• Anonym (:-O)

    Knipkulor som fastnar

    I går fick jag hem mina knipkulor som jag hade beställt. Tänkte att jag skulle bli riktigt tight för killen. För några timmer sedan stoppade jag in dom för fösta gången, tanken slog mig att dom är rätt stora, men efter lite bök fick jag dom på plats. Nu till det riktigt jobbiga. Jag höll inte på att få ut dom igen. Jag drog och drog men dom satt verkligen fast. I över 20 minuter fick jag hålla på. Till slut la jag mig i badkaret i hett vatten och fick till slut ut dom. Nu vet jag inte om jag vågar använda dom igen. Ska det verkligen vara sådär?

  • Svar på tråden Knipkulor som fastnar
  • Anonym (:-O)
    sk0skav skrev 2015-05-06 16:22:14 följande:

    Om dom fastnar så lätt är de nog för stora. Eller så är du tillräckligt tight ????


    Jag är nog redan rätt tight, men vill bli tightare. Ruskigt tight vill jag bli.
  • Anonym (Seg_deg)
    Anonym (:-O) skrev 2015-05-06 17:36:30 följande:
    Jag är nog redan rätt tight, men vill bli tightare. Ruskigt tight vill jag bli.
    Så ruskigt då.
  • Lis Alm

    Hade du glidmedel på dina kulor och slidöppning när du förde in dem?Det är ett måste, annars finns stor risk för att de "torkar" fast och då irriterar du slemhinnorna när du tar ut de. 


    Använd gärna ett silikonbaserat glid som håller längre.

  • Anonym (:-O)
    Lis Alm skrev 2015-05-07 10:44:17 följande:

    Hade du glidmedel på dina kulor och slidöppning när du förde in dem?Det är ett måste, annars finns stor risk för att de "torkar" fast och då irriterar du slemhinnorna när du tar ut de. 


    Använd gärna ett silikonbaserat glid som håller längre.


    Ja jag använde glidmedel, annars hade jag aldrig fått in dom.
Svar på tråden Knipkulor som fastnar