• Anonym (v7)

    blödning i v 7

    Var hos gym idag eftersom jag blött väldigt mycket .

    Hon såg ett foster som hjärtat ticka på.

    Hon såg även en blödning på vul. Hon kunde inte garantera något , risk för missfall men även chans att det fortsätter och växa och må bra . Inget hon kunde göra eller lova .

    Mår illa fortfarande ,och fick missfall för 2 månader sedan . Någon som har varit med om något liknande ?

  • Svar på tråden blödning i v 7
  • Anonym (ti)

    Skulle ju kunna vara så att du egentligen skulle ha väntat tvillingar, men att du fick mf på den ena.
    Om fostrets hjärta slå så tycker jag du kan försöka slappna av :) Lyckat till!

  • Anonym (v7)
    Anonym (ti) skrev 2015-05-06 18:27:23 följande:

    Skulle ju kunna vara så att du egentligen skulle ha väntat tvillingar, men att du fick mf på den ena.

    Om fostrets hjärta slå så tycker jag du kan försöka slappna av :) Lyckat till!


    Kan dom inte se missfall från en tvilling på vul?
  • Anonym (ti)
    Anonym (v7) skrev 2015-05-06 19:14:56 följande:
    Kan dom inte se missfall från en tvilling på vul?
    Nja det beror på hur pass tidigt ena fostret slutade att utvecklas, då kan de inte se mer än att det finns blod i livmodern tex tror jag.
    Men ett hjärta som slår är bra! Håller tummarna att allt ser fint ut vid nästa besök också :) 
  • Anonym (v7)

    Jag har fortsatt blöda kom bara lite i några dagar men nu har det kommit lite mera inte störtflod men ändå samt jag fått ont .

    Jag förväntar mig ett missfall känns inte som det kommer gå hela vägen när det håller på så .

    Illamåendet ligger dock kvar samt tröttheten .

    Fundera på ringa kk snart eftersom jag har fått ont igen vilket doktorn sa jag skulle göra .

    om det skulle varit en tvilling skulle jag så fall fått missfall v 5 hade stick och kramper innan men doktorn nämnde bara blödning i livmodern .

    Hade aldrig hört det innan .

  • Anonym (ti)
    Anonym (v7) skrev 2015-05-11 11:33:22 följande:

    Jag har fortsatt blöda kom bara lite i några dagar men nu har det kommit lite mera inte störtflod men ändå samt jag fått ont .

    Jag förväntar mig ett missfall känns inte som det kommer gå hela vägen när det håller på så .

    Illamåendet ligger dock kvar samt tröttheten .

    Fundera på ringa kk snart eftersom jag har fått ont igen vilket doktorn sa jag skulle göra .

    om det skulle varit en tvilling skulle jag så fall fått missfall v 5 hade stick och kramper innan men doktorn nämnde bara blödning i livmodern .

    Hade aldrig hört det innan .


    Blödning i livmodern KAN vara en tvilling som inte blev något av. 
    Ja ring kk, håller tummarna för dig!! 
  • Anonym (v7)

    Var på gyn i dag hjärtat ticka fortf hematomen hade blivit större ligger under bebisen .
    Kommer att blöda hur det än går .
    Dock hade bebisen inte växt så pass mycket som den skulle göra men den hade växt .

    Blev inte så mycket lugnare av detta vul men återbesök nästa fredag 

  • Anonym (ti)
    Anonym (v7) skrev 2015-05-12 14:03:27 följande:

    Var på gyn i dag hjärtat ticka fortf hematomen hade blivit större ligger under bebisen .
    Kommer att blöda hur det än går .
    Dock hade bebisen inte växt så pass mycket som den skulle göra men den hade växt .

    Blev inte så mycket lugnare av detta vul men återbesök nästa fredag 


    Va jobbig för dig, men försök se det positivt så länge bebisens hjärta tickar på.
    Hur stor va bebisen nu? 

    Håller tummarna så hårt jag kan att bebis växt ordentligt till nästa vul! 
  • Anonym (v7)

    Det sa dom inte exakt men som förstod det sa dom att den hade växt men inte så mycket som den skulle göra.

    Jag förstår att det är väldigt små marginaler och kan vara något fel på mätningen föra gången .

    kan även vara något fel .

    Kan inte alls detta inom att bebis växt för lite .

    Alla mina andra Graviditeter har varit rena drömmen .

    Jag kan acceptera ett missfall inte det som är jobbigt det är vänta och förhoppningar som är påfrestande .

    Har mest fått dåliga nyheter denna graviditeten.

    Först blödningen och sedan att den växt lite för lite .

    Förstår inte riktigt att denna lilla krabat kan vara i liv ,vv

  • Anonym (v7)

    Som tur är har vi redan barn och vi anser nu får ödet bestämma .

    Vi har ingen makt om detta .

    Jag har varit med om felbedömning inom på hur gammalt barnet och det händer och barn växer till sig ibland .

    Det är milimetrerar det gäller så inte stora marginaler .

    I helgen mådde jag inte illa nu har det kommit tillbaka som in i .

  • Anonym (v7)

    Bebisen mådde bra igår hjärtslag och stor som eTT foster ska vara i v 9

    blödningen hade blivit 1cm mindre plus lite tunnare .så nu var blödningen 3cm

  • Anonym (ti)
    Anonym (v7) skrev 2015-05-23 11:37:53 följande:

    Bebisen mådde bra igår hjärtslag och stor som eTT foster ska vara i v 9

    blödningen hade blivit 1cm mindre plus lite tunnare .så nu var blödningen 3cm


    Känns ju som att det skulle ha varit tvillingar från början. Skönt att allt såg fin ut med bebisen :)
Svar på tråden blödning i v 7