• Anonym (japp)
    Äldre 19 May 04:32
    43031 visningar
    165 svar
    165
    43031

    Att leva med liten kuk 2015.

    Jag har en liten kuk, så är det, är en bra bit mindre än genomsnittet och det är ett helvette, det har varit ett problem så länge jag kan minnas.

    Det började redan i duschen efter gympan i skolan i 7e klass, någon kommenterade att jag hade liten kuk och detta spreds självklart till hela skolan, man kan väl säga att jag vart mobbad i hela högstadiet för det.
    Hade ångest inför varje gympalektion, det var alltid någon som skulle springa in och kommentera min kuk när vi duschade.

    På senare så har mina "nya vänner" börjat komma med lite gliringar också, som t.ex. "Visst fan är det jobbigt när kondomen sitter så tight? Eller hur X? haha!"
    Jag är då X om ni inte fattade, sådana gliringar kan komma på fester eller dylikt och är ofta följt av massa skratt, både av tjejer och killar.

    Detta har gjort att jag aldrig duschar på allmäna platser såsom gym, kan inte heller kissa i pissoarer osv när jag är ute.

    Vet fan inte hur jag ska förklara detta, känns som om man är helt värdelös om man har liten kuk år 2015, man räcker liksom inte till.

    Senaste gången jag hade sex så började en tjej hånle när hon såg min kuk, efter sexet åkte jag hem och grät, kände mig så FUCKING värdelös.
    En annan gång berättade en tjej att hon inte vill ha sex med mig igen men hon "ville inte berätta varför för det kändes taskigt". Jävla idiot.

    Det tråkiga är att jag ser bra ut utöver detta "handikapp".
    Jag är över 1.90 lång, schysst kropp och fint ansikte/bra hår, liksom inget problem att få tjejer men känns som om alla taggar när dem får se vad jag packar..

    Jag vill t.ex. bli kär och då ska man ju inte ha sex för fort, problemet är ju då att om jag väntar med att ha sex en massa dejter så börjar ju tjejen tänka direkt (hon undrar vad det är för fel på HENNE, varför vill han inte ha sex med mig).

    När jag sedan har sex med henne efter massa dejter och hon ser min lilla jävla kuk så tror hon det är därför jag undvikit sex (blir då därför oattraktiv och ses som väldigt osäker).

    Kände bara för att skriva av mig.. Ni här kanske har några tips eller frågor, fan vet jag..Rynkar på näsan

  • Svar på tråden Att leva med liten kuk 2015.
  • Anonym (tjej 25)
    Äldre 19 May 22:20
    #42
    Anonym (japp) skrev 2015-05-19 19:58:50 följande:
    Ahmen det är nog jävligt svårt för en tjej att förstå vad det innebär för just en kille med liten kuk som känner att han inte räcker till, handlar om manlighet, hur löjligt det än låter som vill en man känna sig som en man.

    Att det skämtas om kvinnors kroppar tycker jag är ett mycket mindre problem, det går att fixa själv, bara att äta mindre och träna mer om man skulle må dåligt utav det.
    Sen är män lika i det aspekt att män också kan vara tjocka.
    Det går liksom att åtgärda om man inte är slö.

    Samma med tjejer som har hängpattar, om dem mår superdåligt över det så har dem i alla fall möjlighet att fixa till dem med silikon etc.
    För mig med liten kuk finns det INGEN utväg, det går inte att få den större hur fan man än gör.

    Du anar inte vilka längder jag skulle ta till för att få en större kuk, hade varit beredd att gå precis hur långt som helst.
    jo det är nog svårt att förstå men å andra sidan så är det också svårt för en kille att förstå hur det är för en tjej med skönhetshetsen, det är inte så lätt det heller även om man kan operera sig! och det är långt ifrån alla som har råd till det! 
    Det går heller inte alltid att bara träna sig till ett snyggt yttre.
    Har du inte märkt att kombinationen ful gubbe med ung snygg tjej är vanlig? En kille kan "komma undan" sitt utseende om han pluggar och skaffar sig ett välbetalt jobb, det kan inte en tjej på samma sätt.
    Men jag förstår att det är svårt när det inte finns något man kan göra åt ditt problem men å andra sidan kanske det går fortare för dig att acceptera dig själv då. Vissa går ju runt och sparar till operationer och sätter sitt liv på paus och tror att allt kommer bli bättre efter operationen men så blir det inte alltid, man kan bli missnöjd och se ännu värre ut än innan. Och vissa blir aldrig nöjda och bara fortsätter och fortsätter och andra utvecklar ätstörningar som gör dom till fångar hela livet. 
    Jag hatade min kropp hela tonåren och bantade så hårt att jag inte orkade göra något annat än att ligga i sängen. Jag hatade mina bröst för att dom inte var runda som dom är i porrfilm utan mer åt det strutiga hållet, och vågade inte visa dom för någon förrän jag träffade min nuvarande! Jag hade hört hela tiden i skolan och överallt att bröst ska vara runda och att min form är ful. Men nu har jag accepterat dom och min sambo älskar dom! Och jag har inte haft råd till att operera dom ändå då jag studerar.
    Sedan jag slutade att slå på mig själv så har jag fått tillbaka mitt liv och jag har insett att det kunde varit mycket mycket mycket värre. 
    Om du hade frågat en tiggare på gatan om han ville byta liv med dig men att det finns en hake, att din kuk är liten så hade han skrattat åt dig och bytt med dig utan att blinka! Han hade sedan gjort en segerdans och gått ut och käkat en god middag och dragit hem någon snygg tjej ;) haha och sedan gått HEM och sovit i en SÄNG.
     Om du tänker efter lite så finns det så ha du så mycket möjligheter och saker att vara tacksam för! Om storleken på din kuk är ditt största problem så är du en lyckligt lottad person!
    Men det är inte enkelt att nå den insikten om man inte är öppen för det. Det bästa du kan göra är att jobba med dig själv och bygga upp din självkänsla då kommer du inte bry dig om någon dum brud slänger ur sig såna kommentarer. 

