• Mini2015

    Sökes! Fylla-i-boken/babyboken "Mina första år", någon som vet var den finns?

    Jag söker babyboken/fylla-i-boken (eller egentligen är det en pärm) som heter "Mina första år" och är gul med en grå nalle på framsidan. Den ska finnas eller ha funnits i vissa Akademibokhandelsbutiker och Babyproffsbutiker men även andra butiker som säljer böcker och kontorsmaterial. Är det någon som vet var den går att få tag på? Någon som har sett eller köpt den nyligen? Blir otroligt tacksam för all hjälp! Har även lagt in en köpesannons under "Köp och sälj" om någon skulle ha ett ex som den inte använder: gamla.familjeliv.se/Annonser/

  • Svar på tråden Sökes! Fylla-i-boken/babyboken "Mina första år", någon som vet var den finns?
  • chananigan

    Du borde kunna få tag på en sådan på de större bokhandlarna, har även sett på Ica maxi. Om det inte gör något att det står på engelska så finns ju amazon, de har även svenska där ibland.

  • Mini2015
    chananigan skrev 2015-05-03 12:33:20 följande:

    Du borde kunna få tag på en sådan på de större bokhandlarna, har även sett på Ica maxi. Om det inte gör något att det står på engelska så finns ju amazon, de har även svenska där ibland.


    Tack! Jag letar ju dock efter exakt den på bilden. Babyböcker har jag hittat men jag vill ha en pärm som man kan öppna och stänga och sätta in fler blad och plastficka m.m. Den på bilden ovan är också den enda som jag har tyckt varit fin av de jag sett hittills :)
  • Mini2015
    chananigan skrev 2015-05-03 12:50:22 följande:

    Som sagt kolla de större bokhandlarna


    Det har jag :) Jag har varit inne hos alla bokhandlare i min stad men de har den inte. De kan inte heller se om andra butiker i samma kedja (till exempel Akademibokhandeln) ha den. Jag har kontaktat leverantörer, dammsugit nätet etc. Det jag har hittat är att den finns i vissa butiker i landet men inte vilka. Därför skriver jag nu här, för att se om någon kan tipsa mig om en butik som har den.
  • Sofia1983

    Hej. Jag är också på jakt efter precis den pärmen, har du lyckats hitta den någonstans? Det känns som att jag letat precis överallt och vissa återförsäljare säger att den slutat tillverkats...

    Förhoppningen är att någon butik någonstans ska ha ett exemplar kvar.

    Med vänlig hälsning, Sofia

  • Mooomin

    Jag var in på akademibokhandeln i Gränby centrum, Uppsala för en vecka sen och är 90% säker på att jag såg den där när jag letade bok till min lilla.. Men jag törst inte svära på det helt! Reagerade just för att jag tyckte den var så tjock..


    Mini2015 skrev 2015-05-03 13:03:48 följande:

    Det har jag :) Jag har varit inne hos alla bokhandlare i min stad men de har den inte. De kan inte heller se om andra butiker i samma kedja (till exempel Akademibokhandeln) ha den. Jag har kontaktat leverantörer, dammsugit nätet etc. Det jag har hittat är att den finns i vissa butiker i landet men inte vilka. Därför skriver jag nu här, för att se om någon kan tipsa mig om en butik som har den.


  • Mooomin
    Sofia1983 skrev 2015-11-26 19:40:23 följande:

    Hej. Jag är också på jakt efter precis den pärmen, har du lyckats hitta den någonstans? Det känns som att jag letat precis överallt och vissa återförsäljare säger att den slutat tillverkats...

    Förhoppningen är att någon butik någonstans ska ha ett exemplar kvar.

    Med vänlig hälsning, Sofia


    Jag var in på akademibokhandeln i Gränby centrum, Uppsala för en vecka sen och är 90% säker på att jag såg den där när jag letade bok till min lilla.. Men jag törst inte svära på det helt! Reagerade just för att jag tyckte den var så tjock..
  • Sofia1983

    Köpte du den nyss där? Kontaktade dem, och de hade den inte i sitt utbud sa dem...


    Joo3221414 skrev 2015-11-27 00:52:13 följande:

    Har ni lekia hos er? Jag köpte min där. :)


  • Sofia1983

    Ringde dem, men de hade den inte...tack ändå!


    Mooomin skrev 2015-11-26 23:23:44 följande:

    Jag var in på akademibokhandeln i Gränby centrum, Uppsala för en vecka sen och är 90% säker på att jag såg den där när jag letade bok till min lilla.. Men jag törst inte svära på det helt! Reagerade just för att jag tyckte den var så tjock..


  • Joo3221414
    Sofia1983 skrev 2015-12-03 21:02:35 följande:

    Köpte du den nyss där? Kontaktade dem, och de hade den inte i sitt utbud sa dem...


    Åh vad tråkigt :( nä det var förra året, men jag var rätt säker på att jag såg en sån rätt nyligt där också.. men de kanske bara hade kvar en från förr.
Svar på tråden Sökes! Fylla-i-boken/babyboken "Mina första år", någon som vet var den finns?