• Livsnjutaren38

    Trekant

    Vart finns ni kvinnor och par som gillar trekanter? Vi är två killkompisar som gillar trekanter med nya kvinnor ! Det måste väl vara underbart som kvinna att ha två el fler män i sig runt sig samtidigt ?;)

  • Svar på tråden Trekant
  • Anders 386

    Jag skulle tro att dom flesta singelkvinnor är extremt försiktiga med att gå med på trekant med två killar om hon inte redan innan känner dom väldigt väl. Även om många kanske fantiserar om det så är det ett väldigt stort steg. Det är väldigt utlämnande för kvinnan.  Skulle tro att många är rädda om sitt rykte också - inte kul om det kommer ut.

    Med par blir det ju lite enklare - men samma sak där kanske - tar man in två män kommer dom att hamna i ett "övertag", även den situationen är ganska utlämnande för ett par. Bjuder man in två män får man nog lite svårt att komma till själv, då ska man nog vara mera cuckold, dvs att man njuter av att se men inte vara speciellt aktiv.

    (Som vanligt lägger jag mig alltid i trekansdisskusioner eftersom tanken tänder mig enormt Glad)

    Jag tror alltså att ett killpar kan ha ganska svårt att hitta nån villig..

    Men jäklar vilken syn det skulle vara att få se sin fru med två män.. (Men det är inte aktuellt i vårt fall, jag tror inte att min fru ens skulle ta med en man, och dessutom är vi för gamla för dom flesta.)

  • Livsnjutaren38

    Ja de ligger nog mycket i det du säger ! För oss finns de ingen övre gräns :) så länge man är kåt går de bra:)

  • Armageddon

    Vi gillar gruppsex, och flera killar påven tjej, men att bjuda in 2 okända killar är inte aktuellt.

    Vi träffar andra par, och så får tjejerna skiftas om att vara i fokus.

    Vi ska ha trekant med en kille från ett par vi träffat tidigare, men som nu separerat, då vi vet att han är vettig.

    Vill vi testa med flera killar får det bli på en sexfest där det deltar flera par.

  • Livsnjutaren38
    Armageddon skrev 2015-05-05 21:01:46 följande:

    Vi gillar gruppsex, och flera killar påven tjej, men att bjuda in 2 okända killar är inte aktuellt.

    Vi träffar andra par, och så får tjejerna skiftas om att vara i fokus.

    Vi ska ha trekant med en kille från ett par vi träffat tidigare, men som nu separerat, då vi vet att han är vettig.

    Vill vi testa med flera killar får det bli på en sexfest där det deltar flera par.


    Okej ! Det verkar som att många par och tjejer är rädda för att vara med två killar :( synd !!!
Svar på tråden Trekant