    Är inte troende men detta citatet är så bra: 
    "Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden."
  • Äldre 19 May 23:00
    #42
    Firegame skrev 2015-05-19 15:23:07 följande:

    Jag lider av samma problem som dig TS. Min kuk är kanske 5-6 cm i erigerat tillstånd och och den är nog ungefär lika stor i omkretsen. 


    I det läget skulle jag kolla in sträckare eller Bathmate. Men det kanske du redan har prövat?
  • Anonym (japp) Trådstartaren
    Äldre 19 May 23:22
    #43
    +1
    Anonym (tjej 25) skrev 2015-05-19 22:20:11 följande:
    jo det är nog svårt att förstå men å andra sidan så är det också svårt för en kille att förstå hur det är för en tjej med skönhetshetsen, det är inte så lätt det heller även om man kan operera sig! och det är långt ifrån alla som har råd till det! 
    Det går heller inte alltid att bara träna sig till ett snyggt yttre.
    Har du inte märkt att kombinationen ful gubbe med ung snygg tjej är vanlig? En kille kan "komma undan" sitt utseende om han pluggar och skaffar sig ett välbetalt jobb, det kan inte en tjej på samma sätt.
    Men jag förstår att det är svårt när det inte finns något man kan göra åt ditt problem men å andra sidan kanske det går fortare för dig att acceptera dig själv då. Vissa går ju runt och sparar till operationer och sätter sitt liv på paus och tror att allt kommer bli bättre efter operationen men så blir det inte alltid, man kan bli missnöjd och se ännu värre ut än innan. Och vissa blir aldrig nöjda och bara fortsätter och fortsätter och andra utvecklar ätstörningar som gör dom till fångar hela livet. 
    Jag hatade min kropp hela tonåren och bantade så hårt att jag inte orkade göra något annat än att ligga i sängen. Jag hatade mina bröst för att dom inte var runda som dom är i porrfilm utan mer åt det strutiga hållet, och vågade inte visa dom för någon förrän jag träffade min nuvarande! Jag hade hört hela tiden i skolan och överallt att bröst ska vara runda och att min form är ful. Men nu har jag accepterat dom och min sambo älskar dom! Och jag har inte haft råd till att operera dom ändå då jag studerar.
    Sedan jag slutade att slå på mig själv så har jag fått tillbaka mitt liv och jag har insett att det kunde varit mycket mycket mycket värre. 
    Om du hade frågat en tiggare på gatan om han ville byta liv med dig men att det finns en hake, att din kuk är liten så hade han skrattat åt dig och bytt med dig utan att blinka! Han hade sedan gjort en segerdans och gått ut och käkat en god middag och dragit hem någon snygg tjej ;) haha och sedan gått HEM och sovit i en SÄNG.
     Om du tänker efter lite så finns det så ha du så mycket möjligheter och saker att vara tacksam för! Om storleken på din kuk är ditt största problem så är du en lyckligt lottad person!
    Men det är inte enkelt att nå den insikten om man inte är öppen för det. Det bästa du kan göra är att jobba med dig själv och bygga upp din självkänsla då kommer du inte bry dig om någon dum brud slänger ur sig såna kommentarer. 

    Är inte troende men detta citatet är så bra: 
    "Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden."
    Jag förstår att tjejer kan må dåligt över sina kroppar på ett sätt, men ändå inte.
    Man kan liksom ändra bara man ger sig fan på det, träning och kost gör under.

