• Anonym (Girl next door)
    Äldre 5 May 15:03
    3989 visningar
    23 svar
    +2
    23
    3989

    Jag får inga ONS! :(

    Jag är en tjej som inte legat runt så mycket i mitt liv, har haft två pojkvänner. Nu är jag singel och vill verkligen leva ut innan jag hittar någon ny, prova ha sex med lite olika killar och se hur det är etc. Men jag hittar ingen att ha ONS med! Obestämd

    När jag går ut kommer oftast ingen kille fram till mig. När jag går fram till killar så reagerar de antingen med att vara trevliga men dra sig undan eller så vill de byta telefonnummer/boka in dejt, aldrig gå hem tillsammans. När någon kille kommit fram till mig någon enstaka gång så har det också varit för att de vill dejta.

    När jag har följt upp på dejterna så är det traditionella dejter där man kanske får en puss max, och sedan blir de lite småförälskade direkt och vill starta en relation, men det är ju inte det jag vill! Säger jag att jag bara är ute efter sex/något tillfälligt så har de för mycket känslor och klarar inte av det. Då känner de mig ändå knappt...

    Det verkar som att jag är flickvänsmaterial men inte ONS-material. Hur ska jag göra för att det ska bli tvärtom?

    Har testat nätdejting med liknande resultat, de börjar prata om framtid och relationer direkt i princip...

  • Svar på tråden Jag får inga ONS! :(
  • Äldre 5 May 15:06
    #1

    Det finns ju nätdating siter med fokus på sex och inte relationer. Har du testat dem?

    Vore rätt rimligt att du annars testar att föreslå att ni går hem tillsammans när du träffar dem på krogen om du bara vill ha sex. Vad är det värsta som kan hända, du får ett nej?

  • Anonym (Donke­yKong)
    Äldre 5 May 15:12
    #2
    Anonym (Girl next door) skrev 2015-05-05 15:03:12 följande:
    Jag är en tjej som inte legat runt så mycket i mitt liv, har haft två pojkvänner. Nu är jag singel och vill verkligen leva ut innan jag hittar någon ny, prova ha sex med lite olika killar och se hur det är etc. Men jag hittar ingen att ha ONS med! Obestämd

    När jag går ut kommer oftast ingen kille fram till mig. När jag går fram till killar så reagerar de antingen med att vara trevliga men dra sig undan eller så vill de byta telefonnummer/boka in dejt, aldrig gå hem tillsammans. När någon kille kommit fram till mig någon enstaka gång så har det också varit för att de vill dejta.

    När jag har följt upp på dejterna så är det traditionella dejter där man kanske får en puss max, och sedan blir de lite småförälskade direkt och vill starta en relation, men det är ju inte det jag vill! Säger jag att jag bara är ute efter sex/något tillfälligt så har de för mycket känslor och klarar inte av det. Då känner de mig ändå knappt...

    Det verkar som att jag är flickvänsmaterial men inte ONS-material. Hur ska jag göra för att det ska bli tvärtom?

    Har testat nätdejting med liknande resultat, de börjar prata om framtid och relationer direkt i princip...
    Vi borde ses sa snart som mojligt. Ar bara intresserad av sex jag med och jag ar valhangd.
  • Äldre 5 May 15:25
    #3

    Du måste va en såndär typisk "wife-material"- kvinna. Den typer existerar och män brukar va bra på att känna igen den. Jag kan gå ut, scanna omgivningen på en krog och nästan direkt identifiera vilka som tillhör "wife-material"-typer och vilka som inte gör det (ONS-brudarna).

    Så du är en fruga :) Grattis

  • Anonym (Lycka till)
    Äldre 5 May 15:31
    #4
    +1
    Anonym (Girl next door) skrev 2015-05-05 15:03:12 följande:

    Jag är en tjej som inte legat runt så mycket i mitt liv, har haft två pojkvänner. Nu är jag singel och vill verkligen leva ut innan jag hittar någon ny, prova ha sex med lite olika killar och se hur det är etc. Men jag hittar ingen att ha ONS med! Obestämd

    När jag går ut kommer oftast ingen kille fram till mig. När jag går fram till killar så reagerar de antingen med att vara trevliga men dra sig undan eller så vill de byta telefonnummer/boka in dejt, aldrig gå hem tillsammans. När någon kille kommit fram till mig någon enstaka gång så har det också varit för att de vill dejta.

