• Anonym (Trygg)

    Är DU trygg i din sexuella läggning?

    Oavsett om DU är hetero-, bi- eller homosexuell.

  • Svar på tråden Är DU trygg i din sexuella läggning?
  • Anonym (Trygg)
    Anonym (JA) skrev 2015-05-05 23:18:47 följande:

    Ja, det är jag. Helt och hållet.


    Är du straight?
  • Djävulens Högra Hand

    Absolut till tusen men börjar faktiskt fundera på om ts är det med tanke på alla trådar om än det en än det andra...

  • Sossatina

    Ja, idag. Är bisexuell. Men det har inte alltid varit en dans på rosor. Träffade en partner som var väldigt manipulativ och som verkligen inte kunde tolerera bisexualitet, kände sig väldigt hotad av detta, vilket ledde till att jag länge förnekade min läggning, både inför mig själv och för min partner och för främlingar och familj. men jag lämnade tillslut relationen och mår idag fantastiskt bra och fullkomligt trygg, både i vem jag är och hur min läggning fungerar. Jag kommer aldrig mer låta någon annan diktera villkor för min sexualitet, inte på något sätt.
    Jag har oxå fått lära mig att förklara. Att sådant som är självklart för mig inte är det för andra, och jag har fått lära mig att förklara på ett sätt som andra förstår, och att det är olika vad olika människor kan förstå. Är idag lyckligt gift med en partner som är empatiskt begåvad! <3

  • Anonym (JA)
    Anonym (Trygg) skrev 2015-05-05 23:53:48 följande:

    Är du straight?


    Ja. (Jag är kvinna.)

    Du då?
  • Sossatina
    Djävulens Högra Hand skrev 2015-05-05 23:58:40 följande:

    Absolut till tusen men börjar faktiskt fundera på om ts är det med tanke på alla trådar om än det en än det andra...


    Hur ser man om en anonym trådstartare startat andra trådar? Hur ser man att Anonym nr 1 är densamme som Anonym nr 2?
  • Djävulens Högra Hand
    Sossatina skrev 2015-05-06 00:06:01 följande:
    Hur ser man om en anonym trådstartare startat andra trådar? Hur ser man att Anonym nr 1 är densamme som Anonym nr 2?

    För skriftspråket är genuint...
  • Sossatina
    Djävulens Högra Hand skrev 2015-05-06 00:08:58 följande:

    För skriftspråket är genuint...
    aha. should have noticed... ångrar att jag svarade... tack för tipset!
  • Anonym (Trygg)
    Anonym (JA) skrev 2015-05-06 00:04:32 följande:

    Ja. (Jag är kvinna.)

    Du då?


    Ja, jag har svårt att tänka mig sex med män. Bröst och vagina är det som skapar den definitiva, sexuella upphetsningen för mig.
  • Anonym (Quexet)
    Djävulens Högra Hand skrev 2015-05-06 00:08:58 följande:

    För skriftspråket är genuint...
    Därför måste jag använda mig av "mitt nick" för alla som har sett mig skriva någonstans vet att det är jag!
  • j a d e d

    Genuint betyder väl iofs "äkta". TS skriftspråk är snarare unikt för honom och jag skulle tro att det är ganska uppenbart för de flesta att denna man inte mår särskilt bra. Kanske han skaffar hjälp någon dag.

    Trots oerhört trevlig info om vagina, bröst och definitiv upphetsning, sååå.... adios.

    *klöks*

  • Anonym (Trygg)
    j a d e d skrev 2015-05-06 00:23:58 följande:

    Kanske han skaffar hjälp någon dag.


    Dito.

    Ler när jag tänker på att ditt inlägg kommer tas bort p g a "off topic"-innehåll. Precis som många av dina övriga inlägg i andra trådar.
  • Anonym (Eloise)
    Anonym (Trygg) skrev 2015-05-06 00:39:28 följande:

    Dito.

    Ler när jag tänker på att ditt inlägg kommer tas bort p g a "off topic"-innehåll. Precis som många av dina övriga inlägg i andra trådar.


    En sån Sensitive Guy som du borde veta bättre en att tro att inlägg som inte är i känsliga rummet blir borttagna för offtopic för det händer faktiskt inte
  • Herrn i unform

    Japp, jag är hetero (vad jag vet än så länge) och bdsmlagd samt poly... JAG är hur stolt och säker som helst i min läggning. 
    Det är samhället snarare som inte är så tryggt och andra människor som inte är så trygga i min läggning verkar det som. Jag har inget problem med dom, det har andra dock. Framförallt om man ser här på FL, men även andra delar av samhället.

  • Anonym (JA)
    Anonym (Trygg) skrev 2015-05-06 00:11:44 följande:

    Ja, jag har svårt att tänka mig sex med män. Bröst och vagina är det som skapar den definitiva, sexuella upphetsningen för mig.


    Jag håller helt med! Fast precis tvärt om då, naturligtvis.
Svar på tråden Är DU trygg i din sexuella läggning?