• Anonym (Varför?)

    Varför har du sex som bara du vill??

    Varför har du sex bara som du vill och inte som han eller hon vill? Är du helt vrickad?

  • Svar på tråden Varför har du sex som bara du vill??
  • Anonym (what?)

    klart ska man ge och ta i ett förhållande, kompromissa, till en viss gräns. För självklart ska man inte utsätta sig själv för någonting som gör ont, får en att känna sig obekväm, nått man inte gillar m.m.

  • elmadumle

    Jag har sex som jag vill, skulle aldrig ställa upp på något jag själv inte känner mig ok med. Passar det inte mannen så är han fri att gå.

  • Anonym (madde)

    Klart jag har sex som jag vill. Förhoppningsvis passar det bra ihop med hur den andra vill ha det.

    Är du inte nöjd får du ju försöka få till förändring, berätta hur du vill ha det, men blir det ingen förändring så kanske ni inte är kompatibla på det planet.

  • audio

    Ser man sex som enbart en fysisk aktivitet mellan en man och en kvinna så förstår jag frågan. Jag menar, det finns väl ett intresse av mental som emotionell närvaro också? Man kan inte ha sex på det viset om man inte är lite mer lyhörd.


    Gå och dö. Ärligt talat jag bryr mig inte (Ta det inte personligt)
  • BandAnna

    Vi tänjer på våra comfortzones tillsammans, men bara så länge det känns bra för båda. Ser inget fel i det. 


    Men varför man skulle hasex som man egentligen inte vill ha begriper jag dock inte...

  • Anonym (T)

    Förhoppningsvis tycker väl båda parter om sexet i ett förhållande. Nej jag ställer inte upp på saker jag inte vill och det gör inte heller min sambo. Varför skulle vi?

Svar på tråden Varför har du sex som bara du vill??