• Anonym (Bra man)

    Hur bör riktigt bra kvinnor vara?

    Till beteendet, personligheten, åsikterna osv.

  • Svar på tråden Hur bör riktigt bra kvinnor vara?
  • Snygg kotlett

    De ska vilja städa och laga mat, tvätta och lyssna på sin man. I annat fall är de lesbiska eller feminister-såna undanbedes.


    Snygg svärmor föder snygg dotter
  • Anonym (brysselkål)
    Snygg kotlett skrev 2015-05-03 19:42:57 följande:

    De ska vilja städa och laga mat, tvätta och lyssna på sin man. I annat fall är de lesbiska eller feminister-såna undanbedes.


    haha
    Om du någonsin skapar en religion så ska jag gå med i din kyrka direkt..Skål

    Amen på ditt inläggCool
  • Snygg kotlett

    Ironi på mitt inlägg. Jag pallar inte med påhopp :)


    Snygg svärmor föder snygg dotter
  • Anonym (xxx)

    *snygg kotlett * haahaaha jag skrattar ihjäl mig här :D 

  • Aniiee

    Precis som de är och är bekväma med. Så där i allmänhet. Om jag ska gilla en kvinna eller bli kåt på en kvinna eller något så har jag naturligtvis preferenser, men har jag inget att göra med den specifika kvinnan (mer än till exempel på jobbet) så skiter jag i vilket.


    The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives - A. Einstein
  • Anonym (Bra man)

    Jag gillar kvinnor som är omhändertagande, romantiska, målmedvetna, smarta, roliga samt har feministiska åsikter och därmed ingen förbestämd uppfattning hur män skall vara, baserat på deras kön.

    Utseende är av underordnad betydelse.

  • Anonym (brysselkål)
    Anonym (Bra man) skrev 2015-05-03 20:21:11 följande:

    Jag gillar kvinnor som är omhändertagande, romantiska, målmedvetna, smarta, roliga samt har feministiska åsikter och därmed ingen förbestämd uppfattning hur män skall vara, baserat på deras kön.

    Utseende är av underordnad betydelse.


    Feministiska åsikter och ingen för bestämd uppfattning om män..

    haha OK 

    En uppblåsbar docka då som går att beställa på postorder eller?
Svar på tråden Hur bör riktigt bra kvinnor vara?