• Anonym (pingl­an)
    Äldre 13 May 22:56
    7572 visningar
    24 svar
    24
    7572

    Är gift med en rysk man, frågor?

    Möts ofta med fördomar på grund av min mans ursprung. Vad tänker ni när ni hör en svensk kvinna och en rysk man? Frågor?
  • Svar på tråden Är gift med en rysk man, frågor?
  • Anonym (.)
    Äldre 13 May 22:59
    #1
    -2 +1

    Att kvinnan troligen inte är speciellt snygg eller har dolda fel t ex i huvudet.

    Varför gifta sig med en rysk (eller någon annan nationalitet) man när det finns så många singelmän på hemmaplan?

  • Äldre 13 May 23:23
    #2

    Varför skulle du mötas av fördomar pga det? Tja vad ska man ställa för fråga egentligen, vad tycker din man om Putin då?

  • Äldre 14 May 00:31
    #3

    Dricker han mycket vodka?


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Äldre 14 May 01:41
    #4
    Anonym (.) skrev 2015-05-13 22:59:19 följande:

    Att kvinnan troligen inte är speciellt snygg eller har dolda fel t ex i huvudet.

    Varför gifta sig med en rysk (eller någon annan nationalitet) man när det finns så många singelmän på hemmaplan?


    Kan bero på kvalitén som singelmännen på hemmaplan har att erbjuda ;D
  • Äldre 14 May 01:52
    #5

    Vad jag tänker? Inte ett skit. Jag har gillat de ryssar jag träffat(och ukrainare med för den delen), både genom jobb och fritid, de har varit sköna typer, förutom en excentrisk konstnär, han var hel galen, tänk Peter Stormare i Armageddon, fast på riktigt. Kul filur, men lite för wacko för att jag skulle stå ut med att hänga med honom någon mer gång.

    Sedan är min Svärmor(om än ej officiellt, då vi inte är gifta) är från Ryssland ursprungligen.

  • Äldre 15 May 01:16
    #6

    Har inga frågor. Hatar ryssar i alla fall. Hatar dem pga finska vinterkriget och hur rubbade de verkar vara. Är det sjuka klipp på internet så är det alltid ryssar.

  • Mascar­aklump­ar
    Äldre 15 May 01:37
    #7

    Vad möts du av för fördomar?

  • Anonym (pingl­an) Trådstartaren
    Äldre 15 May 07:05
    #8
    Mascaraklumpar skrev 2015-05-15 01:37:45 följande:

    Vad möts du av för fördomar?


    Att han alltid dricker, att jag blir misshandlad, är kränkt och måste stå i köket hela dagarna.
  • Anonym (wtf)
    Äldre 15 May 12:55
    #9

    vem bryr sig, liksom?

  • Anonym (Undra­nde)
    Äldre 17 May 16:18
    #10

    Är han en bra älskare? Är han ortodox?

Svar på tråden Är gift med en rysk man, frågor?