    När jag har följt upp på dejterna så är det traditionella dejter där man kanske får en puss max, och sedan blir de lite småförälskade direkt och vill starta en relation, men det är ju inte det jag vill! Säger jag att jag bara är ute efter sex/något tillfälligt så har de för mycket känslor och klarar inte av det. Då känner de mig ändå knappt...

    Det verkar som att jag är flickvänsmaterial men inte ONS-material. Hur ska jag göra för att det ska bli tvärtom?

    Har testat nätdejting med liknande resultat, de börjar prata om framtid och relationer direkt i princip...


    Jag tror du måste vara mer framåt och visa tydligare vad du är ute efter när du pratar med killarna, vare sig det är på krogen, på dejt eller på nätet. Det är väldigt få singelkillar som tackar nej om dom får en tydlig invit. Tro mig :)
  • agentx­9
    Äldre 5 May 16:31
    #5
    Anonym (Girl next door) skrev 2015-05-05 15:03:12 följande:

    Jag är en tjej som inte legat runt så mycket i mitt liv, har haft två pojkvänner. Nu är jag singel och vill verkligen leva ut innan jag hittar någon ny, prova ha sex med lite olika killar och se hur det är etc. Men jag hittar ingen att ha ONS med! Obestämd

    När jag går ut kommer oftast ingen kille fram till mig. När jag går fram till killar så reagerar de antingen med att vara trevliga men dra sig undan eller så vill de byta telefonnummer/boka in dejt, aldrig gå hem tillsammans. När någon kille kommit fram till mig någon enstaka gång så har det också varit för att de vill dejta.

    När jag har följt upp på dejterna så är det traditionella dejter där man kanske får en puss max, och sedan blir de lite småförälskade direkt och vill starta en relation, men det är ju inte det jag vill! Säger jag att jag bara är ute efter sex/något tillfälligt så har de för mycket känslor och klarar inte av det. Då känner de mig ändå knappt...

    Det verkar som att jag är flickvänsmaterial men inte ONS-material. Hur ska jag göra för att det ska bli tvärtom?

    Har testat nätdejting med liknande resultat, de börjar prata om framtid och relationer direkt i princip...


    Som tidigare talare sagt måste du visa va du vill.
    Jag hade samma problem i början när jag va i svängen men när man väl lärt sig vad som funkar finns det ingen hejd på hur många ons man kan få.
    Jag kan ju ställa upp på ett ons så du kommer i gång.
  • Anonym (Anony­m)
    Äldre 5 May 16:40
    #6

    Du är väl inte fysiskt tilltalande helt enkelt. 

  • Anonym (Grizz­ly)
    Äldre 5 May 16:42
    #7

    Grattis! Antagligen så sökte du dig till rätt ställe o ska nog inte vara några som helst problem att finna dig en liten bock här.

  • Sarake­chi
    Äldre 5 May 16:56
    #8

    Varför säger du inte bara att du bara är intresserad av att knulla?, problemet löst!

  • Anonym (Girl next door) Trådstartaren
    Äldre 6 May 16:31
    #9
    Maltemånsson skrev 2015-05-05 15:06:12 följande:

    Det finns ju nätdating siter med fokus på sex och inte relationer. Har du testat dem?

    Vore rätt rimligt att du annars testar att föreslå att ni går hem tillsammans när du träffar dem på krogen om du bara vill ha sex. Vad är det värsta som kan hända, du får ett nej?


    De säger "Åh jag skulle vilja lära känna dig mer, inte bara ligga, du verkar vara en så fin tjej... ska vi ta en dejt nästa vecka? Utan alkohol" eller ngt i den stilen. Så jag får ett nej...
    Anonym (DonkeyKong) skrev 2015-05-05 15:12:53 följande:
    Vi borde ses sa snart som mojligt. Ar bara intresserad av sex jag med och jag ar valhangd.
    Du lär inte bo i närheten av mig...
    Dr Nail skrev 2015-05-05 15:25:21 följande:

    Du måste va en såndär typisk "wife-material"- kvinna. Den typer existerar och män brukar va bra på att känna igen den. Jag kan gå ut, scanna omgivningen på en krog och nästan direkt identifiera vilka som tillhör "wife-material"-typer och vilka som inte gör det (ONS-brudarna).

