• Anonym (oskul­d)
    Äldre 3 May 22:44
    28294 visningar
    79 svar
    79
    28294

    40 år, okysst, oskuld. Fråga vad ni vill!

    Jag är en man på 40 år som bor i Uppsala. Om man bortser från de kramar och pussar jag fått från min mamma genom åren, så är har jag aldrig pussat, kramat eller haft sex med en kvinna. Det närmaste jag kommit en kvinna är väl någon enstaka handskakning genom åren, men bortsett från det har jag aldrig kännt närheten av en kvinna. Dessutom har jag inga vänner alls. Jag är m.a.o. helt jävla misslyckad.

    Fråga vad ni vill

  • Svar på tråden 40 år, okysst, oskuld. Fråga vad ni vill!
  • Anonym (Kluri­g)
    Äldre 3 May 22:48
    #1

    Du är tyvärr inte ensam. Inte riktigt 40 än men snart.

  • Anonym (???)
    Äldre 3 May 22:49
    #2

    Hur kommer det sig? Är du extremt blyg? Har du dålig hygien? Är du extremt ful? Elak? Dryg? Något måste det bero på. Eller bor du så isolerat att du inte träffar andra människor?

  • Anonym (Hej)
    Äldre 3 May 22:53
    #3

    Jobbar du med nåt? Varför tror du stt ditt liv ser ut som det gör?

  • Anonym (Fel.)
    Äldre 3 May 23:19
    #4

    Hej!

    Jag tror inte på att någon människa är ful. Alla förtjänar kärlek och respekt oavsett hur man ser ut. Tror även att det finns någon till ALLA. även om det kan ta lite längre tid. Ge inte upp, kommer när man minst anar det

    Ha en bra kväll!

  • Äldre 3 May 23:25
    #5

    Du kanske kan vända dig till hon i tråden under din.

  • Anonym (oskul­d) Trådstartaren
    Äldre 4 May 00:18
    #6
    Anonym (???) skrev 2015-05-03 22:49:12 följande:

    Hur kommer det sig? Är du extremt blyg? Har du dålig hygien? Är du extremt ful? Elak? Dryg? Något måste det bero på. Eller bor du så isolerat att du inte träffar andra människor?


    Ja, jag är väldigt blyg och tycker det är jobbigt att prata med kvinnor. Dålig hygien har jag nog inte, försöker att duscha var tredje dag. Ful kanske jag är, jag vet inte. Hur skall man veta det? Jag är nog ganska isolerad eftersom jag bor ensam och har inga vänner.
  • Anonym (oskul­d) Trådstartaren
    Äldre 4 May 00:22
    #7
    Anonym (Hej) skrev 2015-05-03 22:53:41 följande:

    Jobbar du med nåt? Varför tror du stt ditt liv ser ut som det gör?


    Vill inte avslöja exakt var jag jobbar utifall någon på mitt jobb sitter på detta forum och läser, men jag arbetar som städare i Uppsala och har gjort det de senaste 20 åren. Det finns en del kvinnor på mitt jobb, men de verkar ignorera mig totalt eller så har de redan ett förhållande. Mitt liv ser nog ut såhär för att ingen kvinna har visat att hon tycker om mig.
  • Anonym (oskul­d) Trådstartaren
    Äldre 4 May 00:25
    #8
    Dr Nail skrev 2015-05-03 23:25:02 följande:

    Du kanske kan vända dig till hon i tråden under din.


    Vilken tråd? Länk?
  • j a d e d
    Äldre 4 May 00:26
    #9

    Vad har du för baktanke med tråden?

  • Äldre 4 May 00:40
    #10

    Så tråkigt att höra.

    Hur kommer det sig att du inte har några vänner? Har du en diagnos som ställer till det för dig eller är det bara blyghet?


    Har du några intressen? Du kanske kan söka likasinnade inom det? Gå med i någon förening? Ifall du vill alltså, de flesta mår ju bra av sällskap.

    Själv ser jag den sociala och romantiska aspekten som en av flera byggstenar i livet. Om man inte är nöjd med den biten kanske man har annat som känns meningsfullt? Karriär, hobbies, resor med mera.

    Själv ser jag inte någon som är socialt isolerad som misslyckad. Snarare att samhället ha misslyckats att inkludera den personen och ta vara på det denne kan tillföra.

Svar på tråden 40 år, okysst, oskuld. Fråga vad ni vill!