• Upptag­enmeni­nte
    Äldre 6 May 13:36
    2015 visningar
    18 svar
    +1
    18
    2015

    Vi som har partners, som tappat "hettan"

    Jo, jag har ju hittat en riktigt gammal och populär tråd, där singelkillar ska/kan träffa ensamstående mammor (eller var det tvärtom?). Tänkte att vi kan väl inte vara sämre än starta en tråd för folk som inte är singlar...

    Par som vill ha en en tredje part, och prova på trekant, kan ju fiska här. Så får fisken ett par att leka med.

    Par där den ena parten har tappat allt glöd, all sexdrift, kan styra in den fortfarande passionerade parten till den här tråden, så får de hitta en kurtisan som kan hjälpa till att släcka den värsta glöden.

    Observera, att detta inte är tänkt som en "otrohetstråd", mer som en möjlighet för folk att få komplement till sina sexliv (existerande eller i praktiken icke-existerande sexliv). Skaffa tillstånd av er partner för lek med folk i tråden!

    Vem kan väl, egentligen, må dåligt av detta? Den som känner sig stressad och pressad att "bli kåt" och som känner att det förväntas att man ska ha sex, fast man helt enkelt inte vill... Slipper pressen.

    Den som känner sig nekad och nobbad, som får kalla handen fast han/hon själv GLÖDER och VILL, kan få hjälp att tillfredställa glöden.

    Detta är inte en tråd för folk som söker seriösa bo-ihop-förhållanden.

    Visst, seriösa och långvariga kurtisan-förhållanden, helst och gärna (så länge det behövs). För sexet blir ju bättre om man lär känna varandra ordentligt, och kan slappna av, och vet vad den/de andra vill (hur många kanter det nu blir i träffen, tvåkant, trekant eller megamångfacetterad jättekant).

    Tycker att det känns som den här tråden fyller ett behov, när man ser på alla dessa trådar med kärlekskranka stackare som, likt mig själv, har en partner som tappat sexlusten. Men som kanske inte alls vill lämna familjelivet och förhållandet som sådant.

    Två sexfrustrerade människor får utlopp för deras heta känslor, för passionen, för åtrån. Samtidigt som två människor som inte känner denna åtrå alls, slipper pressen och stressen att inte kunna ge deras partner det de vill ha i sänghalmen.

    Jag kan väl inte vara den enda som tycker att det verkar vara en bra lösning? 

    De som vill ha kontakt får väl skriva någon rad i tråden. Ska vi säga att det obligatoriska är:

    - Ålder
    - Ort
    - Könstillhörighet

    Så får de som söker kontakt ta kontakt, och vidare diskussioner, via privata meddelanden? Så hålls tråden lite ren från "allmänt prat".

    Vad tycks?

  • Svar på tråden Vi som har partners, som tappat "hettan"
  • Ben66
    Äldre 6 May 13:54
    #1

    48

    Stockholm

    Man

  • Upptag­enmeni­nte
    Äldre 6 May 13:55
    #2

    Eller så är idén med tråden kass... Men provar vi inte får vi aldrig reda på det, tänker jag. Och någon måste ju bryta isen, så...

    Man, 39 år, Uppsala

    Mer info, mycket mer info, finns i tråden "Efter 20 år... skiljas?" i den här forumdelen. Mer info än så kan vi ju kanske ta via meddelanden (om det nu blir någe napp...)?

  • Ben66
    Äldre 6 May 14:51
    #3

    Bra ide´, men jag tror inte att så många kommer "skaffa tillstånd" och innerst inne så vill förmodligen 99% försöka ordna sitt samliv i stället för att söka någon vid sidan av. Jag själv skulle tycka om att diskutera detta gemensamma problem med en kvinna för att förhopningsvis få bra tips och gemensamt sträva efter att uppnå ett gemensamt mål...att få tillbaka gnistan mellan oss och vår respektive partner.

  • Upptag­enmeni­nte
    Äldre 6 May 15:07
    #4

    Förmodligen är det så. Men har man, som jag, redan lagt ner tio år på att försöka få tillbaka gnistan till sin respektive... Så är det bara att inse att det inte går. 

    Den som lever får se. :)

  • Anonym (Wyn)
    Äldre 6 May 15:20
    #5
    -1

    Ännu en tråd där the usual suspects kommer samlas. Otrohetsnissarna, desperadosarna, flåsarna. Alla trådar där det luktar minsta lilla fitta så är de där.

  • Upptag­enmeni­nte
    Äldre 6 May 15:28
    #6

    Det vore trist... suck... Kan inte flåsare, desperados och otrohetsnissar hålla sig borta? Vore nice om det kunde bli en seriös tråd.

    Om man på grundtanken med den här lösningen, och om man kan hålla ortohetsnissar och desperados borta, så borde det kunna bli bra. Tycker i alla fall jag. :)

  • Anonym (Wyn)
    Äldre 6 May 15:37
    #7

    Hur ska det gå till har du tänkt? De ljuger ju för att få ligga.

  • Anonym (Carin­a 46)
    Äldre 6 May 15:38
    #8
    +1

    Ett tips till de trogna paren som har nått lite slentrian och har svårt att få till det.. Skaffa ett bubbelbad. Det gör mumma med sexlivet. Det är mycket mer erotiskt än vanligt badkar. Man känner sig sexig och allt blir bara så erotiskt :) kan vara värt att prova iaf :)

  • Upptag­enmeni­nte
    Äldre 6 May 15:54
    #9
    +1
    Anonym (Wyn) skrev 2015-05-06 15:37:44 följande:

    Hur ska det gå till har du tänkt? De ljuger ju för att få ligga.


