• Anonym (Letar)

    Bästa smidiga vibratorn?

    Vilken är enligt er den bästa vibratorn för klittan?

    Mina kriterier är att den ska vara liten men samtidigt ska den ge bra vibbar. Jag har en miniliten dildo som bara ger små ettriga vibbar och den känns liksom inte på djupet om man säger så, utan bara på ytan och det leder liksom ingenvart... samtidigt känns en smal liten dildo inte så skön rakt på klittan, vill liksom ha lite mer yta på det om det ska kunna ge nåt vettigt. 

    Har sneglat på ägg men undrar lite om det finns någon som är lite plattare, så den har mer vibb-yta liksom. Den behöver inte köras in i fittan, men ska kunna ha den som avlastning för sambon under slickarbete, för mig själv att hålla mot klittan under sex och så. Och den ska helst inte vara för dyr heller, typ max 200 spänn. 

    Tips?

  • Svar på tråden Bästa smidiga vibratorn?
  • Anonym (lipstick)

    Jag har en söt liten klittvibbare som ser ut som ett läppstift! Perfekt att ha i handväskan. Tog ett tag att vänja mig vid vibrationerna men den har gett mig mången sköna o! Screaming O.. sinful. se

  • MissHelene

    Min favorit är ett litet ägg som man laddar upp genom uttaget i väggen emellanåt, bästa trycket i dom små rackarna, dom med batterier förbrukar jag som smör så har lagt ned d, kommer inte ihåg vad den heter men är lila/vit och får mig att komma på sekunder^^

  • Anonym (Letar)
    Pontus2014 skrev 2015-05-14 19:34:20 följande:

    Här kommer det ett hett tips....
    När jag kom hem en dag så överraskade faktiskt min fru mig.
    Plötsligt tog hon fram en sexleksak som hon hade beställt på nätet.
    http://www.vuxensaker.se/honi-mini-vibe-svart

    prova den, en riktig höjdare......


    Den verkar intressant faktiskt. 

    I övrigt, den del säger Lelo, men de verkar ju bara göra dyra grejer. Speciellt de där lite böjda klittvibbarna (som ändå är en sån som jag gärna skulle vilja ha) går ju på typ 800 spänn... :( Finns det fler böjda klittvibbar som inte är såå dyra? Kan liksom inte hitta när jag söker.
  • Anonym (Paret)
    har ett vibrerande ägg som heter wild passon köpt på www.box2you.se för 40 spänn. Kan vara den bästa klitorisvibratorn jag har faktiskt trots priset tro det eller ej. Gäller att det är som du säger lite kraftigare vibbar som har lite drag. Annars är de en wand som gäller.
Svar på tråden Bästa smidiga vibratorn?