• Aniiee

    Hearthstone

    Finns det några Hearthstone-spelare på forumet? Det skulle vara kul =)


    Bokcitat, filmcitat, musikcitat, spelcitat..... har du inget vettigt att säga själv?
  • Svar på tråden Hearthstone
  • Zerc

    Spelade Hearthstone typ 20 gånger endast för att låsa upp en sak i World of warcraft, haha! Men visst är det ett kul gratisspel, absolut =) Hunter och Warrior var mina favoriter =)

  • Aniiee
    Zerc skrev 2015-05-16 22:16:50 följande:

    Spelade Hearthstone typ 20 gånger endast för att låsa upp en sak i World of warcraft, haha! Men visst är det ett kul gratisspel, absolut =) Hunter och Warrior var mina favoriter =)


    Hearthsteed är ju cool! Min favorit =)

    Man kanske ska vara gammal magic-spelare för att verkligen gilla att spela hearthstone. Jag föredrar att spela mage, men jag spelar med alla. Just nu håller jag på att skramla ihop nya lekar, efter expansionen de släppte (Blackrock mountain), så just nu är jag urusel.... men men. 

    Jag spelade just en derpstone high i Arena. Det gick inte särskilt bra, men det var roligt.Borde ha tagit en plåt på min kurva, den var jätteknäpp....
    Bokcitat, filmcitat, musikcitat, spelcitat..... har du inget vettigt att säga själv?
  • Zerc
    Aniiee skrev 2015-05-16 22:26:02 följande:
    Hearthsteed är ju cool! Min favorit =)

    Man kanske ska vara gammal magic-spelare för att verkligen gilla att spela hearthstone. Jag föredrar att spela mage, men jag spelar med alla. Just nu håller jag på att skramla ihop nya lekar, efter expansionen de släppte (Blackrock mountain), så just nu är jag urusel.... men men. 

    Jag spelade just en derpstone high i Arena. Det gick inte särskilt bra, men det var roligt.Borde ha tagit en plåt på min kurva, den var jätteknäpp....

    Hearthsteed är väl rätt cool, men så tråkigt att i stort sett alla har den ;)


    Spelar dock inte WoW längre, tycker att WoD var en ganska stor besvikelse, tyvärr. Spelar inte direkt någonting speciellt för tillfället, men kanske får ge Hearthstone en chans på riktigt sedan när jag blivt uttråkad av att bara sitta och läsa Aftonbladet ;)

  • Unaangelita

    Jag spelar också HS!
    Är inte intresserad av några dataspel ö.h.t egentligen, är en kort och sällskapsspel-tjej, men min sambo spelar lite och han lärde upp mig och jag tycker det är riktigt skoj nu!

    Tycker det är riktigt kul med lite nya saker, tröttnar på att bara spela samma gubbar. Sitter o väntar på den nya Tavern Brawl (eller vad det heter haha) så man får spela lite nytt :)

    Är det någon som kommit ner i rank? Alltså som proffs typ?

  • Aniiee
    Unaangelita skrev 2015-06-24 05:28:55 följande:

    Jag spelar också HS!
    Är inte intresserad av några dataspel ö.h.t egentligen, är en kort och sällskapsspel-tjej, men min sambo spelar lite och han lärde upp mig och jag tycker det är riktigt skoj nu!

    Tycker det är riktigt kul med lite nya saker, tröttnar på att bara spela samma gubbar. Sitter o väntar på den nya Tavern Brawl (eller vad det heter haha) så man får spela lite nytt :)

    Är det någon som kommit ner i rank? Alltså som proffs typ?


    =) Kul att du spelar. 

    Jag väntar också på Tavern Brawl, Den nya bör dyka upp runt 10-tiden.

    Nja, proffs kan man inte kalla mig. Alls, faktiskt. Jag har kommit upp till 13 en gång i ranked, men jag spelar mest arena.  Vi får se hur det blir med de nya lekarna jag försöker få ihop, jag lägger inga pengar på HS, så det tar lite tid. Men jag har tålamod =)
    I can't imagine a man really enjoying a book and reading it only once. - C.S. Lewis
  • Unaangelita

    Ja jag jobbar natt denna vecka och blev faktiskt besviken att jag inte kunde spela efter midnatt haha.
    Oj 13 är ju jättebra! Min bästa rank är 15 haha då med en tråkig snabb Hunter, känns omöjligt annars.

    Arenan är ju skitskoj! Men jag har svårt att få ihop guld till det hela tiden och är lite för snål för att betala varje gång. Det är ju lite av ett tur/otursspel och just tur är inte min grej. Men det är kul att spela när man får chansen att spela med bra kort, massa legendary´s som jag inte har, och aldrig kommer få ihop dust till att köpa heller.

    Vad är det bästa du kommit i Arenan då? O med vilken gubbe?
    Jag är så sjukt nyfiken på vad man får när man klarar alla matcher Glad

  • Aniiee
    Unaangelita skrev 2015-06-24 06:41:38 följande:

    Ja jag jobbar natt denna vecka och blev faktiskt besviken att jag inte kunde spela efter midnatt haha.
    Oj 13 är ju jättebra! Min bästa rank är 15 haha då med en tråkig snabb Hunter, känns omöjligt annars.

    Arenan är ju skitskoj! Men jag har svårt att få ihop guld till det hela tiden och är lite för snål för att betala varje gång. Det är ju lite av ett tur/otursspel och just tur är inte min grej. Men det är kul att spela när man får chansen att spela med bra kort, massa legendary´s som jag inte har, och aldrig kommer få ihop dust till att köpa heller.

    Vad är det bästa du kommit i Arenan då? O med vilken gubbe?
    Jag är så sjukt nyfiken på vad man får när man klarar alla matcher Glad


    Jag föredrar control och tempo-lekar framför aggro. Jag har faktiskt bara en aggro-lek (warlock), en tempo (mage) och resten är control. Jag har gjort en lek av varje. Just because I could. Tänker komma till minst 5 med min mage tempo-lek så fort jag fått ihop de sista tre korten. 

    Haha, jag spelar arena, men jag är JÄTTEDÅLIG på det. Eller, egentligen inte dålig, kanske, men jag derpar mest omkring i arena, sätter mig själv konstiga regler. Det är för att jag passar på att streama när jag köpen in mig på arena, och då är det mest "på skoj". Jag har dock börjat spela mer på allvar på den amerikanska servern, så jag kommer väl bli bättre. Just nu är mitt bästa arenaresultat whooping 2. Det var extremt nära en gång att bli 3, men då lade mitt internet ner =( 

    När man vinner 12 matcher får man 5 vinstboxar. Garanterat 1 kortpaket och 215-235 guld, de andra 3 är random. Random kan man få: 25-185 guld, 1 gyllene kort eller 1 kortpaket, per låda.
    I can't imagine a man really enjoying a book and reading it only once. - C.S. Lewis
  • Aniiee
    Så svårt är det inte skrev 2015-09-10 20:21:29 följande:

    awesome


    Helt klart =P
    Gire bless me, have I only hot-blooded boys left in my fold?
  • Så svårt är det inte
    Aniiee skrev 2015-09-10 20:41:00 följande:
    Helt klart =P
    Haha gillar att han är ödmjuk i slutet, :) har då aldrig sett sådan axe flinger combo forever rank 14
Svar på tråden Hearthstone