• Anonym (Ts)

    Jävligt konstig stämning efter trekant

    Har gjort båda varianterna men nu senast var det jag (man), tjejen och en tjej till. Frågade innan vart gränsen gick och min tjej sa att det inte fanns någon.

    Det slutade i alla fall med att jag kom i den andra tjejen. Det var inte planerat utan vi gjorde allt mellan himmel och jord alla tre men sen när jag tog den andra tjejen bakifrån så kom jag, det blev för skönt. Hon var väldigt tight.

    Efter det har tjejen inte riktigt velat prata om detta. Men hon är märkbart tagen och irriterad. Försökt ta upp det men då skyller hon på något och att hon inte orkar prata om det just nu.

    Vad göra? Kan ju inte hjälpa det. Det kom väldigt snabbt utan egentlig förvarning.

  • Svar på tråden Jävligt konstig stämning efter trekant
  • Anonym (Talande man)

    Ja, detta var ju en väldigt rolig historia du tänkt ut. Har du fler på samma tema eller kör du samma om och om igen?

  • Anonym (6544)
    Anonym (Talande man) skrev 2015-05-06 17:44:57 följande:

    Ja, detta var ju en väldigt rolig historia du tänkt ut. Har du fler på samma tema eller kör du samma om och om igen?


    Vad menar du ?
  • trololol
    Anonym (Talande man) skrev 2015-05-06 17:44:57 följande:

    Ja, detta var ju en väldigt rolig historia du tänkt ut. Har du fler på samma tema eller kör du samma om och om igen?


    Lägg av.

    När man bjuder in andra i sitt sexliv så MÅSTE man kommunicera! Säg det till henne. Vad händer om ni går med på något ni egentligen inte gillar? Sex är faktiskt ett känsligt ämne och man bjuder in andra till en öm punkt, se till att prata med varandra vad som är okej och inte okej, vad ni gillade och inte gillade, så ni kan förhindra att någon av er går och surar och blir skitsne över något. Kommunikation räddar många relationer.
  • Testalite

    Jag tror att problemet är att du just kom i henne och inte i din flickvän. Vet av egen erfarenhet att just den saken är känslig för många tjejer. Orgasmen är liksom deras.

    Problemet blir ju nu om denna tanke kom upp nu. då måste hon kunna säga det till dig.
    Och utan att ge dig skuldkänslor. För om hon sagt att allt är tillåtet så kan hon inte sura över det.
    Utan då får hon säga att nästa gång får du inte komma i en annan tjej.

  • Anders 386

    Kan ju faktiskt vara så att din flickvän just nu brottas  med en motsättning mellan sin logik och sina känslor. (Nåt som jag iaf ofta råkar ut för.)

    Dvs rent logiskt tycker hon att du inte har gjort något fel eftersom ni har gett er in i det där med trekant - men samtidigt har hon reagerat känslomässigt på att du tömt dig i en annan kvinna.

    Troligen behöver hon bearbeta händelsen i sitt inre för att försöka acceptera det som hänt.
    Du ska självklart inte ta upp frågan med henne - men vara lyhörd för om hon vill diskutera saken. Ge det lite tid bara så ska du se att det löser sig.

  • Anonym (Ts)

    Ja jag vet inte riktigt. Hade gärna fortsatt att ha kontakt med den här andra tjejen och träffats igen. Men jag ska göra som du sa Anders, vänta ut det och ge det lite tid. Hon var fortfarande upprörd igår kväll när vi gick och la oss..

  • Armageddon

    Väldigt märkligt att först säga att det inte finns några gränser, och sen bli sne för saker som skett under sexet.

    Om det nu är så att hon missbedömt hur det skulle kännas att du kom igen annan tjej så får hon väl ta upp det med dig, och berätta hur hon känner.

    Att hålla på och vara sur och vresig men inte tala om varför är ju bara omoget och fjortisaktigt.

    När vi har sex med andra inblandade, reder vi alltid ut sådant innan, vad som ok och vad som inte är det, så slipper man tråkig stämning efteråt.

  • Testalite
    Anonym (Ts) skrev 2015-05-07 09:54:57 följande:

    Ja jag vet inte riktigt. Hade gärna fortsatt att ha kontakt med den här andra tjejen och träffats igen. Men jag ska göra som du sa Anders, vänta ut det och ge det lite tid. Hon var fortfarande upprörd igår kväll när vi gick och la oss..


    Tips ha inte kontakt med henne. ta inte ens upp det snacket hemma. Utan låt din tjej ta det steget.
  • Smila

    Ibland vet man ju inte förrän efteråt att man upplever något som jobbigt. Det är besvärligt med trekanter i ett förhållande, jag har varit med om flera stycken och nu på senare år bestämt mig för att inte blanda in någon tredje part öht. I så fall får man vara fyra. Tre är svårt.

    Det är säkert det, att du kom i den andra tjejen och din tjej hade nog inte föreställt sig det scenariot. Det kan ju även bero på hur ni fortsatte efter det? Var det slut sen? Det är ju viktigt att du fortsätter hålla fokus på de andra två trots att du kommit... Med andra ord, det kan även varit hur du hanterat situationen som hon blivit upprörd över.

    Visa henne att du är orolig över att hon inte verkar vara nöjd efter trekanten. Ta INTE upp att du vill göra det igen med samma tjej, det får hon föreslå isf. Ditt förhållande är viktigast och visa din tjej att du tycker det.

    Och nämn för all del INGENTING om att det var för att det var så skönt att du inte kunde behärska dig. Då är det nog slut på trekanter för er del. Gå på äggskal!

  • Anonym (Ts)
    Smila skrev 2015-05-07 11:16:39 följande:

    Ibland vet man ju inte förrän efteråt att man upplever något som jobbigt. Det är besvärligt med trekanter i ett förhållande, jag har varit med om flera stycken och nu på senare år bestämt mig för att inte blanda in någon tredje part öht. I så fall får man vara fyra. Tre är svårt.

    Det är säkert det, att du kom i den andra tjejen och din tjej hade nog inte föreställt sig det scenariot. Det kan ju även bero på hur ni fortsatte efter det? Var det slut sen? Det är ju viktigt att du fortsätter hålla fokus på de andra två trots att du kommit... Med andra ord, det kan även varit hur du hanterat situationen som hon blivit upprörd över.

    Visa henne att du är orolig över att hon inte verkar vara nöjd efter trekanten. Ta INTE upp att du vill göra det igen med samma tjej, det får hon föreslå isf. Ditt förhållande är viktigast och visa din tjej att du tycker det.

    Och nämn för all del INGENTING om att det var för att det var så skönt att du inte kunde behärska dig. Då är det nog slut på trekanter för er del. Gå på äggskal!


    Grejen är att hon tagit upp det nu. Hon säger att hon förstår att jag tyckte hon var mycket skönare och trängre. För hon tycker inte att jag stönar och kommer så fort när vi är med varandra..

    Vad fasen ska jag svara på det? Visst hon har ju rätt. Men det kan jag ju inte säga. Inte efter att hon hållt på såhär.
Svar på tråden Jävligt konstig stämning efter trekant