• Anonym (Fjanten)

    Hur tänker killar som han - SOMMARFLIRT!

    Nu behöver jag experthjälp för första gången på många många år. Haha!

    Killen i kassan har som jag själv uppfattat det "kollat in mig" i två perioder under en två års period då han jobbat där i omgångar. Han blir ofta darrig och skakig och snubblar på orden när han pratar med mig. En gång när jag öppet sa: Nu ger du mig lite tur också så vände han sig om och mumlade något ohörbart.

    Han kanske bad mig hålla käften, vad vet jag, haha!

    Jag är medveten om att han ler för han jobbar med människor på det sättet men jag är inte den som brukar känna något om det verkligen inte är något och det är de där småsakerna som att han tittar mot mitt håll och gäspar till när han ser att jag kollar tillbaka. Ni vet den där gäspningen som man hoppas ska dölja att man spanar in någon.

    Han ska ha sagt till en annan kund att jag är "söt" och min kollega samt syster har sett flertalet gånger när han "kollar in mig" i smyg.

    Själv har jag betett mig allt ifrån supertrevlig till helt retard då jag blir sådär nervös mellan varven i hans närvaro. Speciellt när jag ser ut som en ostmacka upp och ner på köksgolvet.

    Jag är där ofta pga att vi handlar åt kunder i mitt egna jobb mellan varven, vi hämtar ut paket/jag hämtar ut paket i företag plus att jag själv måste ha mat.

    SÅ mitt problem! Min vän och kollega lämnade tydligen utan min vetskap en lapp med vad jag gillar och mitt nummer till denna kille samt förklarade att jag nog skulle bli glad. Yepp, tacksamt, haha! Pinsamt! Hon hade även skrivit i den där lappen att jag absolut ingenting visste. FAST, nu vet jag ju så nu är jag ju ännu mer retard när jag handlar av honom FAST han tror väl fortfarande att jag inte vet eller så ser han det på mig. Haha!

    Det är inte världens grej, klart jag skulle bli glad men snälla..jag har knappast tid med mig själv just nu så desperat är det sista jag är och ragga har jag glömt hur man gör efter åtta års förhållande.

    Jag är alltid trevlig men jag överdriver inte, varje gång jag har försökt med det där lilla extra så har det ju inte fungerat som jag tänkt utan han har verkat tycka det är jobbigt att jag är utåtriktad. 

    NU HELT PLÖTSLIGT efter den där hemska lappen så SPELAR han dum? Han frågar efter mitt namn när jag ska hämta paket fast han mycket väl vet vad jag heter men den där kaxiga och nästan kalla tonen. Det är kort och utan leenden. Världens gulligaste kille har gått till vad han verkar tro han är: Machofjant! Det pirrade ju i magen av hur han betedde sig MEN nu vill jag bara slå honom på käften.

    Jag brukade alltid välja hans kassa, alltid vara trevlig mot han trots att han inte är min typ typ men man ska tydligen lita på pirr i magen har jag hört. Tror det är hans röst och ögon. Sak samma...

    Min fråga...

    Vad hände? Varför blev han kall mot mig som i praktiken inte ens vet något?

    OCH HUR ska jag jag som är (ursäkta uttrycket) en råhet blondin med grym kropp och alltid ett leende på läpparna samt supersnäll och glad BETE MIG NU!?

    Jag känner: Vem tror han att han är och vem tror han att han spelar med?

    Jag hatar ju spel,antingen eller för min del!

    Män och Kvinnor - Kom med era bästa tips innan jag måste dit imorgon igen för nästa handling.

  • Svar på tråden Hur tänker killar som han - SOMMARFLIRT!
  • Anonym (P Nice)

    Har inget tips. Men lycka till iallafall!

    En sak dock: vad menar du med "gäspningen man hoppas ska dölja att man spanar in någon"? Det lät intressant. Kan du utveckla?

  • Anonym (Fjanten)

    Jag har läst det förr och kommit fram till det själv när jag själv typ spanat in någon i smyg och denne sen helt plötsligt kollar, du får lite smått panik och drar en gäspning med handen för munnen och kollar dig omkring istället....ser oskyldigt ut om man inte lägger märke till det.

  • Anonym (P Nice)
    Anonym (Fjanten) skrev 2015-05-03 20:45:44 följande:

    Jag har läst det förr och kommit fram till det själv när jag själv typ spanat in någon i smyg och denne sen helt plötsligt kollar, du får lite smått panik och drar en gäspning med handen för munnen och kollar dig omkring istället....ser oskyldigt ut om man inte lägger märke till det.


    Ok. Jag som alltid trott att människan var fullständigt ointresserad...
  • Anonym (Fjanten)

    Oh nej, ska väl typ betyda: jag tittar men jag får dig att tro att jag inte gör det om jag fattade det rätt :D

  • Anonym (...)

    Kanske att du läst av honom fel, och nu när han fick lappen så vill han visa att han inte är intresserad?

    Eller så var han bara intresserad av att flirta och ingenting mer? Han kanske inte ens är singel och tyckte bara det var kul att ha dig att spana på, men det slutade bli kul när det blev mer allvar?

Svar på tråden Hur tänker killar som han - SOMMARFLIRT!