• cattis83

    kan detta stämma...

    Nu gör jag som de andra flesta när jag väntade mina andra barn har jag inte tvekat på gravtesterna men nu satte jag här. Är det positivt el negativt.

  • Svar på tråden kan detta stämma...
  • cattis83
    Grus grus skrev 2015-05-13 06:13:45 följande:

    Det är helt klart positivt! Grattis och kika gärna in i januari-tråden:

    www.familjeliv.se/forum/thread/75214834-bf-januari-2016


    online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
    Det ska jag göra känns bara så konstigt då jag hade sex den

    25/4

    Ägglossning den 26-27/4typ

    Tog ur min kopparspiral den 30/4

    Väntade att min mens skulle dykt upp i söndags. Men den kom inte. Så om det nu e ett positivt test så måste det varit superspermier och ägg. ???? känner ingenting känns inte som jag är gravid å inte heller att mensen är på ingång. Men gravid verkar det ju vara som... ????
  • cattis83
    Grus grus skrev 2015-05-13 06:13:45 följande:

    Det är helt klart positivt! Grattis och kika gärna in i januari-tråden:

    www.familjeliv.se/forum/thread/75214834-bf-januari-2016


    online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
    Det ska jag göra känns bara så konstigt då jag hade sex den

    25/4

    Ägglossning den 26-27/4typ

    Tog ur min kopparspiral den 30/4

    Väntade att min mens skulle dykt upp i söndags. Men den kom inte. Så om det nu e ett positivt test så måste det varit superspermier och ägg. ???? känner ingenting känns inte som jag är gravid å inte heller att mensen är på ingång. Men gravid verkar det ju vara som... ????
  • Grus grus

    Har du inte haft sex efter den 25 april? Tänkte att du kanske har sen ägglossning så den var runt den 30 april? Har dock hört om spermier som kan leva upp till en vecka och vänta på ägget. I de fall blir det till 80% en flicka då tjejspermier lever längre.


    online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
  • cattis83
    Grus grus skrev 2015-05-13 18:03:17 följande:

    Har du inte haft sex efter den 25 april? Tänkte att du kanske har sen ägglossning så den var runt den 30 april? Har dock hört om spermier som kan leva upp till en vecka och vänta på ägget. I de fall blir det till 80% en flicka då tjejspermier lever längre.


    online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
    Vi mös till den 2 maj å 7-8 maj oxå... Vad tror blev det till senare... Ska testa ett digitalt i morgon då står det väl vilken vecka man är i...
  • Grus grus

    Jag hade satsat mina pengar på att unge blev till den 2 maj.


    online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
  • cattis83
    Grus grus skrev 2015-05-13 20:21:22 följande:

    Jag hade satsat mina pengar på att unge blev till den 2 maj. smile1.gif


    online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
    Hi hi jag tror nästan mer på det oxå ägglossningstest visade inte någon ägglossning de 4.5 och 6 maj för då testade jag bara för skoj skull väntade på att min mens skulle komma :)
  • Cissi2801

    Hej!

    Jag har skrivit i andra trådar med samma test... Detta togs förra lördagen...

    Ser ni strecket oxå??

Svar på tråden kan detta stämma...