• ElliK

    BF januari 2016

    Äntligen plussade jag i söndags. Är bara i vecka fem och har bf 16 januari 2016. Alla ni andra som har bf i januari, låt oss följas åt under resan. :)

    Själv har jag ett barn sen innan, en son, som blir 1,5 år i juni. Har försökt med syskon sen i december.

  • Svar på tråden BF januari 2016
  • Diche79

    Hej,

    har oxå precis plussat, Bf runt 19januari.

    Har en son som blev 1,5år i april :)

    Blev gravid på första försöket nu, är fortfarande lite chockad!!

    Går o trycker på brösten i smyg för att känna så de verkligen är ömma... Med sonen hade jag illamående redan innan bim, nu känner jag bara lite lätt under dagen.

    Hur mår du?

  • elinville

    Hej hej,
    Plussade igår torsd och har också BF 19 jan!! Fattar inte riktigt än! Har två sedan innan, 5 och 8, och som gick på första försöket. Denna gången tog det sju månader. Är 35 i år så tänkte det kanske var för sent, men tji fick jag!

  • Angie4

    Hej.

    Jag har oxå precis plussat Helt galet. Tog sig på första försöket och jag är i chock! Bf 16/1

    Jag har tre grabbar sedan ett tidigare förhållande. 11, 8 och 5 år och jag var verkligen färdig med barnverkstan. Men så träffade jag min precis nyblivna sambo för 2,5 år sen. Han har inga barn sen tidigare så det här med en liten till har verkligen fått växa fram. Men nu är jag så himla lycklig och hoppas bara att den lilla ska vilja stanna där inne. ..

  • Förstaförsökaren26

    Hallå plussade i onsdags å är beräknad runt 17-19/1- 16. Vi sa för 3 veckor sen att vi kör på denna ägglossning å det tog sig :) har en dotter sen tidigare som är född 31/12-13

  • Bubblor

    Även jag har precis plussat, mitt första barn, är himla nervös och glad. Kul att vi kan följa varandra :) Det känns som om jag har en jättestor hemlighet och att jag bara vill åka till mamma och min syster och berätta, men får väl försöka behärska mig antar jag :)

  • Ljh87

    Hej hej!

    Jag plussade idag, på min mans födelsedag! Det är första barnet och det gick på fjärde försöket. Bf är 17 januari. Jag är 28 och min man är 41. Så himla spännande! Blir kul att följas åt och jag hoppas att allt ska gå bra såklart.

  • Angie4
    Förstaförsökaren26 skrev 2015-05-16 18:19:57 följande:

    Hallå plussade i onsdags å är beräknad runt 17-19/1- 16. Vi sa för 3 veckor sen att vi kör på denna ägglossning å det tog sig :) har en dotter sen tidigare som är född 31/12-13


    Min yngsta son är oxå född på nyårsafton, men -09

    Hoppas nu på att klara mig över nyåret faktiskt
  • Förstaförsökaren26
    Angie4 skrev 2015-05-16 18:28:54 följande:
    Min yngsta son är oxå född på nyårsafton, men -09 smile1.gif

    Hoppas nu på att klara mig över nyåret faktiskt smile5.gif
    Hehe ja nyårsafton är en rätt speciell födelsedag måste jag få säga :) Ja var beräknad till 15/12 så jag gick över 16 dagar med henne. Tror att jag kommer å gå över även denna gång faktiskt :)
  • Ljh87
    elinville skrev 2015-05-16 23:42:33 följande:

    Ljh87: jag plussade också på min mans födelsedag ð???


    Häftig känsla! Jag var så säker på att det skulle vara neg igen, men som tur var så fick han den bästa presenten! Grattis till er!! :)
Svar på tråden BF januari 2016