• Anonym (Ledsen)

    Min pojkvän spydde nästan av mitt rövhål...

    Jag blev väldigt ledsen nyss för jag har aldrig själv tittat på mitt rövhål och jag har alltid undrat hur det ser ut. Men det är svårt att ta foton själv så jag bad min pojkvän... Kan även lägga till att jag aldrig rakar mig där så ja, det var hårigt. Han började nästan klökas av bilden och jag blev väldigt kränkt av det här. Vad ska jag göra nu? Han vill inte ens prata med mig...

  • Svar på tråden Min pojkvän spydde nästan av mitt rövhål...
  • taquine
    Tines skrev 2015-05-13 22:32:42 följande:

    *suck*

    Om du menar allvar så måste jag fråga varför du måste se din anal?? Varför foto hålet? Allvarligt??


    Lägga ut på fejjan såklart 
    TS tror inte ett enda analhål är speciellt  snyggt , låter jävligt omoget av din kille måste jag säga , hur gamla är ni?
    Goodness me
  • j a d e d

    Han kan bearbeta sitt trauma med ett par sessioner KBT. Föreslå det och raka rövhålet och eventuellt även svansen.

  • Anonym (Trolljägaren NO:1)
    Anonym (Ledsen) skrev 2015-05-13 22:30:41 följande:

    Jag blev väldigt ledsen nyss för jag har aldrig själv tittat på mitt rövhål och jag har alltid undrat hur det ser ut. Men det är svårt att ta foton själv så jag bad min pojkvän... Kan även lägga till att jag aldrig rakar mig där så ja, det var hårigt. Han började nästan klökas av bilden och jag blev väldigt kränkt av det här. Vad ska jag göra nu? Han vill inte ens prata med mig...


    Trolltråd på en påhittad historia för att folk ska bli upprörda och skriva en massa svar på ett fake!!!!
  • Frontline
    FIame skrev 2015-05-14 00:36:57 följande:
    Varför ingen bild så att vi skulle kunna bedöma?
    Nej för fan vi ska ju kunna sova inatt ju
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Djävulens Högra Hand
    Anonym (Ledsen) skrev 2015-05-13 22:30:41 följande:

    Jag blev väldigt ledsen nyss för jag har aldrig själv tittat på mitt rövhål och jag har alltid undrat hur det ser ut. Men det är svårt att ta foton själv så jag bad min pojkvän... Kan även lägga till att jag aldrig rakar mig där så ja, det var hårigt. Han började nästan klökas av bilden och jag blev väldigt kränkt av det här. Vad ska jag göra nu? Han vill inte ens prata med mig...


    Men han kanske kan ta ett litet skitsnack med hålet då? Beklämmande verkar det vara iaf, kanske dags att nypa av?
  • Sarakechi

    Nu känner jag ännu mindre respekt för människor... Det är sjukt vad en del är tappade, troll eller ej!

  • Millicent

    Ska utgå från att det är sant även om risken finns att det inte är det. För herregud vad dumma människor det finns. 

    Tråkigt TS, mycket tråkigt. Jag tror de allra flesta skulle bli ledsna om någon uppgav att de fick kväljningar av att titta på vad det nu skulle handla om för del av kroppen. De allra flesta har nog också vett nog i skallen att inte hålla på och säga så till andra och särskilt inte till någon de är ihop med. 

    Tror lugnt du kan släppa idioten och träffa någon som gillar utsikten när ni knullar bakifrån. Sex blir oskoj om man ska ha kroppsnoja under tiden. Tvärtom när man kan slappna av och njuta och känna sig sexig. 


    "Education is not the learning of facts, but the training of the mind to think." -Albert Einstein
  • Anonym (Synd)
    Anonym (Ledsen) skrev 2015-05-13 22:30:41 följande:

    Jag blev väldigt ledsen nyss för jag har aldrig själv tittat på mitt rövhål och jag har alltid undrat hur det ser ut. Men det är svårt att ta foton själv så jag bad min pojkvän... Kan även lägga till att jag aldrig rakar mig där så ja, det var hårigt. Han började nästan klökas av bilden och jag blev väldigt kränkt av det här. Vad ska jag göra nu? Han vill inte ens prata med mig...


    Synd
  • CatrinWerner

    Du skall va den du är inget annat. Man kan göra något åt ditt " problem" men det är helt och upp till dig. Vad andra tycker om DIN kropp skall du inte lyssna på. Även om din pojkvän beter sig illa enligt min mening.

    Sänder med en stor kram

    Vad dig själv.

  • Anonym (HAHA OMG)

    Ja. Fick mig ett skratt men tycker samtidigt synd om dig. Nej men skit i honom seriöst. Herregud. Varför visar du ens en orakad, lite mer okej om den var orakad eller om du kontrollera den själv först ????

Svar på tråden Min pojkvän spydde nästan av mitt rövhål...