    Ptjaa, ett första steg blir såklart att inte skriva anonymt i tråden. Skriver folk inte anonymt, så går det att se vad användaren ifråga har skrivit i diverse andra trådar.

    Visst, man kan ljuga i alla trådar. Träffas och ta en bit mat först, lär känna personen lite mer? Visst, man kan ljuga där också.

    Kan man på något sätt garantera att INGEN kommer att fara med osanning, någonsin, i något sammanhang? Nej. That´s life.

    Betyder det att man ska sluta upp, med allt, för någon kanske ljuger, någongång, någonstans? Nej, det tycker jag inte. Man får väl försöka "gallra" bland svaren man får (om det nu blir några svar). Kolla om det går att "kolla upp" personen ifråga.

    Jag, tex., är inte ett dugg anonym. När man väl får veta mitt riktiga namn, så kommer man att hitta tusentals träffar genom Google, på mitt namn. Filmer jag laddat upp på Youtube, inlägg i X antal andra forum, år efter år av spår på nätet.

    Någon som tror jag ljuger om något? Lek detektiv, och ta reda på det. Kontakta min fru, om ni måste. 

    Jag kan visa hela vår senaste chat-konversation på Whatsapp, där vi kommer fram till den här lösningen. Men det gör jag i så fall live, jag skickar den inte någonstans. Vill inte ha en digital kopia av den diskussionen någon annanstans än i min och min frus mobiltelefoner.

    Sanningen räcker längst, det är jag övertygad om.
  • Ben66
    Äldre 6 May 16:23
    #10
    Anonym (Carina 46) skrev 2015-05-06 15:38:26 följande:

    Ett tips till de trogna paren som har nått lite slentrian och har svårt att få till det.. Skaffa ett bubbelbad. Det gör mumma med sexlivet. Det är mycket mer erotiskt än vanligt badkar. Man känner sig sexig och allt blir bara så erotiskt :) kan vara värt att prova iaf :)


    Vi sa renovera badrummet i höst, ska genast leta runt på vilka bubbelbadkar som finns på marknaden. Men det är bäst att jag kollar med frun så att hon gillar bubbelbad, för om inte så är det ju bortkastat. (hon gillar inte massage och bastu...så förmodligen är det kört)
  • Anonym (Carin­a 46)
    Äldre 6 May 18:19
    #11
    +1
    Ben66 skrev 2015-05-06 16:23:49 följande:

    Vi sa renovera badrummet i höst, ska genast leta runt på vilka bubbelbadkar som finns på marknaden. Men det är bäst att jag kollar med frun så att hon gillar bubbelbad, för om inte så är det ju bortkastat. (hon gillar inte massage och bastu...så förmodligen är det kört)


    Jag va heller inte så förtjust i tanken på bubbelbad till en början men min kille envisades och vi har inte ångrat det en enda sekund. Jag hade ingen aning om att det skulle bli en sån nytändning, trodde bara det skulle bli sköna bad liksom. Men där ser man. Hoppas du kan övertala henne :) lycka till :)
  • Armage­ddon
    Äldre 7 May 11:11
    #12

    Vårt sexliv är på topp, men gillar sex på fler, och letar efter en extra bi-tjej som vill ha sex med oss båda.

  • Upptag­enmeni­nte
    Äldre 7 May 13:55
    #13
    Armageddon skrev 2015-05-07 11:11:59 följande:

    Vårt sexliv är på topp, men gillar sex på fler, och letar efter en extra bi-tjej som vill ha sex med oss båda.


    Nice! Ja, inlägg åt det hållet är förstås också välkomna i tråden!
    Men... du glömde ange vilken stad ni är i, och er ålder. ;)

    Är man ett par, så ska åldern anges för båda två (bestämmer jag som enväldig tråd-härskare).
  • Underh­ill
    Äldre 7 May 14:00
    #14
    Anonym (Carina 46) skrev 2015-05-06 15:38:26 följande:

    Ett tips till de trogna paren som har nått lite slentrian och har svårt att få till det.. Skaffa ett bubbelbad. Det gör mumma med sexlivet. Det är mycket mer erotiskt än vanligt badkar. Man känner sig sexig och allt blir bara så erotiskt :) kan vara värt att prova iaf :)


    Vardagslyx med bubbel menar du :)...tack för tipset :)
    E vi överens så kör vi
  • Armage­ddon
    Äldre 8 May 00:13
    #15
    Upptagenmeninte skrev 2015-05-07 13:55:11 följande:

    Nice! Ja, inlägg åt det hållet är förstås också välkomna i tråden!

    Men... du glömde ange vilken stad ni är i, och er ålder. ;)

    Är man ett par, så ska åldern anges för båda två (bestämmer jag som enväldig tråd-härskare).


    Skaraborg, 38/35, söker tjej 25-45 ungefär.
  • Anonym (Nisse Nyfike­n)
    Äldre 11 May 12:44
    #16

    Puff puff

  • Anonym (mullv­ad)
    Äldre 11 May 14:06
    #17

    Gillar tanken i teorin men skulle inte få tillstånd.

  • Upptag­enmeni­nte
    Äldre 11 May 18:21
    #18

    Ja, det verkar tyvärr vara till och med mindre rusning till den här tråden  än till en kontaktannons på BC (skriven av en kille då).  

Svar på tråden Vi som har partners, som tappat "hettan"