    Så du är en fruga :) Grattis


    Ja det låter precis som mitt problem. Men hur ändrar jag på detta? Hur märker du skillnad på wife och ons-kvinnor? Jag har provat att ha ganska avslöjande kläder, högklackat etc men det gör ingen skillnad.
    Anonym (Lycka till) skrev 2015-05-05 15:31:37 följande:
    Jag tror du måste vara mer framåt och visa tydligare vad du är ute efter när du pratar med killarna, vare sig det är på krogen, på dejt eller på nätet. Det är väldigt få singelkillar som tackar nej om dom får en tydlig invit. Tro mig :)
    Åh jag har provat vara framåt men som sagt, då vill de bara ha dejt om de inte är upptagna.
    agentx9 skrev 2015-05-05 16:31:27 följande:
    Som tidigare talare sagt måste du visa va du vill.
    Jag hade samma problem i början när jag va i svängen men när man väl lärt sig vad som funkar finns det ingen hejd på hur många ons man kan få.
    Jag kan ju ställa upp på ett ons så du kommer i gång.
    Heh vad är det som funkar då? Som sagt, det är nog ingen idé att ni föreslår ngt här, jag bor i en liten stad...
    Anonym (Anonym) skrev 2015-05-05 16:40:03 följande:

    Du är väl inte fysiskt tilltalande helt enkelt. 


    Jag tror inte att det är problemet, i så fall skulle de väl inte vilja dejta heller eller bli kära? Jag ser mer söt ut än snygg kanske. Rätt kort, långt lockigt hår, stora ögon, kurvig men smal, ser rätt ung ut, snäll typ. Så jag tycker att jag borde vara okej för ett ons liksom... 
    Sarakechi skrev 2015-05-05 16:56:52 följande:

    Varför säger du inte bara att du bara är intresserad av att knulla?, problemet löst!


    Jag har provat men då blir det inget... de blir sårade och drar sig undan.



  • Anonym (Lycka till)
    Äldre 6 May 16:50
    #10
    Anonym (Girl next door) skrev 2015-05-06 16:31:07 följande:
    De säger "Åh jag skulle vilja lära känna dig mer, inte bara ligga, du verkar vara en så fin tjej... ska vi ta en dejt nästa vecka? Utan alkohol" eller ngt i den stilen. Så jag får ett nej...
    Anonym (DonkeyKong) skrev 2015-05-05 15:12:53 följande:Vi borde ses sa snart som mojligt. Ar bara intresserad av sex jag med och jag ar valhangd.
    Du lär inte bo i närheten av mig...Ja det låter precis som mitt problem. Men hur ändrar jag på detta? Hur märker du skillnad på wife och ons-kvinnor? Jag har provat att ha ganska avslöjande kläder, högklackat etc men det gör ingen skillnad.
    Anonym (Lycka till) skrev 2015-05-05 15:31:37 följande:Jag tror du måste vara mer framåt och visa tydligare vad du är ute efter när du pratar med killarna, vare sig det är på krogen, på dejt eller på nätet. Det är väldigt få singelkillar som tackar nej om dom får en tydlig invit. Tro mig :)
    Åh jag har provat vara framåt men som sagt, då vill de bara ha dejt om de inte är upptagna.Heh vad är det som funkar då? Som sagt, det är nog ingen idé att ni föreslår ngt här, jag bor i en liten stad...
    Anonym (Anonym) skrev 2015-05-05 16:40:03 följande:

    Du är väl inte fysiskt tilltalande helt enkelt. 


    Jag tror inte att det är problemet, i så fall skulle de väl inte vilja dejta heller eller bli kära? Jag ser mer söt ut än snygg kanske. Rätt kort, långt lockigt hår, stora ögon, kurvig men smal, ser rätt ung ut, snäll typ. Så jag tycker att jag borde vara okej för ett ons liksom... 
    Jag har provat men då blir det inget... de blir sårade och drar sig undan.



    Alltså vad är det för konstiga killar du träffar?! Av din beskrivning verkar du ju vara väldigt snygg, och du framstår som väldigt sympatisk och trevlig här. Förstår verkligen inte hur du kan ha problem?! Det enda jag kan tänka mig är att du vänder dig till fel sorts killar. Vilken typ av killar brukar du stöta på?
Svar på tråden Jag får inga ONS! :(