason skrev 2015-05-03 15:44:43 följande:

    Jag har haft sex med en kvinna som gillade analsex utan uppvärmning, som du beskriver. Så lyssna inte på Cam, det finns sådana kvinnor! Men de är nog tyvärr få... ;)


    Ja det finns män med små penisar som inte känner så mycket vid vaginala samlag. De brukar föredra analsex.
Svar på tråden Hårt analsex?