• Ronga

    Game of thrones

    Hej alla GOT nördar. Har ni hunnit se alla fem avsnitt av säsong fem, och vad tyckte ni? 
    Tycker själv det gått lite segt men man känner verkligen att något stort är på gång.
    Lady Melissandre är förövrigt sjukt het


    Ronga är en trevlig och äventyrlig sköldpadda
  • Svar på tråden Game of thrones
  • audio

    Trodde det var ett spel. Jag hänger inte med i tonåringars utveckling i denna tid.


    Gå och dö. Ärligt talat jag bryr mig inte (Ta det inte personligt)
  • Madmoiselle

    Jag har också sett alla avsnitt som släppts på laglig väg. Jag är lite sur över att vi inte får se mer av Arya och Brian. Brian har ju inte visats alls den här säsongen. Att följa John Snow är sjukt trist. Men jag älskar Danerys och vändningen det har tagit med drakarna.

  • Ronga
    audio skrev 2015-05-14 11:42:40 följande:

    Trodde det var ett spel. Jag hänger inte med i tonåringars utveckling i denna tid.


    Det är en serie, en av dom populäraste någonsin. Är dessutom 25 år
    Madmoiselle skrev 2015-05-14 11:44:33 följande:

    Jag har också sett alla avsnitt som släppts på laglig väg. Jag är lite sur över att vi inte får se mer av Arya och Brian. Brian har ju inte visats alls den här säsongen. Att följa John Snow är sjukt trist. Men jag älskar Danerys och vändningen det har tagit med drakarna.


    Håller med. Men du menar väl Brandon? Det sista man fick se av honom var ju sjukt mäktigt. Tror hans karaktär kommer ta ett stort steg framåt, kanske därför man inte fått se honom alls. Arya är också sjukt intressant. Hon umgås ju med den coolaste karaktären i serien imo
    Ronga är en trevlig och äventyrlig sköldpadda
  • doge

    Spoila inte de nya avsnitten, snälla! 

    Men jag tycker det går segt. Har bara sett de två första men alltså... seeeegt. 

  • Ronga
    doge skrev 2015-05-14 11:49:16 följande:

    Spoila inte de nya avsnitten, snälla! 

    Men jag tycker det går segt. Har bara sett de två första men alltså... seeeegt. 


    Kollat igenom mina inlägg, inga spoilers! Men ska verkligen tänka mig för mer, vill verkligen inte sabba något för någon
    Ronga är en trevlig och äventyrlig sköldpadda
  • annieh897

    Känns som att den här säsongen går lite segare än tidigare, men gissar att det smäller till snart och händer stora grejer. Bara går och väntar på att nån viktig karaktär ska dö.

  • Eivie
    Madmoiselle skrev 2015-05-14 11:44:33 följande:

    Jag har också sett alla avsnitt som släppts på laglig väg. Jag är lite sur över att vi inte får se mer av Arya och Brian. Brian har ju inte visats alls den här säsongen. Att följa John Snow är sjukt trist. Men jag älskar Danerys och vändningen det har tagit med drakarna.


    Bran ska inte vara med i denna säsong. De har kommit ikapp böckerna gällande hans storyline.
  • Ronga

    Har jag också hört. Tydligen hänger inte säsong 5 helt med böckerna. Men snart händer det grejer ;)


    Ronga är en trevlig och äventyrlig sköldpadda
  • Madmoiselle
    Eivie skrev 2015-05-14 15:47:06 följande:

    Bran ska inte vara med i denna säsong. De har kommit ikapp böckerna gällande hans storyline.


    Vad trist. ???? Jag hade hoppats på att han skulle komma snart.
  • Ronga

    Tycker Little finger och Varys är dom skummaste karaktärerna i serien. Det är typ omöjligt att veta vart dom står. Går inte att lita på dessa herrar, framför allt little finger.


    Ronga är en trevlig och äventyrlig sköldpadda
Svar på tråden Game of thrones