• Svar på tråden Är det här ett så kallat spökstreck?
  • Fian88
    Erizajo skrev 2015-05-13 15:24:02 följande:

    Fattar inte varför så många kallar uppenbart negativa test för spökstreck??


    Därför att man ofta ser dom i verkligheten men dom syns inte på bild! Har själv fått flera sådana på billiga stickor.
  • Anonym (Gravid)

    Fast det skulle lika gärna kunna vara ett svagt svagt plus om du nu är ett par dagar före bil. Om det är rosa till färgen. Ser något svagt där liksom även genom min telefon. Så "uppenbart negativt" tycker jag inte det är.

    Såhär såg mitt test ut på bim-6. Jag var gravid.

  • Bodrum

    Jag tycker båda testen ser negativa ut. Det betyder ju inte att man inte är gravid, bara att testet inte ger utslag än.

  • Anonym (Gravid)
    Bodrum skrev 2015-05-16 15:40:38 följande:

    Jag tycker båda testen ser negativa ut. Det betyder ju inte att man inte är gravid, bara att testet inte ger utslag än.


    Fast i verkligheten syns det, även om man måste anstränga sig. Jag ser ett svagt streck på TS bild. Dock för tidigt att säga om det är dspökstreck eller plus.
  • Cissi2801

    Jag tog ett testa tidigt igår, och fick ett svagt streck på Stickan... Här kommer bilden från igår

  • Cissi2801
    Anonym (Gravid) skrev 2015-05-16 23:47:12 följande:
    Fast i verkligheten syns det, även om man måste anstränga sig. Jag ser ett svagt streck på TS bild. Dock för tidigt att säga om det är dspökstreck eller plus.
    Kan du kolla min bild oxå? Sedan måste jag fråga om det är för tidigt och ringa barnmorskan?
  • Anonym (Gravid)
    Cissi2801 skrev 2015-05-17 09:40:24 följande:

    Kan du kolla min bild oxå? Sedan måste jag fråga om det är för tidigt och ringa barnmorskan?


    Jag ser helt klart ett svagt på ditt också. Kan du ta ett när det torkat lite också?

    Prova imorgon eller om två dagar så borde det bli starkare. Så länge du ser stegring varannan dag är allt som det ska :).

    Angående barnmorska vet jag inte, du kan ringa men jag tror inte du får komma på inskrivning förrän vecka 8 tidigast. Jag är i vecka 6 och har inte ringt än.
  • Cissi2801
    Anonym (Gravid) skrev 2015-05-17 12:31:57 följande:
    Jag ser helt klart ett svagt på ditt också. Kan du ta ett när det torkat lite också?

    Prova imorgon eller om två dagar så borde det bli starkare. Så länge du ser stegring varannan dag är allt som det ska :).

    Angående barnmorska vet jag inte, du kan ringa men jag tror inte du får komma på inskrivning förrän vecka 8 tidigast. Jag är i vecka 6 och har inte ringt än.
    Okej, har beställt hem cb med veckoindiktator... Kommer hem nu i veckan
  • Cissi2801
    Bodrum skrev 2015-05-22 19:33:47 följande:

    Hur gick det?


    Jag får köpa gravtest på måndag och ta de på tisdag morgon
  • Cissi2801
    Bodrum skrev 2015-05-22 19:33:47 följande:

    Hur gick det?


    Jag plussade igår
Svar på tråden Är det här ett så kallat spökstreck?