• Forumvärd

    Har du bra inomhusluft hemma?

    Hur upplever du att din inomhus luft är?
    Är den bra eller är den kass?
    Använder du luftrenare i vissa rum för att få ett bättre klimat?
    Eller har du något annat tips?
    Rösta och diskutera i tråden! Solig

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du bra inomhusluft hemma?
  • Abbe83

    Jag och min sambo upplever att inomhusluften i vårt hus är ganska bra men min styvfar säger att den är kass, säger att det är fuktigt hos oss. Vi använder inte luftrensare men vi vädra ganska ofta. I badrummet ska vi installera en fläkt. 

  • Rocket Mania

    Vi har superbra ventilation men med tanke på att vi bor mitt inne i Stockholms stad är väl kvaliteten på luften inte helt fri från skadliga partiklar

  • Rocket Mania
    Rocket Mania skrev 2015-05-05 12:36:30 följande:
    Vi har superbra ventilation men med tanke på att vi bor mitt inne i Stockholms stad är väl kvaliteten på luften inte helt fri från skadliga partiklar smile5.gif
    Vilken knäpp formulering det blev. Jag tänkte två olika saker oh skrev ihop det till en...

    "...men med tanke på att vi bor mitt inne i Stockholms stad är väl kvaliteten på luften inte toppen" smile5.gif

    eller

    "...men med tanke på att vi bor mitt inne i Stockholms stad är väl luften inte helt fri från skadliga partiklar" smile5.gif
  • Sagolina

    Vi bor i ett lite äldre hus med lite springor vid fönster och dörrar, så luften rör sig. Ingen ventilation, vädrar sällan under vintern, men på sommaren står dörren öppen hela dagar. Kan ibland kännas lite fuktigt på sommaren om det regnat mycket, men då eldar vi några brasor så känns allting bra;)


  • Anonym (Oss)

    Värdelös luft i vår hyreslägenhet. Som tur är flyttar vi till hus om mindre än 1 mån. Längtar!

    Blir alltid så instängt och äckligt i lägenheten. Finns inget ventilationssystem, bara att öppna fönstren...

  • Zarch

    Inte vet jag, vaknar ju upp om morgnarna så får väl anta att jag inte bor i en gaskammare. Man ska inte laga det som inte är trasigt.

  • Anonym (Landet)

    Vi bor på landet utan biltrafik i ett gammal hus där det viner rätt igenom vid storm så bra luft är en underdrift. Glad

Svar på tråden Har du bra inomhusluft hemma?