    Tycker alla tjejer som skyller på att dem är "big boned" och att dem har en speciell kroppsform och inte kan få den där atletiska/smala looken snackar skit egentligen, bara att titta på alla EXTREMA viktnedgångar när kvinnor/män gått ner från 150kg ner till 60kg.

    Vad jag menar är att jag tror tjejer jämför sig mycket mer med varandra än vad killar gör, letar ständigt fel osv. Lätt att göra en höna av en fjäder liksom.
    Kände en tjej som var riktigt fin för några år sen, hon tyckte hennes axlar var fula, jag menar vad i helvette, axlar? Vem bryr sig!! Har inte hört någon kille säga så.

    Lite intressant när du säger att kombinationen ful gubbe/snygg tjej är vanligt, så vanligt är det väl inte? 
    Finns de kvinnor som går mer på status/makt/personlighet/humor/pengar än ett bra utseende liksom, har alltid funnits och kommer alltid att finnas.
    Kommer genast att tänka på en vän till familjen (runt 70 år) som dejtar en tjej på 35(före detta fotomodell). 
    Hon har ingen vidare utbildning och han är svinrik(ett par hundra milj), dock måste jag säga att hon faktiskt verkar kär, men vad vet jag, hon kanske tom är det :)

    Avslutar med att posta en länk för att visa igen hur jävla jobbigt detta problemet är..


  • Äldre 19 May 23:24
    #44
    Anonym (japp) skrev 2015-05-19 23:22:23 följande:

    Jag förstår att tjejer kan må dåligt över sina kroppar på ett sätt, men ändå inte.

    Man kan liksom ändra bara man ger sig fan på det, träning och kost gör under.

    Tycker alla tjejer som skyller på att dem är "big boned" och att dem har en speciell kroppsform och inte kan få den där atletiska/smala looken snackar skit egentligen, bara att titta på alla EXTREMA viktnedgångar när kvinnor/män gått ner från 150kg ner till 60kg.

    Vad jag menar är att jag tror tjejer jämför sig mycket mer med varandra än vad killar gör, letar ständigt fel osv. Lätt att göra en höna av en fjäder liksom.

    Kände en tjej som var riktigt fin för några år sen, hon tyckte hennes axlar var fula, jag menar vad i helvette, axlar? Vem bryr sig!! Har inte hört någon kille säga så.

    Lite intressant när du säger att kombinationen ful gubbe/snygg tjej är vanligt, så vanligt är det väl inte? 

    Finns de kvinnor som går mer på status/makt/personlighet/humor/pengar än ett bra utseende liksom, har alltid funnits och kommer alltid att finnas.

    Kommer genast att tänka på en vän till familjen (runt 70 år) som dejtar en tjej på 35(före detta fotomodell). 

    Hon har ingen vidare utbildning och han är svinrik(ett par hundra milj), dock måste jag säga att hon faktiskt verkar kär, men vad vet jag, hon kanske tom är det :)

    Avslutar med att posta en länk för att visa igen hur jävla jobbigt detta problemet är..


    Har du sett dokumentären "unhung hero"?

    Om inte se till att se den, finns på Netflix.
  • Anonym (Lovet­oys)
    Äldre 19 May 23:32
    #45
    +1

    Men sluta frossa i länkar som bekräftar din ångest, det är ju som en anorektiker som surfar pro-ana sajter... Varför frossa i det som får en att må dåligt? Sen är det så att alla har sitt kors att bära. Ingen människa är en totalt perfekt, fläcklös individ med fysisk perfektion och psykisk briljans (även om yngre människor idag verkar tro att det är möjligt!). Du är lång, snygg kropp, snyggt ansikte, fint hår - att få en mindre kuk är kanske ditt kors att bära? Annars hade du kanske blivit outhärdlig ;) och som tjej 25 sa; om storleken på din kuk är ditt största problem är du en lyckligt lottad person. Faktiskt, även om du grävt ner dig så i din kukångest att du inte ser det. Du har massor av fördelar, låt inte en sån bagatell som kukstorlek hindra dig. Det är inte vad världen cirkulerar kring och det är inte vad alla kvinnor vill ha.

  • Anonym (Hm)
    Äldre 19 May 23:58
    #46

    Du har haft trådar förut om detta va?

    Det är inte lätt att leva med för kort fitta heller...

