• Anonym (Hon)

    Asian Cowgirl?

    Hej!
    Jag och min sambo har haft lite svårt att hitta sexställningar som gör att han kommer genom penetration, men nu har vi hittat en som är väldigt skön för honom: asian cowgirl http://www.sexinfo101.com/sp_asiancowgirl.shtml

    Det är fantastiskt att se honom njuta, men det är sjukt svårt för mig att vara uthållig då den kräver mycket arbete för mina ben och ger mjölksyra nästan direkt :( någon som har erfarenhet av ställningen och kan ge tips på hur man kan träna upp den eller göra den mindre påfrestande på mina ben?

  • Svar på tråden Asian Cowgirl?
  • Anonym (Hon)

    Ingen som har erfarenhet av asian cowgirl? :)

  • Anonym (Gustav)

    Han måste stötta dig med händerna. Så att du kan slappna av lite i vad- och lårmuskler.

    Har prövat den och man måste som kille stötta upp underifrån ordentligt.

  • Anonym (Hon)
    Anonym (Gustav) skrev 2015-05-11 14:22:30 följande:

    Han måste stötta dig med händerna. Så att du kan slappna av lite i vad- och lårmuskler.

    Har prövat den och man måste som kille stötta upp underifrån ordentligt.


    Tack! det får vi prova :)
    Har även läst någonstans att det är en ställning som funkar bra i bilens baksäte (stöd för ryggen), synd bara att det inte går att återskapa bilbaksäten hemma :P
  • blixtmannen

    Skön ställning, jag kommer jätte fort i den ställningen. När vi kör en snabbis och frugan vill att det ska snabbt så sätter hon sej på mej, Reversed asian cowgirl är ännu häftigare när man ser rakt in i analen på henne

Svar på tråden Asian Cowgirl?