• Anonym (Arg!)

    Exet har fått fnatt, träffat nybliven 18-åring utan körkort som nyss lämnade av mitt barn.

    Mitt ex fick fnatt efter skiljsmässan och träffade en ny tjej, en 18-åring som inte har körkort. Denna kvinna lät han köra mitt barn, 3 mil, från pappans hem till mitt.

    Jag VÄGRAR släppa iväg barnet till pappan om inte pappan lovar att aldrig mer låta henne köra barnet, innan dess att hon skaffat körkort.

    Fan va arg jag är!!! Ville bara skriva av mig! Dela gärna med er av liknande historier så att jag kan förföras lite över andras ex.

  • Svar på tråden Exet har fått fnatt, träffat nybliven 18-åring utan körkort som nyss lämnade av mitt barn.
  • Anonym (Avundsjuk)

    Lycklig kille som träffar en 18 åring!! Lite avundsjuk...

  • riboflavin

    Självklart ringde du polisen och anmälde att hon är ute och kör utan handledare och utan körkort?


    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Anonym (me)
    Anonym (Arg!) skrev 2015-05-04 18:02:33 följande:

    Mitt ex fick fnatt efter skiljsmässan och träffade en ny tjej, en 18-åring som inte har körkort. Denna kvinna lät han köra mitt barn, 3 mil, från pappans hem till mitt.

    Jag VÄGRAR släppa iväg barnet till pappan om inte pappan lovar att aldrig mer låta henne köra barnet, innan dess att hon skaffat körkort.

    Fan va arg jag är!!! Ville bara skriva av mig! Dela gärna med er av liknande historier så att jag kan förföras lite över andras ex.


    Vad är skiljsmässa för något?
  • lövet2
    riboflavin skrev 2015-05-04 18:29:54 följande:
    Självklart ringde du polisen och anmälde att hon är ute och kör utan handledare och utan körkort?
    Håller med här. Du ringde väl ändå polisen?
  • Anonym (Arg!)
    nevermind skrev 2015-05-04 18:27:41 följande:

    Hur vet du att hon inte har körkort?


    Hon fyllde 18 år för några dagar sedan och mitt ex ställde då in umgänget med vårt barn för att fira med henne under helgen för att sedan övningsköra med henne under veckan därpå. Nu ansåg han väl att hon var fullfjädrad för att kunna köra 3 mil, motorväg samt småvägar, med ett oskyldigt barn i bilen.
    Anonym (Avundsjuk) skrev 2015-05-04 18:27:49 följande:

    Lycklig kille som träffar en 18 åring!! Lite avundsjuk...


    Ja, väldigt! Ligger i fosterställning och gråter över att mitt ex har sex med en 18-åring. Lyckliga, lyckliga honom! Själv är jag ju en lastgammal 23-åring.
  • Anonym (Arg!)
    riboflavin skrev 2015-05-04 18:29:54 följande:

    Självklart ringde du polisen och anmälde att hon är ute och kör utan handledare och utan körkort?


    Nej, det gjorde jag faktiskt inte. Hade inte en tanke på det förns du nämnde det. Tack.
  • Anonym (Arg!)
    Anonym (me) skrev 2015-05-04 18:31:09 följande:

    Vad är skiljsmässa för något?


    Haha, orka!? Skriver från telefonen.
Svar på tråden Exet har fått fnatt, träffat nybliven 18-åring utan körkort som nyss lämnade av mitt barn.