• Anonym (Skämmigt)

    Bevittnade en pinsam dejt

    Idag bevittnade jag en pinsam dejt. Två personer satt på fiket på dejt. Det syntes att det var en dejt. De sa ogentilt till varandra. Killen svettades. Man hörde honom säga "vad gör du?". Kvinnan:"dricker kaffe här med dig, du då?" Mannen: "dricker kaffe med dig...." Sen va de tysta. Mannen: "hur mår du?" Kvinnan: "jag mår bra, du då?" Mannen: jag mår bra". Sen va de tysta ett tag. Kvinnan: "vad gör du nu då?" Manen: "sitter här med dig, du då?" Kvinnan: "jag också".

    Sen va de ganska tysta. De tittade på varandra och sa några ord bara. Och tittade på varandra och småfnissade...

    Jag ville ba dra in mannen på toa och säga "hallå skärp dig och ragga upp henne nu!!!-oss män emellan!" Min tjej ville göra detsamma med kvinnan.

    Brukar ni också gå på pinsamma tysta dejter? Tycker ni denna dejt var sexig?

  • Svar på tråden Bevittnade en pinsam dejt
  • audio

    Lär väl inte bli en andra dejt då. Skrattande
    Bästa sättet att lära känna någon potentiell partner är genom vänskap.


    Gå och dö. Ärligt talat jag bryr mig inte (Ta det inte personligt)
  • Anonym (pinsamt)

    Haha nä sexigt kan man ju inte påstå, enbart skämmigt! Har tack och lov inte råkat ut för något liknande..

    Däremot bevittnade jag ett skämmigt frieri!

    En man och kvinna satt bordet bredvid på McDonald och mitt under lunchen så säger mannen

    -jag har tänkt vi kanske skulle gifta oss...

    Och hon blev helt tyst det syntes på hela henne hur oromantiskt hon tyckte att det var, hon hade förmodligen drömt om ett lite mer storslaget frieri. .

    När hon blev tyst blev han nervös och slänger ur sig.

    -ja gammalt tillbaks så ska ju brudens mor betala..

    Då brister det! Och hon höjer rösten.

    -jaha ! Så du menar att min stackars mamma ska betala!

    Oj oj det var nog fler än jag som tyckte att det blev pinsamt????

  • Lilla JJ

    Var på en dejt en gång som var sådär pinsam. Killen var så nervös. Fick knappt fram ett ord. Plus att han försökte hälla upp dricka ur sin tomma flaska flera gånger. Riktigt vände upp och ner på den över glaset. Blev ingen andra dejt.


    Le-det kan smitta!
  • Zarch

    Hehe, två shots innan och ett förstamöte i en mörk bar hade varit bättre än en fikadejt i dagsljus med lattemammor/pappor som åskådare. Tips från coachen.

  • Anonym (Jag)

    Skulle kunna varit jag. Jag kan bli så nervig att jag inte får fram mer när jag äntligen lyckats få en dejt.

  • Sarakechi
    Anonym (pinsamt) skrev 2015-05-05 21:35:38 följande:

    Haha nä sexigt kan man ju inte påstå, enbart skämmigt! Har tack och lov inte råkat ut för något liknande..

    Däremot bevittnade jag ett skämmigt frieri!

    En man och kvinna satt bordet bredvid på McDonald och mitt under lunchen så säger mannen

    -jag har tänkt vi kanske skulle gifta oss...

    Och hon blev helt tyst det syntes på hela henne hur oromantiskt hon tyckte att det var, hon hade förmodligen drömt om ett lite mer storslaget frieri. .

    När hon blev tyst blev han nervös och slänger ur sig.

    -ja gammalt tillbaks så ska ju brudens mor betala..

    Då brister det! Och hon höjer rösten.

    -jaha ! Så du menar att min stackars mamma ska betala!

    Oj oj det var nog fler än jag som tyckte att det blev pinsamt????


    Donken av alla ställen, då hade jag också blivit förbannad, jag hade å andra sidan inte satt min fot på det usla stället.

    Dejten var inte sexig i TS.
  • Anonym (Haha)
    Anonym (pinsamt) skrev 2015-05-05 21:35:38 följande:

    Haha nä sexigt kan man ju inte påstå, enbart skämmigt! Har tack och lov inte råkat ut för något liknande..

    Däremot bevittnade jag ett skämmigt frieri!

    En man och kvinna satt bordet bredvid på McDonald och mitt under lunchen så säger mannen

    -jag har tänkt vi kanske skulle gifta oss...

    Och hon blev helt tyst det syntes på hela henne hur oromantiskt hon tyckte att det var, hon hade förmodligen drömt om ett lite mer storslaget frieri. .

    När hon blev tyst blev han nervös och slänger ur sig.

    -ja gammalt tillbaks så ska ju brudens mor betala..

    Då brister det! Och hon höjer rösten.

    -jaha ! Så du menar att min stackars mamma ska betala!

    Oj oj det var nog fler än jag som tyckte att det blev pinsamt????


    Jag hade tänkt att....Skrattande! Så otroligt jätteromantiskt! Och verkligen känsligt att antyda att hon får stå för fiolerna dessutom. Undrar om han bjöd henne på burgaren.....
Svar på tråden Bevittnade en pinsam dejt