• kagayama

    Wilde 7v, sjuk redan vid födsel

    Hej. 

    Tänkte bara dela med mig av min och min sambos blogg där vi berättar lite om hur var resa fram till nu har varit med vår 7veckors baby.
    Han heter Wilde och vi ligger inlagda på Lunds sjukhus sedan en tid tillbaka då han har varit sjuk sedan födsel och ingen vet vad som felar honom.

    borntobewilde.blogg.se

    Mvh Björn och Malin

  • Svar på tråden Wilde 7v, sjuk redan vid födsel
  • Sexig

    Har börjat läsa. Och fy fasen vad ni får gå igenom!!! Ens lilla baby ska ju vara frisk och glad. Vilken start han fick Wilde.
    Önskar er all lycka och håller tummarna för lillgrabben.

    Kram

  • kagayama

    Hej "Sexig" Tack för dom värmande orden, ja det är en del plutten har varit med om redan tyvärr.  Dela gärna bloggen till nära och kära. Hoppas den kanske kan hjälpa någon i framtiden när vi har kommit fram till vad som är fel. Dvs så man kan se något mönster, symptom mm

    Mvh Björn och Malin

  • Birgitta02

    Jag kommer också följa din blogg. Så fruktansvärt! Babytiden är ju en smekmånad när man bara ska njuta.Jag hoppas av hela mitt hjärta att han klarar det. Håller alla tummar jag bara har.

    Kram
    Birgitta

  • josanl

    Hoppas allt ordnar sej för er och att er babys snart blir frisk.Skall läsa bloggen. Har även en baby som heter wilde och är 7 v :)

  • linnéa001

    Önskar er och er lilla kille ett stort lycka till. Stackars pojke att få en sådan jobbig start på livet. Blev gråtfärdig när jag läste. Har en dotter på 7,5 månader och vet inte vad jag skulle ta mig till om något liknande skedde med henne.

    Varma hälslningar
    Annelie

  • kagayama

    Vi tackar för dom snälla orden. Vi hoppas snart dom hittar vad som är fel med Wilde.

    Mvh Björn och Malin

  • Solrosfrön
    Solrosfrön skrev 2015-05-05 16:12:05 följande:

    Följer din blogg! Vilken fantastisk lillkille ni har! ??


    Gjorde ett <3 men det blev frågetecken vilket det naturligtvis inte skulle vara. Ta hand om er! Kram
  • liza30

    Vad starka ni är som orkar skriva om detta. Jag hoppas precis som alla andra att han mår bättre snart.

  • BLMM

    ju aldre han blir ju starkare blir han, ni klarar det. Ja
    g lag inne med min lilla tjej 7 natter nar hon var 5 veckor gammal. Hon kunde inte ata och kraktes, och hade jattekonstiga resultat pa blodprover, lakarna trodde bla att hon hade en medfodd hormonell sjukdom. sen vande det och hon blev battre, och ar nu 7 manader. Vet fortfarande inte vad som var fel. Kramar!

Svar på tråden Wilde 7v, sjuk redan vid födsel