• Anonym (tjejen32)

    För blöt!

    Hej! skäms att skriva här men jag har helt ärligt problem.Jag vet inte vad det beror på men jag har väldigt lätt för att bli kåt, har nog varit så så länge jag kan minnas. Jag går inte och "knullar runt" men om jag pratar om sex eller råkar se nån bild etc så blir jag typ sjöblöt o det är sjukt jobbigt när man inte vill vara kåt.

    Till saken hör att jag nu som nybliven singel inte vågar dejta killar utan dissar dom då jag skäms så mycket att jag ska var för blöt och att dom ska tycka att det är äckligt.Så jag får väl helt enkelt leva ett liv utan män

    Är det normalt att man utan beröring blir så kåt så att det rinner nedför benen av safter??
    det kan det väl inte vara??
    Kan man göra något åt det och vad kan det bero på?

    Jag är helt uppriktigt seriös med detta inlägg så jag hoppas på seriösa svar.

  • Svar på tråden För blöt!
  • lavendel

    Som kille så kan jaga bara säga att ta det lugnt, ingen skulle tycka illa om det du berättar.
    Sen kan det kanske vara så att du har fått en ökad sexlust just nu och är då känsligare än vad du har varit tidigare.

  • Hadraniel

    Tycker i alla fall inte du ska skämmas och tänka att killar skulle tycka det är äckligt.

    Skulle själv mest bli glad och upphetsad om en tjej jag för övrigt tyckte verkade intressant visade sådana starka kåthetstecken i mitt sällskap. Glad

    Vet dock tyvärr inte vad du kan göra för att minska själva fenomenets frekvens om du nu känner att det är ett problem i övrigt.

  • Anonym (man i sina bästa år)

    Ja nu brukar väl inte heterosexuella män bli avtända på kvinnor som är våta eller blir ordentligt våta. Nu vet jag inte i vilken skog du bor men, i alla fall så är du fel informerad. Vått är gott.

  • agentx9

    Det är inget att skämmas för har väldigt svårt att tro att en kille inte blir tänd på en blöt fitta.

    Mitt ex va som du väldigt blöt så det kunde rinna.

    Det va bara sexigt. Å vilka fontänorgasmer hon fick.

    Så i min ögon är du bara sexig som är blöt.

  • DeeAss

    Jag instämmer med föregående talare! Jag älskar det! Ju blötare desto sexigare!

    Var stolt över att du flödar ymnigt! Lycka till i framtiden! :)

  • Anonym (jag med)

    Nu är jag också singel och lider av samma fenomen. Det blir ännu värre om jag förväntar mig sex. Senast jag var hos en kille så kommenterade han faktiskt det, som någonting positivt, så jag ska försöka tänka likadant.

  • Underhill

    Oroa sig mindre, njut mer!


    E vi överens så kör vi
  • Peter37

    Otroligt läckert, skulle bli hedrad att du blir så våt om vi skulle ha sex..

    Skulle så gärna vilja slicka din våta mus. .sååå härligt

  • Maltemånsson

    Ditt lilla charmtroll Peter!!!

    TS, många som går igång på en våt kvinna som du märker. Har aldrig hört en man prata om att det är äckligt i alla fall. Sen kan det ju förstås överdriven lubrikation betyda att det inte blir någon friktion vilket kan göra att knullandet känns mindre. Men då kan man ju ha en handduk till hands att torka av med.

    Så var inte orolig. Var stolt istället att du blir våt.

  • Anonym (Läckert)

    Kan förstå att det är besvärligt för dig om det rinner efter benen.
    Har själv en fru som det kan rinna till ordentligt på när hon blir sugen, hon får använda binda.
    Kan inte tänka mig att någon kille tycker det är äckligt.
    För egen del tycker jag det är underbart när det blir riktigt blött. 

  • MegaLong

    Det samma händer med mig, fast jag är en man :)

    Jag tänker ofta på sex och är nästan alltid kåt, vaknar varje natt stånd i sängen, samt jag får det när jag ser en kvinna i sexy kläder eller i simbadet. Jag försöker alltid att glömma bort den och visa att inget har hänt, men tanken fastnar i huvudet och påverkan uppstår under natten !!

    Önskar att hitta en riktigt het tjej som dig som kan släcka min brinnande kåthet !!

  • Anonym (Tore)

    Jag som man kan ju inte riktigt sätta mig in i din situation. Jag kan bara säga att personligen tycker jag inte det är äckligt. Snarare tvärtom.

    Problemet som jag kan tänka mig skulle vara om du blir såpass blöt att kläderna drabbas och det ser ut som du kissat ner dig. Annars Kan jag inte komma på något negativt med det.

  • Anonym (Kille)

    Jag kan bara hålla med övriga att det är väldigt upphetsande med en tjej som blir rejält blöt.

    Ställer det till några problem under själva sexet? Att det blir så blött att det glider lite för bra?

  • Petrol

    Sex ska vara blött och slabbigt med risk för vattenplaning. No worries, du kommer helt klart kunna hitta en man som med glädje skulle kunna tänka sig att lapa i sig vartenda droppe:)

  • finafröken

    Jag ser det som samma tecken som hos en kukbärare.
    Dejtar jag någon som är stenhård när ligga börjar närma sig så är det ju bara trevligt, jag ser det (helt självcentrerad) som ett tecken på att han är kåt på mig.
    Samma med de fittbärare jag legat med - ju blötare desto bättre!

  • Anonym (man i sina bästa år)
    Peter37 skrev 2015-05-05 05:56:50 följande:

    Otroligt läckert, skulle bli hedrad att du blir så våt om vi skulle ha sex..

    Skulle så gärna vilja slicka din våta mus. .sååå härligt


    Snyggt.
Svar på tråden För blöt!