• dollypolly

    Ensam och lämnad

    Är det nån mer än jag som blivit lämnad tidigt i graviditeten? Skriv isf ett medelande till mig

  • Svar på tråden Ensam och lämnad
  • Lindax1988

    Hej jag blev lämnad av min killr för 2,5 vecka sedan.och idag fick jag reda på att jag är gravid med hans barn.. Känns väldigt jobbigt! Berättade för han idag men han svarar inte på mina meddelanden så jag vet inte vad jag ska göra. Har en son på 3 år sedan tidigare. Ska du behålla ts?

  • MissVeg

    Hej,
    Jag är i samma sits som ni andra.
    Min sambo och jag har försökt bli gravida i ett år utan resultat. Dagen efter jag äntligen kryssade berättade han att han träffat någon annan...
    Vi har inte haft det bra i slutet av förhållandet utan är mer som vänner idag. Känns ändå sjukt jobbigt att behöva gå igenom allt ensam, men vill inte göra abort. Är 30+ och vet inte om jag får någon chans senare i livet.
    Han säger att han har mixade känslor iom att hans nya är 40+ och förmodligen inte kan få barn.

  • Lindax1988

    Oj det låter jobbigt men då ska du behålla antar jah. För mig lutar det åt att behålla. Jag har en son sedan tidigarr och jag vet att jag fixar detta själv och det gör.ni andra oxå!

  • MissVeg

    Hela mitt hjärta vill behålla. Men känner viss oro att vara själv med all glädje och sorg.

    Fick tips av en vän att besöka psykolog o prata om det med en professionell och det ska jag göra. 

  • sommarsol1

    Hej! 
    Jag kastade ut mitt x i fredags! Är i v11 och fan va skönt att göra sig av med bagaget. Nu kan man andas ut och njuta av graviditeten. Första dagarna funderade jag på om jag skulle gå igenom detta själv. Och visst ska jag det. Vi kvinnor klarar allt! 

  • Gravidigen1985

    Hejsan alla starka gravida! :)

    Är också gravid, vecka 8, och ensam.

    var bor ni nånstans? :)


  • Ina81

    Malung i Dalarna! Var på ultraljud i måndags var underbart att se den lilla hur mår ni andra. Själv hoppar mitt mående upp och ner

  • Gravidigen1985
    Ina81 skrev 2015-05-27 16:19:10 följande:

    Malung i Dalarna! Var på ultraljud i måndags var underbart att se den lilla hur mår ni andra. Själv hoppar mitt mående upp och ner


    Jag mår också illa till och från! Annars är jag trött men mår bra! Vilken vecka är du i? Kanske har missat om du skrivit det redan :)
Svar på tråden Ensam och lämnad