• Anonym (Saara87a)

    kille med pissfetisch

    Tjo. efter 2 års förhållande har jag länge misstänkt denna fetish på min pojkvän som är galen i wet på alla vis. Hemma på gården står han och pinkar på ett och samma ställe bakom garaget så det ska dofta och där vill han vi ska sexa loss på sommaren när vädret är varmt. Vi gör det för jag är tjejen som kan anpassa mig och äcklas inte utan blir själv kåt av att se han bli galen.
    Han får dock ej pinka på mig där går gränsen för mig men jag gör det på honom även om det tog tid att släppa den spärren.Han får gärna spruta sperma i ansiktet på mig vilket han åxå gör.
    Han ger mig bra oralsex så jag kommer skönt så då får han självklart sin njutning åxå av mig,
    Det här med piss och ansiktssprut verkar sitta ihop? Killar som gillar wet gillar även spermasprut på tjejen har jag förstått? Är det så? vanligt ovanligt?
    Tur man kan vara anonym det här är inget man diskuterar med syrran eller grannen precis! Med vänlig hälsning saara.

  • Svar på tråden kille med pissfetisch
  • Anonym (Cam)

    Jonas Gardell sa i en stå upp-show en gång: Ni heterosexuella är bra konstiga när man ser porrfilmer med heterosex. När killen tycker det är som skönast så drar han ur och sprutar! I ansiktet på tjejen!!! Och ni tycker vi bögar är konstiga.

    Din kille verkar lite p-rulleskadad.

  • Testalite

    Tror att det är rätt ovanligt att man sprutar  i ansiktet. Visst dom flesta killarna har säkert gjort det när dom blivigt avsugna. Men aldrig att jag skall dra ut kuken när jag skall komma och sen avsluta med att runka för att spruta i ansiktet eller bröst.

    Komma inne i partnern är så mycket skönare än att avsluta själv.

  • Anonym (Gillar wet)

    Gillar själv wet om det är tjejen som ger och jag har då sannerligen ingen fetisch för att spruta tjejen i ansiktet.

  • Anonym (Saara87a)
    Anonym (Gillar wet) skrev 2015-05-04 10:31:23 följande:

    Gillar själv wet om det är tjejen som ger och jag har då sannerligen ingen fetisch för att spruta tjejen i ansiktet.


    Var gillar du att få pisset på kroppen? Min kille vill ha överallt men mest över picken . Han brukar tokrunka när jag lägger strålen över picken sen när jag är klar kommer han och sprutar ganska fort. Jag kommer alltid före jag pinkar för kan ej kombinera att va kåt och ha förmåga att pissa. Så mitt först sen hans..
  • Anonym (Gillar wet)
    Anonym (Saara87a) skrev 2015-05-06 12:17:47 följande:
    Var gillar du att få pisset på kroppen? Min kille vill ha överallt men mest över picken . Han brukar tokrunka när jag lägger strålen över picken sen när jag är klar kommer han och sprutar ganska fort. Jag kommer alltid före jag pinkar för kan ej kombinera att va kåt och ha förmåga att pissa. Så mitt först sen hans..
    Är undergiven och tänder väl mest på att bli tillsagd/tvingad av tjejen att dricka gällande sådana lekar.  Så i munnen är väl svaret på din fråga. Skäms
Svar på tråden kille med pissfetisch