  • Anonym (japp) Trådstartaren
    Äldre 20 May 00:03
    #47
    Anonym (Lovetoys) skrev 2015-05-19 23:32:45 följande:

    Men sluta frossa i länkar som bekräftar din ångest, det är ju som en anorektiker som surfar pro-ana sajter... Varför frossa i det som får en att må dåligt? Sen är det så att alla har sitt kors att bära. Ingen människa är en totalt perfekt, fläcklös individ med fysisk perfektion och psykisk briljans (även om yngre människor idag verkar tro att det är möjligt!). Du är lång, snygg kropp, snyggt ansikte, fint hår - att få en mindre kuk är kanske ditt kors att bära? Annars hade du kanske blivit outhärdlig ;) och som tjej 25 sa; om storleken på din kuk är ditt största problem är du en lyckligt lottad person. Faktiskt, även om du grävt ner dig så i din kukångest att du inte ser det. Du har massor av fördelar, låt inte en sån bagatell som kukstorlek hindra dig. Det är inte vad världen cirkulerar kring och det är inte vad alla kvinnor vill ha.


    Haha vadå vill du prata vidare med mig nånstans eller? ;)

    Skämt å sido så känns allt lite halvtaskigt om man har en liten kuk, har hänt att tjejer skrattat åt mig när jag visat den osv.

    Jag skulle ALDRIG göra så mot någon tjej om jag tyckte hon hade oattraktiva kroppsdelar, vafan, har man kommit så långt att man har sex så tycker jag åtminstone man ska respektera varandra.
  • Anonym (Lovet­oys)
    Äldre 20 May 00:34
    #48
    Anonym (japp) skrev 2015-05-20 00:03:22 följande:

    Haha vadå vill du prata vidare med mig nånstans eller? ;)

    Skämt å sido så känns allt lite halvtaskigt om man har en liten kuk, har hänt att tjejer skrattat åt mig när jag visat den osv.

    Jag skulle ALDRIG göra så mot någon tjej om jag tyckte hon hade oattraktiva kroppsdelar, vafan, har man kommit så långt att man har sex så tycker jag åtminstone man ska respektera varandra.


    Haha well kanske det, om jag inte vore gift ;) Nämen du verkar vara en bra kille och det är trist att ett komplex ska sabba för dig. Jag skulle heller aldrig, aldrig skratta åt någons kroppsdelar, är helt med dig där. Så gör man inte, det är helt sjukt elakt. Kan inte fatta att det finns folk som har mage att göra så! Som tur är tillhör inte dessa idioter normen.
  • Anonym (tjej 25)
    Äldre 20 May 00:43
    #49
    Anonym (japp) skrev 2015-05-19 23:22:23 följande:
    Jag förstår att tjejer kan må dåligt över sina kroppar på ett sätt, men ändå inte.
    Man kan liksom ändra bara man ger sig fan på det, träning och kost gör under.

    Tycker alla tjejer som skyller på att dem är "big boned" och att dem har en speciell kroppsform och inte kan få den där atletiska/smala looken snackar skit egentligen, bara att titta på alla EXTREMA viktnedgångar när kvinnor/män gått ner från 150kg ner till 60kg.

    Vad jag menar är att jag tror tjejer jämför sig mycket mer med varandra än vad killar gör, letar ständigt fel osv. Lätt att göra en höna av en fjäder liksom.
    Kände en tjej som var riktigt fin för några år sen, hon tyckte hennes axlar var fula, jag menar vad i helvette, axlar? Vem bryr sig!! Har inte hört någon kille säga så.

    Lite intressant när du säger att kombinationen ful gubbe/snygg tjej är vanligt, så vanligt är det väl inte? 
    Finns de kvinnor som går mer på status/makt/personlighet/humor/pengar än ett bra utseende liksom, har alltid funnits och kommer alltid att finnas.
    Kommer genast att tänka på en vän till familjen (runt 70 år) som dejtar en tjej på 35(före detta fotomodell). 
    Hon har ingen vidare utbildning och han är svinrik(ett par hundra milj), dock måste jag säga att hon faktiskt verkar kär, men vad vet jag, hon kanske tom är det :)

    Avslutar med att posta en länk för att visa igen hur jävla jobbigt detta problemet är..
    fast alltså, smal och vältränad = snygg stämmer inte man kan ses som oattraktiv av män ändå
    men dumt att jämföra egentligen vem som har det värst av könen det hjälper inte dig ändå
    och sluta titta på sånt som får dig att må dåligt! att fråga ett par tjejer på stan är dessutom inte tillräckligt för att få ett verklighetstroget resultat! om du ska sitta och gotta dig i sånt kan du åtminstone leta fram riktiga vetenskapliga undersökningar
  • Anonym (Rammy­)
    Äldre 20 May 00:47
    #50

    skit i dom Min vän Tjejer blir aldrig nöjda Jag har 24 Cm När jag knullar dom så säger som att det gör ont lev ditt liv njut av allt Eller fyll den med cilikon Va stolt över dig Tjejer blir aldrig nöjda Jag knullade en tjej förra hälgen i3 timmar efteråt kunde hon knappt gå så hon sa hon ville inte ha sex såhär så du ska aldrig lyssna på va andra säger gör de du tycker om

Svar på tråden Att leva med liten kuk 2015.